quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Jood.hoezo hij is voor ajax die noemen ze joden tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wow jouw moeder werkt zkeer bij MacDonalds??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
Friet is eigenlijk Frans/Vlaams
Patat is Nederlands
volgens mijn moeder
Klopt. Daarom. Maar straks vat iemand het verkeerd op en krijg ik een week vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo hij is voor ajax die noemen ze joden toch
het nieuwe skeerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow jouw moeder werkt zkeer bij MacDonalds??
Alsof je daarvoor een ban krijgtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Daarom. Maar straks vat iemand het verkeerd op en krijg ik een week vakantie.
Dat is alleen als je er Hamas Hamas voor roeptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Daarom. Maar straks vat iemand het verkeerd op en krijg ik een week vakantie.
quote:
Mensen hebben voor minder een ban gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een ban krijgt
Ik maak er dan wel Houmous van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alleen als je er Hamas Hamas voor roept
Mensen hebben voor meer ook geen ban gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen hebben voor minder een ban gehad.
ja xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow jouw moeder werkt zkeer bij MacDonalds??
Ik wil hier een opmerking over maken, maar dat is wel banwaardig denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen hebben voor meer ook geen ban gehad.
Maak hem eens in DMquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil hier een opmerking over maken, maar dat is wel banwaardig denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |