Dat was mijn gedachte ook inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Politiek draait helaas voor een groot deel om je imago en dat hád deze man al niet zo mee
Dus omdat jij een hekel aan de PVV hebt, zet je maar de hele Gothic gemeenschap weg als achterlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:41 schreef SiGNe het volgende:
Zo'n gast kan je toch niet serieus nemen??
Hoopt de PVV dat Graus nu voor satanist uitgemaakt wordt door Moslims ofzo zodat de PVV weer wat publiciteit krijgt en weer wat tweets de wereld in kan sturen??
Aan de ene kant humor maar van een policitus verwacht je dat die wat serieuzer met zaken omgaat.
Dit, ieder zijn meug, wie doet hij, en wat dat betreft de hele Gothic gemeenschap, er kwaad mee? Mag hij alsjeblieft zelf uitmaken hoe hij zijn trouwdag viert?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ach voor mij is hij in aanzien gestegen, iemand die opkomt voor wat hij leuk vind is altijd beter dan iemand die zich schuilhoudt en maar doet wat iedereen van hem wilt
Waar haal je die conclusie vandaan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus omdat jij een hekel aan de PVV hebt, zet je maar de hele Gothic gemeenschap weg als achterlijk?
Maar waarom zeg je nu dan dat ze niet genoeg moeite hebben gedaan voor hun kostuums?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar haal je die conclusie vandaan?
Dat eerste heb je gelijk in maar ik zet nergens de Gothic gemeenschap neer als achterlijk.
Misschien dat ik Graus als achterlijk neerzet maar hij is niet de vertegenwoordiger van de gemeenschap ofzo.
Ik heb in m'n vriendenclub diverse Gothics zitten, stuk voor stuk toffe mensen.
Nemen het alleen wel wat serieuzer qua kostuums overigens, die outfit van Graus en z'n vrouw zouden zo uit de feestwinkel kunnen komen, of niet soms?
kan ik overigens ook zeer waarderen, als mensen moeite nemen voor hun kostuums, ook bij COSplay.
Ik ben zelf overigens ook eens bij een "Keltisch" huwelijk van vrienden van me geweest, ook zij hadden veel meer moeite gestoken in de kleding en 't was echt een prachtige ceremonie, veel m ooier dan het gemiddelde kerkelijke huwelijk.
Dus qua aannames over Gothics heb je het mis.
Ik was zelf niet bij het huwelijk natuurlijk en weet niet hoe de ceremonie was maar qua kleding vind ik dit de naam "Gothic" geen eer aandoen.
Dat over die "eer" kwam 'Kanjer' mee, die dacht dat ik alle Gothics als achterlijk wegzette.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je nu dan dat ze niet genoeg moeite hebben gedaan voor hun kostuums?
Daar gaat het niet eens om( wel bij cosplayers natuurlijk), het gaat om het gevoel wat die kleding je geeft.
Gothic draait niet alleen maar om de kleding, daar heb je sowieso 300 stromingen in. het gaat deels om een gevoel wat je in de kleiding hebt. Waarschijnlijk was dit iets wat ze aantrekkelijk naar bijvoorbeeld de EFF, je hoeft daarvoor niet een jurk van 1000 euro uit de kast te trekken.
Gewoon doen wat je zelf wilt.
En sinds wanneer hebben gothics een gezamelijke "eer" die aangetast kan worden?
Nouja jij zei in je laatste post dat ze de eer van gothics aantasten, maarja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat over die "eer" kwam 'Kanjer' mee, die dacht dat ik alle Gothics als achterlijk wegzette.
Maar vind jij dan niet dat dit zo uit een feestwinkel zou kunnen komen dan?
Het is ook best een speciale dag, mag je best wat moeite voor doen lijkt me.
EFF ben ik ook erg bekend mee, zelf ben ik er nooit geweest maar m'n zus woonde vroeger in Vleuten en op har verjaardag liepen er altijd veel ridders en elfjes door de straat richting Kasteel de Haar..
erg tof om te zien trouwens.
Heb ook een keer met een Stormtrooper en een Uruk Hai in de trein gezeten
in dat geval stem ik gewoon CDA laterquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
Ik las het inderdaad.Misschien zijn het wel allemaal satanisten daar binnen de PVV.
SGP lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
in dat geval stem ik gewoon CDA later
pitbull verbod slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Het pitbullverbod opzeggen, de schuld van Dion
Als ze maar niet geraakt wordt door zijn vuisten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
Kwaliteit van de foto valt tegen, maar z'n vrouw is volgens mij wel erg raakbaar.
sommige vrouwen kicken daaropquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ze maar niet geraakt wordt door zijn vuisten.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Het pitbullverbod opzeggen, de schuld van Dion
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
pitbull verbod slaat ook nergens op
Ja, aanleg bestaat niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Die man snapt gewoon dat het niet aan de hond ligt maar aan de eigenaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |