SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Reemi op 08-08-2014 18:46:12 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
OP mag wel een kleine update hebben
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Remi, heb m niet echt gemaakt nog want die achterhoedeMaar aangezien ik hier een soort Maver-achtige reputatie heb opgebouwd qua teams maken wil niemand mij meer helpen
![]()
![]()
Ik wel hoor, maar je hebt teveel dode links om iets tofs te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Zhano het volgende:
Remi, heb m niet echt gemaakt nog want die achterhoedeMaar aangezien ik hier een soort Maver-achtige reputatie heb opgebouwd qua teams maken wil niemand mij meer helpen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En zonder Lucho dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar je hebt teveel dode links om iets tofs te maken![]()
200k coins gewonnen bij een giveaway op twitch. moest alleen even snel een speler op de markt zetten en mijn kaart werd gekozen![]()
![]()
![]()
The Zhano is strong in that onequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Reemi het volgende:
Dit leek me nou echt een Zhano team
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
True. Alleen de pace van Garayquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Reemi het volgende:
Dit leek me nou echt een Zhano team
[ afbeelding ]En Corluka en Stipe vielen me echt tegen
![]()
![]()
Ik speelde gisteren tegen iemand met het duurst mogelijke Kroaten team incl Suker. Alleen een IF Handanovic op kutchem op doel gemaverd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
True. Alleen de pace van GarayEn Corluka en Stipe vielen me echt tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga NU je moeder bellen om dit schitterende verhaal te vertellen blijf even hangen brbquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen iemand met het duurst mogelijke Kroaten team incl Suker. Alleen een IF Handanovic op kutchem op doel gemaverd.![]()
Ga even een rondje steppen met de hont ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga NU je moeder bellen om dit schitterende verhaal te vertellen blijf even hangen brb![]()
Die kan niet opnemen, zit hier onder de tafel namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga NU je moeder bellen om dit schitterende verhaal te vertellen blijf even hangen brb![]()
De OP-chicks in de spoiler staan er al een tijdje in.. hier wat inspiratie voor als mensen nieuwe zoeken:quote:
http://www.fhm.nl/meisjes/5102/weekendhapjes-deel-92.aspx![]()
En mag niet praten met haar mond vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die kan niet opnemen, zit hier onder de tafel namelijk.![]()
ik heb net een nieuwe geplaatst en niet eens een grondige beoordeling van DS2?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De OP-chicks in de spoiler staan er al een tijdje in.. hier wat inspiratie voor als mensen nieuwe zoeken:
http://www.fhm.nl/meisjes/5102/weekendhapjes-deel-92.aspx
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is best een goeie OP-chick.. komt me ook bekend voor maar ik weet niet wie het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe geplaatst en niet eens een grondige beoordeling van DS2?
Maar dat is dus niet in de spoiler.![]()
Alexis Renquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is best een goeie OP-chick.. komt me ook bekend voor maar ik weet niet wie het is.
Maar dat is dus niet in de spoiler.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ready to suck.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
En mag niet praten met haar mond vol natuurlijk.![]()
![]()
Ik mag het account van een vriend van me hebben. Hij heeft nog een tif suarez, 88 rating hazard, tots gerrard, tots baines, tots cahil en nog een tots maar weet ff niet meer wie.
Allemaal verkopen en de coins naar mijn account doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker dom als je 2x tax wilt betalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik mag het account van een vriend van me hebben. Hij heeft nog een tif suarez, 88 rating hazard, tots gerrard, tots baines, tots cahil en nog een tots maar weet ff niet meer wie.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Trade offer doen dan en dan verkopen. ook goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker dom als je 2x tax wilt betalen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zo dat is wel 5 miljoen denkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef over_hedge het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |