quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Je mag praten waar je over wilt
Ja, Sofie heeft een rugzakje gekregen van de GGZ.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zeg dat wel.
Hoe is het met de kinderen
Als sof het zegt wel. Ik zei het laatst ook en toen schoot je in de verdediging.quote:
dan gaan die mensen maar lekker naar vblquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat krijg je als de helft van de SC geïnteresseerd is in voetbal
Overrated.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van grote negerpiemels?
Groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van grote negerpiemels?
dan is deze sc doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dan gaan die mensen maar lekker naar vbl
ik moet iedereen te vriend houden hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als sof het zegt wel. Ik zei het laatst ook en toen schoot je in de verdediging.
Hij wil in haar broekjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als sof het zegt wel. Ik zei het laatst ook en toen schoot je in de verdediging.
nee hoorquote:
Behalve ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik moet iedereen te vriend houden he
al wat gehoord van die sollicitatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik moet iedereen te vriend houden he
jij krijgt woensdag een wijntje van mequote:
Mannen.quote:
topantwoord hoorquote:
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
al wat gehoord van die sollicitatie?
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij krijgt woensdag een wijntje van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |