Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ik snap er geen reet van dat mensen in deze tijd met alle kennis van de evolutietheorie en andere zaken over het ontstaan van de aarde nog steeds geloven in een god die in 7 dagen met kleipoppetjes een aarde schiep.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zo wat je anders stelt is namelijk dat jouw visie op de wereld DE realiteit is en de ENIGE realiteit en dat mensen die er een totaal andere visie op na houden per definitie compleet inferieur zijn.
Sorry voor de HMF-accenten
of met jou tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit jaar kerst vieren met een FOK!er.
JR is knapof Dven die is god maar weet niet of die beschikbaar is en of je kerst in Bulgarije zou willen vieren
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Ro-ald het volgende:
ik interesseer mij liever aan fok dan religie
Ja want alle religieuzen geloven dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ik snap er geen reet van dat mensen in deze tijd met alle kennis van de evolutietheorie en andere zaken over het ontstaan van de aarde nog steeds geloven in een god die in 7 dagen met kleipoppetjes een aarde schiep.
Gaat toch nergens over joh.
Las vandaag dat bericht dat die religie kindjes in Isis lekker mensen mogen vermoorden die atheïst zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat speelt bij "religieuze" oorlogen ook zo vaak mee?
Nee oke dan is het goed.quote:
Hitler de Atheist vermoordde ze omdat die kindjes jood waren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las vandaag dat bericht dat die religie kindjes in Isis lekker mensen mogen vermoorden die atheïst zijn
Ik zeg ook nergens dat gelovigen dood moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler de Atheist vermoordde ze omdat die kindjes jood waren.
Je punt?
hij mag ook komenquote:
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee oke dan is het goed.
Vind het gewoon niet interessant.
Auto'squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten
Behalve auto`s
Zo gaan de verhalen ja, heb daar wel eens docu van gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
Nazi's hadden toch hun eigen religie Inso?
Soort smeltkroes van occulte shit en zo
eigenlijk praat ik nergens echt actief over mee als ik nu erover nadenkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten
Behalve auto`s
ik merk wel dat je actiever praat over seksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:24 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk praat ik nergens echt actief over mee als ik nu erover nadenk
daar praat ik dus nooit over meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik merk wel dat je actiever praat over seks
ik meestal ook niet hoor nog niet zoveel ervaringquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef supersof het volgende:
[..]
daar praat ik dus nooit over mee
Ach kom ik wel mee om hem af te leiden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké dan mag jij wel tussenin als scheidsrechter anders krabt hij me
is goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké dan mag jij wel tussenin als scheidsrechter anders krabt hij me
Ik wel en ik heb geen ervaring.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik meestal ook niet hoor nog niet zoveel ervaring
zelfdequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik meestal ook niet hoor nog niet zoveel ervaring
Haha hij is verliefd op jou dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach kom ik wel mee om hem af te leiden.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha hij is verliefd op jou dus dat moet wel lukken
Gordijnen dicht in je zolderkamer zeker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele dag nog geen regen gezien
Hier bijna al de hele dag maar als ik op mijn balkon zit heb ik er geen last vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele dag nog geen regen gezien
Nee gewoon geen druppel gevallenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gordijnen dicht in je zolderkamer zeker?
Afschuwelijke bak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is deze auto?
Hint:Ajax wil hem gratis ophalen
Dit boeit mij en Fok-it helemaal nietsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is deze auto?
Hint:Ajax wil hem gratis ophalen
Hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gordijnen dicht in je zolderkamer zeker?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit boeit mij en Fok-it helemaal niets
wat is je fb :$quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
HahaIk heb je geaccepteerd op fb trouwens ben je al aan het fappen op mijn foto's?
Zal best, en zieke status natuurlijk.quote:
Nee. ik zit nauwelijks op fbquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
HahaIk heb je geaccepteerd op fb trouwens ben je al aan het fappen op mijn foto's?
Eensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal best, en zieke status natuurlijk.
Maar vind hem niet echt mooi persoonlijk.
Wel toch?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel toch?
Dan heb j e me verwijderd lul
Moet je geen kutvolk toevoegen als Facebook-vriend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alleen maar kut posts op mijn voorpagina
Ja kloptquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je geen kutvolk toevoegen als Facebook-vriend.
Je hebt best wel schone deernes in je vriendenlijst jijquote:
Doen ze expressquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef supersof het volgende:
al die veilingen nu zijn pas over 4 uur afgelopen
Gaat hij dat zitten te bekijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt best wel schone deernes in je vriendenlijst jij
ik ookquote:
Ook voor mij graagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik een frikandel voor je bakken?
Is die nog open bij jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo even maccie pakken denk ik
#viesdik
Ja, je fotos wordt je niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij dat zitten te bekijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |