abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:02:39 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_143234457
Hoe gaan jullie er mee om dat doelen niet gehaald worden?
In de 6e klas zakte ik voor mijn VWO door een 5.4 voor wiskunde...
kon maanden niet meer positief nadenken, voelde me een enorme loser..

Even later beetje aan kloten bij mijn studie, wat me een zwaar depressieve vakantie bezorgd helaas.
Voorts behaal ik mijn doelen qua sport (1e elftal bereiken plaatselijke fc), sociale doelen etc. ook niet echt. Wil het natuurlijk harder gaan proberen, maarja eenmaal op de leeftijd van 22 aangekomen begin je steeds minder te hoop op verbetering te krijgen en denken: laat maar, ik ga wel de deadprez leef leven.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_143234473
Begrijpelijk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143234482
Ben je er nu alweer? En je post nog altijd hetzelfde? Zoek hulp.
Ga weg
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:04:54 #4
376238 jantjevertonghen
pi_143234509
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef Nikmans het volgende:
Ben je er nu alweer? En je post nog altijd hetzelfde? Zoek hulp.
Ik zie mezelf al aankomen bij de psycholoog met dit soort first world problem geblaat.
pi_143234532
Je bent ook een enorme loser als je 6 jaar VWO hebt gedaan en het uiteindelijk niet haalt, alle moeite voor niks.

Overigens kan je je altijd verbeteren ongeacht je leeftijd.
En het eerste elftal is toch een samenzwering en vriendjespolitiek :D
pi_143234555
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:04 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ik zie mezelf al aankomen bij de psycholoog met dit soort first world problem geblaat.
Waarom? Je zit er blijkbaar erg mee en die mensen zijn wel iets gewend
Ga weg
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:07:53 #7
376238 jantjevertonghen
pi_143234586
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef RetRy32 het volgende:
Je bent ook een enorme loser als je 6 jaar VWO hebt gedaan en het uiteindelijk niet haalt, alle moeite voor niks.

Haha heb het jaar erna wel gehaald. Beetje vriendjespolitiek wel maar heb vooral gewoon gefaald.
Dirk Kuyt kwam bij Liverpool omdat hij zo hard werkte en niet omdat hij vrinden was met steven gerrard
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:09:54 #8
376238 jantjevertonghen
pi_143234639
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Waarom? Je zit er blijkbaar erg mee en die mensen zijn wel iets gewend
Ja ben er oprecht wel kapot van...
pi_143234755
Verlaag je doel naar 'overleven'.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:15:38 #10
376238 jantjevertonghen
pi_143234767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef helleputschat het volgende:
Verlaag je doel naar 'overleven'.
Pff overleven heb je vaak niet in de hand en is een slecht doel
pi_143234775
Geniet van de kleine dingen des levens enzulks.
pi_143234841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ja ben er oprecht wel kapot van...
Serieus, zoek dan gewoon hulp, klop bij je huisarts aan en laat je doorverwijzen. Je komt sowieso altijd eerst bij een soort hulpverlener terecht die wel psychologie heeft gestudeerd maar een trapje lager staat dan een volledige psycholoog en dat kan meestal al enorm helpen ^O^

Dit ruikt gewoon naar een depressie namelijk en hoe eerder je daar weer vanaf bent, hoe eerder je weer verder kunt gaan met je leven en jezelf dit soort shit wijsmaken (ze lachen me uit etc.) helpt je totaal niet daarin.
Ga weg
pi_143234906
Je bent een beetje een boelertje als ik het op z'n deadprez mag uitdrukken.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:21:12 #14
376238 jantjevertonghen
pi_143234911
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Serieus, zoek dan gewoon hulp, klop bij je huisarts aan en laat je doorverwijzen. Je komt sowieso altijd eerst bij een soort hulpverlener terecht die wel psychologie heeft gestudeerd maar een trapje lager staat dan een volledige psycholoog en dat kan meestal al enorm helpen ^O^

Dit ruikt gewoon naar een depressie namelijk en hoe eerder je daar weer vanaf bent, hoe eerder je weer verder kunt gaan met je leven en jezelf dit soort shit wijsmaken (ze lachen me uit etc.) helpt je totaal niet daarin.
Dat is wel waar. Maar dan gaat zo'n knul zeggen dat ik de lat lager moet leggen en daar zit ik niet op te wachten. De lat ligt niet bijster hoog (ik doe een vrij simpele universitaire cursus) en weet dat ik dat verdomme hoor te acen net als voetbal e.d... ik wordt pas gelukkig als ik die doelen gewoon haal. Kan het dus weer opnieuw proberen dit jaar :(
pi_143234959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Maar dan gaat zo'n knul zeggen dat ik de lat lager moet leggen en daar zit ik niet op te wachten. De lat ligt niet bijster hoog (ik doe een vrij simpele universitaire cursus) en weet dat ik dat verdomme hoor te acen net als voetbal e.d... ik wordt pas gelukkig als ik die doelen gewoon haal. Kan het dus weer opnieuw proberen dit jaar :(
Misschien helpt het je wel met je zelfbeeld, manier waarop je tegen dingen aankijkt etc? Ik weet het niet man
Ga weg
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:24:24 #16
376238 jantjevertonghen
pi_143234995
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Misschien helpt het je wel met je zelfbeeld, manier waarop je tegen dingen aankijkt etc? Ik weet het niet man
Denk dat je gelijk hebt. Misschien moet ik met dit zeurverhaal naar de psycho gaan.
pi_143235043
Stel minder doelen en maak die heel belangrijk. Dan kan je daar meer energie in steken en heb je toch tijd voor "onbelangrijke"dingen ( die zijn vaak ook zinnig)

Prioriteiten stellen en plannen natuurlijk. Dat je bv je wiskunde niet ging halen had je waarschijnlijk wel aan zien komen.

Als je in een paar dingen heel goed bent geeft dat meer voldoening dan allerlei dingen half doen een beetje aanrommelen.
pi_143235044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:24 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Denk dat je gelijk hebt. Misschien moet ik met dit zeurverhaal naar de psycho gaan.
En het niet downplayen als zeurverhaal, dit is shit die je bezighoudt en dat is wat telt ^O^ Door je eigen problematiek constant omlaag te blijven halen en af te doen als gezeur en niet ter zake doende blijf je in een soort gemakszuchtige comfort-zone-positie (whatever) hangen waarin je totaal stilstaat en geen actie onderneemt omdat je het voor jezelf goedpraat ^O^
Ga weg
pi_143235065
Waarom perse doelen hebben? Geniet van het moment waarin je nu leeft. Anders ben je dalijk 45, heb je heel wat bereikt, maar ben je nooit echt gelukkig geweest

Er is ook een gulden middenweg ;). Niet teveel YOLO maar ook weer niet teveel alleen met je doelen bezig zijn
Bier en tieten!!
pi_143235218
Gewoon YOLO zoals mij gaan leven, doelen zijn niet zo belangrijk.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:35:28 #21
376238 jantjevertonghen
pi_143235283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef blek het volgende:
Stel minder doelen en maak die heel belangrijk. Dan kan je daar meer energie in steken en heb je toch tijd voor "onbelangrijke"dingen ( die zijn vaak ook zinnig)

Prioriteiten stellen en plannen natuurlijk. Dat je bv je wiskunde niet ging halen had je waarschijnlijk wel aan zien komen.

Als je in een paar dingen heel goed bent geeft dat meer voldoening dan allerlei dingen half doen een beetje aanrommelen.
Daar heb je wel gelijk in. Je kunt je misschien beter op een paar dingen focussen ipv van alles wat ja
pi_143235314
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
Expert er bij halen. :{w

pi_143235365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:35 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Je kunt je misschien beter op een paar dingen focussen ipv van alles wat ja
Ik had vaak teveel plannen en doelen en dan komt er ook al snel wat tussen (niks leek echt heel belangrijk). Nu focus ik me op 1 of 2 doelen en ben dan zo gefocused dat ik veel minder zin heb in andere dingen. Je presteert ook gewoon beter doordat je er vol voor gaat. Dat maakt het ook veel leuker.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:26:45 #24
376238 jantjevertonghen
pi_143238198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:39 schreef blek het volgende:

[..]

Ik had vaak teveel plannen en doelen en dan komt er ook al snel wat tussen (niks leek echt heel belangrijk). Nu focus ik me op 1 of 2 doelen en ben dan zo gefocused dat ik veel minder zin heb in andere dingen. Je presteert ook gewoon beter doordat je er vol voor gaat. Dat maakt het ook veel leuker.
Zeker waar. Maar als student.. is het misschien niet slim om maar op 1 ding te focussen? Je kunt zoveel doen.. je best doen met studeren, veel feesten, reizen, je betn doen met sporten etc etc. Op een ding focussen is beetje jammer.

Daarbij, stel ik focus op een ding en presteer daar goed in. Vinden ze je te eenzijdigg
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:10:04 #25
376238 jantjevertonghen
pi_143239502
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
In de 6e klas zakte ik voor mijn VWO door een 5.4 voor wiskunde...
kon maanden niet meer positief nadenken, voelde me een enorme loser..

Even later beetje aan kloten bij mijn studie, wat me een zwaar depressieve vakantie bezorgd helaas.
Voorts behaal ik mijn doelen qua sport (1e elftal bereiken plaatselijke fc), sociale doelen etc. ook niet echt. Wil het natuurlijk harder gaan proberen, maarja eenmaal op de leeftijd van 22 aangekomen begin je steeds minder te hoop op verbetering te krijgen en denken: laat maar, ik ga wel de deadprez leef leven.

kick en zulks
pi_143239724
Mss je wat minder aantrekken wat anderen van je denken?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:24:13 #27
376238 jantjevertonghen
pi_143239985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:16 schreef helleputschat het volgende:
Mss je wat minder aantrekken wat anderen van je denken?
Makkelijker gezegd dan gedaan
pi_143240133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan
't Leven is een strijd, wen er maar aan.
pi_143240204
Je bent pas 22? Dat is nog vrij jong. Stel gewoon simpele maar belangrijke doelen als opleiding afmaken, werk vinden, eigen huis/ appartement zoeken, partner vinden, een goed lichaam hebben etc.. Alle doelen daaromheen zoals je voetbal zijn mooi meegenomen en moet je zien als extra's en niets meer.

Ga ook veel reizen indien financieel mogelijk en zorg voor genoeg vrienden. Zorg ook ervoor dat je een doel hebt over 10 tot 15 jaar (iets als gezin, mooi huis met nieuwe Volvo stationcar weet ik veel).
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:37:51 #30
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_143240354
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef RetRy32 het volgende:

Je hebt dan iig wel een havo diploma
Gr gr. de KLB Keizer
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:41:38 #31
376238 jantjevertonghen
pi_143240476
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Je hebt dan iig wel een havo diploma
Heb min vwo diploma hjet jaar erna gehaald