Dank, zo'n idee had ik ook. Niet iedereen gebruikt plasti-dip voor de auto of brommer, maar ook voor in huis, modelbouw enzo... en ik zoek dus de restjesquote:
Niet mee eens. Met backlight spray maak ik het permanent en als het mislukt ben ik de klos. Met plasti-dip kan ik het er gewoon weer vanaf pulken en evt nieuwe poging doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Koop backlightspray, busje kost net geen 8 euro. Beter dan plastidip..
Niet echt zwart.. maar zeker getint/gesmoked ja. Dan contrasteren de rode accenten in de achterlichten meer met de zwarte lak en ziet het er al een stukje dikker uit. Daarom ook dat rode plasti-dip ook een optie is. Het is vooral die fel-oranje kleur die niet staat voor mijn gevoel. Knipperlichten aan de voorzijde zijn wit, de knippers aan de zijkanten zouden eventueel ook wit of zwart/gesmoked kunnen worden, maar heeft geen haast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef KeesBromfiets het volgende:
Maar je wil de knipperlichten dus gewoon echt zwart maken? Dat ze niet meer zichtbaar zijn?
Volgens mij gaat gewone plastidip niet voldoende licht doorgeven, denk dat je daar problemen mee gaat krijgen. Er is ook een smoke plastidip volgens mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet echt zwart.. maar zeker getint/gesmoked ja. Dan contrasteren de rode accenten in de achterlichten meer met de zwarte lak en ziet het er al een stukje dikker uit. Daarom ook dat rode plasti-dip ook een optie is. Het is vooral die fel-oranje kleur die niet staat voor mijn gevoel. Knipperlichten aan de voorzijde zijn wit, de knippers aan de zijkanten zouden eventueel ook wit of zwart/gesmoked kunnen worden, maar heeft geen haast.
Wrappen word lastig, dan heb ik een transparante folie nodig, dat gaat sowieso duurder worden dan plastidip.
@Kees, deze YRV is het geworden omdat ik meer km's per jaar ga rijden en de Suzuki Alto te onbetrouwbaar was. Dit wagentje viel dus binnen budget, goedkoop te rijden (MRB vanwege lage gewicht en verbruik van 1:17 en zuiniger) en is nog best wel potent is met zijn 87 paardjes. Naar mijn idee echt een zeer ondergewaardeerd model. Toyota in disquise
Beetje dure oplossing héquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef KeesBromfiets het volgende:
Of doe niet pauper en ga opzoek naar deze
[ afbeelding ]
Ik bedoel alleen de achterlichten halenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beetje dure oplossing héTurbootje loopt minder zuinig, afschrijving van mijn eigen yrv... en bovendien, de achterlichten van de Turbo zijn mogelijk nog lelijker
![]()
Velglint is een optie, heb misschien nog wel een half rolletje, alhoewel een nieuw rolletje 2-3 euro kost volgens mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Meike26 het volgende:
Dan nog.. ik vind ze lelijker dan wat ik al heb![]()
Ik denk dat het even zoeken word naar een voordelig rolletje zwarte tape.. lijntjes plakken. Word ie ook beter op. (al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad al beter uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Meike26 het volgende:
Dan nog.. ik vind ze lelijker dan wat ik al heb![]()
Ik denk dat het even zoeken word naar een voordelig rolletje zwarte tape.. lijntjes plakken. Word ie ook beter op. (al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Tof ideequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef Djurres het volgende:
Tipje, koop blanke plastidip, (ja, die is ook te koop)
en dan met achterlichten spray eroverheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |