Als je op jullie werk zonder shirt kan rondlopen, verbaast het mij ook niet dat hij met de deur open staan te pissen eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Eisoep het volgende:
Ben ik op mijn werk en moet naar het toilet.
Staat de deur wagenwijd open en mijn collega staat daar dus te pissen.
Hij had geen shirt aan waardoor ik een half ontbloot bovenlichaam zag inclusief behaarde bilnaat.
Klacht: collega's die de wcdeur niet dicht doen.
Haha ik werk bij de benzinepomp naast school en er zit een garage aan vast. Dus de monteurs kleden zich dan na het werk om en daar was ik even getuige van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef christiman het volgende:
[..]
Als je op jullie werk zonder shirt kan rondlopen, verbaast het mij ook niet dat hij met de deur open staan te pissen eigenlijk...
Dat doen ze expres om een signaal af te geven dat ze je wel zien zitten. Dus dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Haha ik werk bij de benzinepomp naast school en er zit een garage aan vast. Dus de monteurs kleden zich dan na het werk om en daar was ik even getuige van.![]()
![]()
![]()
Klinkt beetje sociale werkplaatsachtig of misschien de palletfabriek van Kees Kankerkachel?quote:
Nee stel je voor dat er zilvervisjes zittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Eisoep het volgende:
Ik durf nog steeds niet naar het toilet
Liever zilvervisjes dan half naakte mannen van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat er zilvervisjes zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:19 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Liever zilvervisjes dan half naakte mannen van middelbare leeftijd.
moet ik je handje vast houden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Eisoep het volgende:
Ik durf nog steeds niet naar het toilet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |