Mja ik heb een portemonnee waar je geen plek hebt voor kleingeld dus blijft het proppen of bijv. in een collecte busje proppenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Terechte klacht.
Dat het vies is boeit mij nog niet zo heel veel. Maar wil gewoon niet constant met zo'n dikke portemonnee rondlopen door dat al klein en briefgeld.
Anno 2014 moet je toch wel overal kunnen pinnen.
Kan je dat uitleggen, ik weet daar niks van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als de ABN Amro omvalt heb je sowieso geen reet meer aan je contant geld.
Op het moment dat de ABN Amro omvalt zal je waarschijnlijk een domino effect zien bij andere banken omdat ze op elkaar steunen. Dan pleurt de economie inelkaar, krijg je hyperinflatie en is je geld niks meer waard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen, ik weet daar niks van.
Als dit echt zo is.. Mag het nu best gebeuren, ik heb toch geen geld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat de ABN Amro omvalt zal je waarschijnlijk een domino effect zien bij andere banken omdat ze op elkaar steunen. Dan pleurt de economie inelkaar, krijg je hyperinflatie en is je geld niks meer waard.
/doemscenario
In zo'n situatie kan jij dan gaan bedelen voor een stuk droog broodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Als dit echt zo is.. Mag het nu best gebeuren, ik heb toch geen geld.
geen kilo's goud inkopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat de ABN Amro omvalt zal je waarschijnlijk een domino effect zien bij andere banken omdat ze op elkaar steunen. Dan pleurt de economie inelkaar, krijg je hyperinflatie en is je geld niks meer waard.
/doemscenario
Bij pinnen kan je juist precies terug zien wat je hebt uitgegeven en waar. Bij contant geld vliegt het alle kanten opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef TheMechanic het volgende:
Onterechte klacht. Wil altijd precies zien wat ik uitgeef, gevoelskwestie.
Maar dan moet ik dat weer helemaal na gaan kijken op mijn bankafschriften/onlinequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij pinnen kan je juist precies terug zien wat je hebt uitgegeven en waar. Bij contant geld vliegt het alle kanten op
met een kruiwagen naar de bakker voor een halfje brood, lache tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
/doemscenario
Mobiel internet bankierenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dat weer helemaal na gaan kijken op mijn bankafschriften/online
Als ik van tevoren 10 euro pin, en 7 euro uitgeef zie ik dat ik 3 over heb. Dan weet ik het ook precies.
Ik ben een beetje technofoob denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mobiel internet bankierenKan je zelfs je rekening controleren terwijl je in de rij in de kassa staat
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
met een kruiwagen naar de bakker voor een halfje brood, lache toch
Als je een smartphone hebt met internet er op heb je binnen 5 minuten mobiel internet bankieren opgezet op je telefoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben een beetje technofoob denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |