Guantanamo Bay.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wat is gitmo?
Ik weet wel wat een Gizmo is.
Die mensen zitten daar meestal zonder dat ze officieel veroordeeld zijn.quote:
Is de afkorting die de overheid van de VS gebruikt ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
WAAROM STAAT ER DAN NIET GEWOON GUANTANAMO BAY?!?!
RARE KUT AFKORTINGEN ALLEMAAL
Haal even rustig ademquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Het is een veelgebruikte afkorting / codenaam, dat jullie er nog nooit van gehoord hebben zegt meer over jullie.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
Het is een veelgebruikte afkorting / codenaam, dat jullie er nog nooit van gehoord hebben zegt meer over jullie.
Al had je nooit van afkorting gehoord, je had het ook gemakkelijk uit de context kunnen halen waar het over ging, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet zo spotten met autisme, Frans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al had je nooit van afkorting gehoord, je had ook gemakkelijk uit de context kunnen halen waar het over ging lijkt me.
Ohja van die filmquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zat in de Shawshankgevangenis.
Rotsachtig. Vliegveld met verkeer van links en van rechts. Apen.quote:
De buurman van mijn oom kent iemand bij de nsa. Een belletje en je hebt serieuze problemen vriend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
reageer niet alsof ik ook echt in real life tegen over je sta man
ok ok ! Sorry!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
De buurman van mijn oom kent iemand bij de nsa. Een belletje en je hebt serieuze problemen vriend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |