Hij werd door die ISIS leden "apostate" genoemdquote:
waarom zouden ze? bagdad heeft de koerden nooit echt goed behandeld ze werden altijd als 2e rangs burgers gezien, in bagdad werden ze uitgelachen en hadden ze geen macht dus lijkt me logischquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef hafez1234 het volgende:
De reden dat ik Koerden achterbaks vind is omdat ze het Iraakse leger niet hadden geholpen toen ISIS duizenden Irakezen aan het slachten was. Wat ze wel deden is gebied inpikken waar het Iraakse leger was gevlucht. Maar nu ISIS de Koerden aanvalt huilen ze wel om hulp van de Irakezen.
Denken dat hafez een Turk is...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
vraagje he waarom vind jij koerden achterbaks? ben jij niet gewoon een joodse turk ofzo
Maar als je de rigide criteria van IS gebruikt dan is bijna elke moslim een apostate. Op dit forum sws elke moslim.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij werd door die ISIS leden "apostate" genoemd
i.e.
One who has abandoned one's religious faith, a political party, one's principles, or a cause.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef hafez1234 het volgende:
Ik denk dat de Koerden best jaloers zijn op ISIS. ISIS heeft in een jaar tijd een staat kunnen krijgen. De Koerden zijn al decennia bezig zonder resultaat. Ook heeft ISIS een sterkere strijdkrachten.
ben jij wel eens in erbil geweest?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Oh ok, als jij het zegt, geloof ik het meteen.
K.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef hafez1234 het volgende:
Ik denk dat de Koerden best jaloers zijn op ISIS. ISIS heeft in een jaar tijd een staat kunnen krijgen. De Koerden zijn al decennia bezig zonder resultaat. Ook heeft ISIS een sterkere strijdkrachten.
Ik heb er iig twee jaar gewoond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ben jij wel eens in erbil geweest?
echt hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat de Irakezen best jaloers zijn op ISIS. ISIS heeft in een jaar tijd een staat kunnen krijgen. De Irakezen zijn al decennia bezig zonder resultaat. Ook heeft ISIS een sterkere strijdkrachten.
is goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:58 schreef kurd0w het volgende:
Beste fok!kers in dit topic, ik wil het volgende voorstellen. Voortaan als Hafez weer eens zijn muil opentrekt en onzinnige troll berichten post antwoorden met alleen ''K.'' Dan krijgt hij tenminste weer aandacht.
ok hier heb je een puntquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef hafez1234 het volgende:
Ik denk dat de Koerden best jaloers zijn op ISIS. ISIS heeft in een jaar tijd een staat kunnen krijgen. De Koerden zijn al decennia bezig zonder resultaat.
Boks ouwequote:
Hafez heeft best wel een punt hoor. Wil je een eigen staat? Dan pak je het gewoon en sticht je eigen staat, net als Israël en IS. Niet door te roepen: we love you America, we are more American than you, we love you.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef hafez1234 het volgende:
Geeft iig aan dat er geen liefde verloren gaat tussen ISIS en Turkije.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Maar als je de rigide criteria van IS gebruikt dan is bijna elke moslim een apostate. Op dit forum sws elke moslim.
Ben jij er wel eens geweest, vraag ik me af?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ben jij wel eens in erbil geweest?
Even verbeterd voor jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hafez heeft best wel een punt hoor. Wil je een eigen staat? Dan pak je het gewoon en sticht je eigen staat, net als Palestina en IS. Niet door te roepen: we love you America, we are more American than you, we love you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |