Zijn haar begint ergens in het midden van zijn schedel, lijkt het welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
hardop om haargrensverlegger trouwens.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Nikmans het volgende:
De klacht is dat ik niet weet of dit enorm baas is of juist enorm triest
Een vrij high-profile politicus zijn en dan zoiets debiels doen getuigt toch wel van enige mate van yoloquote:
Gekke Henkie van de 2e kamer ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een vrij high-profile politicus zijn
Iemand een foto van de kruizen op hun mantel? Als ze op de kop staan weten we genoeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
Misschien zijn het wel allemaal satanisten daar binnen de PVV.
Wat een onzin, je trouwt zoals je zelft wilt, niet zoals anderen verwachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:41 schreef SiGNe het volgende:
Zo'n gast kan je toch niet serieus nemen??
Hoopt de PVV dat Graus nu voor satanist uitgemaakt wordt door Moslims ofzo zodat de PVV weer wat publiciteit krijgt en weer wat tweets de wereld in kan sturen??
Aan de ene kant humor maar van een policitus verwacht je dat die wat serieuzer met zaken omgaat.
Dat zal Opstelten niet zo fijn vinden, naaktlopen op de openbaren weg is strafbaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Wat een onzin, je trouwt zoals je zelft wilt, niet zoals anderen verwachten.
Al zouden ze naakt trouwen omdat ze eigenlijk naturisten zijn, wat geeft iemand dan het recht te zeggen dat het anders moet?
Slachten etc is natuurlijk niet OK, zolang er iets of iemand door lijdt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zal Opstelten niet zo fijn vinden, naaktlopen op de openbaren weg is strafbaar.
je hebt opzich wel gelijk, menmoet kunnen doen wat men zelf wil, al slachten ze een schaap ter ere van de bokkerijders.. (alhoewel dat weer onder illegale slacht valt en dat dus wettelijk ook niet mag)
Maar als je een publieke functie hebt dan kan je dat, lijkt me, beter achter gesloten deuren doen omdat je kans loopt om behoorlijk belachelijk gemaakt te worden.
Politiek draait helaas voor een groot deel om je imago en dat hád deze man al niet zo meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Slachten etc is natuurlijk niet OK, zolang er iets of iemand door lijdt.
Ik vind het juist moedig dat hij er blijkbaar geen reet om geeft
Maarja ik ben dan zelf een type dat nog zou trouwen in een zwembroek, als me dat uitkwam.
Ik ben ook van mening dat je niet je levenstyle hoeft aan te passen omdat je toevallig een publiekelijke functie hebt.
Zou graus neem ik aan ook niet doen, slachten, hij is vegetariër.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Slachten etc is natuurlijk niet OK, zolang er iets of iemand door lijdt.
Ik vind het juist moedig dat hij er blijkbaar geen reet om geeft
Maarja ik ben dan zelf een type dat nog zou trouwen in een zwembroek, als me dat uitkwam.
Ik ben ook van mening dat je niet je levenstyle hoeft aan te passen omdat je toevallig een publiekelijke functie hebt.
Ach voor mij is hij in aanzien gestegen, iemand die opkomt voor wat hij leuk vind is altijd beter dan iemand die zich schuilhoudt en maar doet wat iedereen van hem wiltquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Politiek draait helaas voor een groot deel om je imago en dat hád deze man al niet zo mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |