quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Kipnuggets in de oven doen.Frituren die zooi.
Niet iedereen heeft friteusequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Kipnuggets in de oven doen.Frituren die zooi.
Geen friteuse van 20 euro van de Blokker hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft friteusemaar inderdaad, oven
Zo'n Princessquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Geen friteuse van 20 euro van de Blokker hebben.
Ja precies. Ik gebruik hem niet vaak, maar is uiteindelijk goedkoper dan steeds naar de snackbar lopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Zo'n PrincessAl vaak over nagedacht maar nooit gekocht eigenlijk
Maar moet je dan niet vaak het vet vervangen omdat het oud is? Voor die ene keer per 2 maanden ik iets wil frituren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik gebruik hem niet vaak, maar is uiteindelijk goedkoper dan steeds naar de snackbar lopen.
Ja, na 8-10 keer frituren ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Maar moet je dan niet vaak het vet vervangen omdat het oud is? Voor die ene keer per 2 maanden ik iets wil frituren..
Oke dan, bedankt voor de tip hamburgerbakkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, na 8-10 keer frituren ofzo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oke dan, bedankt voor de tip hamburgerbakker
Gewoon in de pan in een dun laagje olie. na minuutje of 2 omkeren en de andere kant bakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft friteusemaar inderdaad, oven
Klacht opgeheven. Volgende keer even wat langer afwachten voor je gaat klagen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Moass het volgende:
Zit nu heerlijk krokante kipnuggets te eten, uit de oven wel te verstaan.
Duurt even maar dan heb je wel wat.
Véél beter dan die vettige gefrituurde rommel!
blijft feit dat het lang duurt..maar dan heb je wel wat!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klacht opgeheven. Volgende keer even wat langer afwachten voor je gaat klagen.
bvd,
gr gr
Werkt beter inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon in de pan in een dun laagje olie. na minuutje of 2 omkeren en de andere kant bakken.
Je bent een held!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon in de pan in een dun laagje olie. na minuutje of 2 omkeren en de andere kant bakken.
En BBQ-saus van Yildriz erbij, die smaakt bijna net zoals die van de MacDonalds.
wil je vrienden worden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Al jaaaren.. sinds het begin van Fok! eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |