Ik dacht dat het zo ook wel zou snappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Doe er ook meteen een linkje bij naar de tekst van The Protocols of the Elders of Zion, ben je meteen klaar
niks, israel wilt er gewoon niet op ingaan om hun imperialistische droom en baasje te spelen in leven te houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Kees22 het volgende:
Maar goed, wat is er eigenlijk onredelijk aan de eisen van Hamas?
geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sarcastisch?
Waarom zou dat in godsnaam sarcastisch zijn??????
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tja, naar filmpje.
Zo zie je maar hoe kut oorlog is. Kan er verder niet veel van zeggen.
Het is op film te zien hoe die word doodgeschoten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:22 schreef B4CO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht moet ik even hier gaan liggen? Doen of ik dood ben? voor de foto? ok, maar heb wel haast.. snel ff... De propaganda
Dat was niet de bedoeling in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het is inderdaad vreemd, maar dat 'heel' gaf een soort cynische ondertoon
Het verbaasd me dat een leger dit soort dingen maakt. Doen andere landen dat ook in tijd van oorlog ? Zou Nederland ook zoiets photoshoppen ?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat een leger dit soort dingen maakt. Doen andere landen dat ook in tijd van oorlog ? Zou Nederland ook zoiets photoshoppen ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat een leger dit soort dingen maakt. Doen andere landen dat ook in tijd van oorlog ? Zou Nederland ook zoiets photoshoppen ?
Geeft niets...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja. We zeggen beide soms stomme dingen
Ja, nou dat is inderdaad genocide hoor. Dat zet echt zoden aan de dijk met een jaarlijkse bevolkingsgroei van meer dan 50.000 en een geboorteratio die tien keer hoger ligt dan het aantal sterfgevallen.quote:
Ik zeg nooit stomme dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja. We zeggen beide soms stomme dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |