Ik ben blij met vakantie, doe veel dingen en verveel me absoluut niet. Heb eindexamentjes gedaan en ga aankomend jaar studeren dus ik heb een hele lange vakantie op dit moment. Veel daarvan werk ik, ben op zuipvakantie geweest en de rest vermaak ik me thuis.
Nu is het bedrijf waar ik werk 2 weken dicht dus doe ik thuis leuke dingetjes. Maar het voelt beetje onnodig. Ik heb heel geen vrij nodig, laat mij maar werken. Ik ben uitgerust, heb me vermaakt, ik vind het mooi geweest. Zet me maar weer aan het werk. Vorig jaar heb ik in de school vakantie helemaal geen vrij gehad, elke dag gewerkt (behalve zondag en zaterdagmiddag ofc). Deze vakantie zijn er 4hele weken waar ik niet aan werken toe kom. Nogmaals voelt dat onnodig voor mij.
Ik slaap uit, ga ontbijten, daarna zwemmen, of varen, of strand, of rondje touren op de brommert etc. Daarna lekker avondeten en bier drinken. Ik raak alleen maar minder fit, aangezien mijn boksschool deze hele maand gesloten is.
Daarnaast zijn aantal vrienden op vakantie en een aantal hebben nergens zin in. Ik ga zelf maar weer trainen en vaker hardlopen (deed ik wel de hele vakantie), maar dat is ook niet genoeg om echt fit te worden. Ik heb dus een beetje het gevoel dat ik de vakantie aan het uitzitten bent. Kan niet wachten om met mijn studie te beginnen, weer lekker intensief te gaan sporten en weer in een normaal ritme te leven.
Groetjes van je lekkere frikandel speciaal.