Gast je hebt gewoon je koetjiekoetjiekoe kop mee. Meisjes willen in je wangen knijpen.quote:
Omdat je de looks hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurt
Die top tien behelst fokkers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik een UF top 10 zou maken zou Mort ver bovenaan staan. Eckte mooiboi.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Mortaxx heeft gewoon meer dan 2000 matches. Allang onze Tindergod Silenus voorbij.
Hoe luidt de rest van de top tien dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja.
Tinder.
Heb geswiped net, was cool [ afbeelding ]
Ja, kan niet anders. Sowieso hosselt ie ook op fok!quote:
Jij staat op 1 want oud en baard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe luidt de rest van de top tien dan?
Nee, serieus. We branden van nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Sowieso hosselt ie ook op fok!
[..]
Jij staat op 1 want oud en baard.
Rest kan ik niet zeggen. Top secret.
Nee, niet waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, serieus. We branden van nieuwsgierigheid.
Brannagh is de volgende inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Sowieso hosselt ie ook op fok!
[..]
Jij staat op 1 want oud en baard.
Rest kan ik niet zeggen. Top secret.
Slet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja 't kan nooit te vaak gebeuren dus grijp je kansen, have fun @ datequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurt
Die man heeft geen succes nodig joh. Die chick smijt een nummer en date naar z'n hoofd voor hij het doorheeft. Nee dat komt helemaal goed hoor.quote:
Ook als je het in je schoot geworpen krijgt kan je toch nog wel zenuwachtig zijn en succes nodig hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die man heeft geen succes nodig joh. Die chick smijt een nummer en date naar z'n hoofd voor hij het doorheeft. Nee dat komt helemaal goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |