eerste dag had ik geen eelt meer op mn duimquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken, is het chil?
Trouwens, op gamescon wel Bloodborne spelen hé!quote:
haha oke koop ik ze ook wel, zijn toch goedkoopquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerste dag had ik geen eelt meer op mn duim
Na die eerste dag, niets meer dan lof voor die dingen
waar gekocht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Zo hop, nieuwe stickjes en grips gekocht voor mijn ds4 uit china. Daarnaast ook xbox one sticks en grips om eens uit te proberen of dat misschien lekkerder speelt.
Toch wel zeker 5 euro incl. verzendkosten hehe
Paragon level 311 op PC. Maar aangezien ik overgestapt ben op console gaming moet ik deze ook zeker op de ps4 hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]ik heb het ook amper gespeeld op de PS3
Wat hebben sommige mensen al veel games man op de PS4quote:
Die '54' is niet het aantal games he. Die bibliotheek telt al je downloads mee, dus ook apps zoals Netflix e.d.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Wat hebben sommige mensen al veel games man op de PS4![]()
Ik heb hier al vaker afbeeldingen voorbij zien komen met het aantal games.
Het eerste jaar is altijd traag met nieuwe games. Sommige mensen kopen daardoor alles, ook games die ze een paar jaar later niet gekocht zouden hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Zijn inmiddels 49 games, 3 beta's 1 netflix en 1 demo en 1 playroom (maar dat telt niet als een game)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels alweer heel wat nieuwe games erbij![]()
Zo'n 850-1000 euro aan games nu(heel wat titels van rond de 60 euro ertussen. Reken zelf maar uit... Alles nieuw en veel uit de store voor de volle mep
)
[ Bericht 21% gewijzigd door Sodapoppin op 10-08-2014 16:28:18 ]
Godverdomme zeg. Hoe the fuck kom je aan zoveel geld danquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was ik
[..]
Zijn inmiddels 49 games, 3 beta's 1 netflix en 1 demo en 1 playroom (maar dat telt niet als een game)
Zo'n 850-1000 euro aan games nu(heel wat titels van rond de 60 euro ertussen. Reken zelf maar uit... Alles nieuw en veel uit de store voor de volle mep
)
Wanneer ga je die games spelen dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was ik
[..]
Zijn inmiddels 49 games, 3 beta's 1 netflix en 1 demo en 1 playroom (maar dat telt niet als een game)
)
Eerder, hoe kom je aan de tijd om uberhaupt al die games te spelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Hoe the fuck kom je aan zoveel geld dan![]()
![]()
![]()
Tering wat een games![]()
De games die ik heb zijn Child Of Light, The Last Of Us Remastered en Valiant Hearts
Hehequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eerder, hoe kom je aan de tijd om uberhaupt al die games te spelen
ach, ee nzooi 5eur indies en je bent er snelquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Hoe the fuck kom je aan zoveel geld dan![]()
![]()
![]()
Tering wat een games![]()
De games die ik heb zijn Child Of Light, The Last Of Us Remastered en Valiant Hearts
Niet. Tot nu toe alleen nog maar watch dogs en TLOU uitgespeeld en voor de rest alleen maar battlefield 4 multiplayerquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanneer ga je die games spelen dan?
ja doe maar stoer ermeequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Hehe![]()
En dan alle games waar DLC van te kopen valt daar heb ik ook alle DLC vanDLC van Don't Starve, BF4 Premium & Complete bundle (beide 50 euro pst), Resogun dlc, Trials Fusion deluxe, Child of Light DLC, Watch dogs dlc, Awesomenauts DLC, The Pinball Arcade DLC.
Verder nog 3 controllers, steelseries h wireless headset van 299 euro en een nieuwe harde schijf met 1000gb HD + 8gb SSD (combinatie van HD&SSD).
Dat was het wel zo'n beetje denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |