Hoe kan ik het het beste aanpakken que lenen. En ik had gehoord dat je iets bij de ib-groep kon lenen?
Laptop nieuw is ongeveer 1500 euro!
quote:Ja meneer van de bank...kunt u mij alstublieft 1500 euro lenen. Oh en ik ben student.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:50 schreef ED2 het volgende:
Bank?
quote:MA kan je me alsjeblieft 1500 euro lenen...
Ouders?
quote:Je kan wel bij de Ib-grope lenen, maat dan wordt je maandelijkse toelage verhoogt, daar heb je dus nik saan als je in 1 keer veel geld nodig hebt. Volgens mij kun je niet zo een lening bij Ib-groep afsluiten.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:50 schreef xman het volgende:
Nou ben ik HBO student en heb ik geen geld voor een laptop.
Ik heb het wel nodig voor m'n studie (HBO informatica)Hoe kan ik het het beste aanpakken que lenen. En ik had gehoord dat je iets bij de ib-groep kon lenen?
Laptop nieuw is ongeveer 1500 euro!
Je ouders lijkt me het verstandigst, aangezien je waarschijnlijk geen vaste baan hebt en dus niet snel een lening zult krijgen van een bank of whateva...........
Als je wilt lenen zullen je ouders warschijnlijk borg voor je moeten staan.......
Kortom suck up to your parents!!
quote:Ja ze bieden via een bedrijf een veel te dure en langzame laptop aan
Op woensdag 23 oktober 2002 17:56 schreef hyperfuzz het volgende:
heeft je school niet een of andere regeling daarvoor?
quote:betaald je pa niet liever een laptop dan dat je studievertraging oploopt?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:56 schreef xman het volgende:[..]
Ja meneer van de bank...kunt u mij alstublieft 1500 euro lenen. Oh en ik ben student.
*SCHOP*
[..]MA kan je me alsjeblieft 1500 euro lenen...
*Vraag het je pa*
PA?
*SCHOP*
Anders moet je even op die pagina's kijken van aanbod en vraag, zijn ook af en toe laptophandelaren tussen.
via marktplaats.nl heb ik de mijne gehaald. 1000 euro.
quote:Ja m'n moeder wil wel "meefinancieren"
Op woensdag 23 oktober 2002 17:59 schreef Roonaan het volgende:[..]
betaald je pa niet liever een laptop dan dat je studievertraging oploopt?
Anders moet je even op die pagina's kijken van aanbod en vraag, zijn ook af en toe laptophandelaren tussen.
via marktplaats.nl heb ik de mijne gehaald. 1000 euro.
Ik zit daar inderdaad aan te denken, om er een 2e hands te kopen...en zo snel hoeftie ook niet te zijn, maar meestal zijn ze 2e hands ook best duur!
quote:Als je met je betaling van je schoolgeld naar de rabobank gaat, en vraagt om een studentenkrediet gaat dat.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:56 schreef xman het volgende:[..]
Ja meneer van de bank...kunt u mij alstublieft 1500 euro lenen. Oh en ik ben student.
*SCHOP*
[..]MA kan je me alsjeblieft 1500 euro lenen...
*Vraag het je pa*
PA?
*SCHOP*
quote:http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=hardware&u=notebooks&ID=57389&av=a&fv=&fo=&rv=50&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=
Op woensdag 23 oktober 2002 18:02 schreef xman het volgende:[..]
Ja m'n moeder wil wel "meefinancieren"
Maar ik kan ook niet van ze verwachten dat ze zoveel geld ophoesten.Ik zit daar inderdaad aan te denken, om er een 2e hands te kopen...en zo snel hoeftie ook niet te zijn, maar meestal zijn ze 2e hands ook best duur!
vraagprijs 800 euro
fuijtsu siemens lifebook E serie
Intel Mobile Pentium III 800 mhz processor
Speedstep technologie
14,1 TFT scherm
256 MB intern geheugen
20 Gigabyte harde schijf
CD-Rom drive
10/100 Mbps netwerkkaart
56K V90 modem
2xInfra rood poort
2 x USB poort
2 x PCMCI slot
2 x PS-2 poort
Ingebouwde speakers
Aansluiting voor externe speakers
Aansluiting voor externe microfoon
inclusief mooi tas
Windows XP geinstalleerd
Verkeerd in nieuwstaat
quote:Bij de Postbank kan dat ook. Moet je echter wel in het tweede jaar zitten.
Op woensdag 23 oktober 2002 18:04 schreef OviivO het volgende:[..]
Als je met je betaling van je schoolgeld naar de rabobank gaat, en vraagt om een studentenkrediet gaat dat.
Ik ben MBO student en kan een krediet opbouwen tot 6000 euro, en je betaald wat je leent. Ik ben nooit van plan om hier gebruik van te maken. Maar je maakt het over naar je lopende rekening, dus je leent ook niet het totale bedrag ineens. Je kan elke keer een bedrag overmaken naar je lopende rekening.
Maar goed, als je geen belasting betaald valt er ook weinig af te trekken natuurlijk
quote:Heel veel dank
Op woensdag 23 oktober 2002 18:07 schreef Roonaan het volgende:[..]
vraagprijs 800 euro
fuijtsu siemens lifebook E serie
Intel Mobile Pentium III 800 mhz processor
Speedstep technologie
14,1 TFT scherm
256 MB intern geheugen
20 Gigabyte harde schijf
CD-Rom drive
10/100 Mbps netwerkkaart
56K V90 modem
2xInfra rood poort
2 x USB poort
2 x PCMCI slot
2 x PS-2 poort
Ingebouwde speakers
Aansluiting voor externe speakers
Aansluiting voor externe microfoon
inclusief mooi tas
Windows XP geinstalleerdVerkeerd in nieuwstaat
quote:kijk eerst even rond op marktplaats, misschien dat je iets vind wat meer bij je past nog dan dit, dit was de eerste die ik tegenkwam
Op woensdag 23 oktober 2002 18:08 schreef xman het volgende:[..]
Heel veel dank
Ga ik bellen..en dan leen ik wel wat!
- Hallo meneer van de PostBank (laagste rente namelijk), kunt u mij 1500 euro lenen ? Mijn ouder(s) staan borg dat ik aflos (al weet ik zelf niet waarvan)
Postbank is vrij soepel in die dingen...
quote:Het probleem is is dat ik nog nooit iets geleend heb in m'n leven. Ik wil ook niet in problemen komen (ik hoor zoveel verhalen)
Op woensdag 23 oktober 2002 18:09 schreef ToxicWacko het volgende:
Waarom leen je niet gewoon 4x 900 gulden per maand van de ib-groep bij. Als je het formulier voor de 1e invult krijg je aankomende maand al 900 piek extra, als je daarnaast je ouders lief aan kijkt of ze je ( zeer tijdelijk) geld kunnen lenen, en je pint tot je maximaal rood staat moet je het makkelijk kunnen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |