abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 augustus 2014 @ 17:42:36 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_143819085
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi kindjes, wie wil mijn kuiten voelen?
neen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_143819179
Ik blaas er hier weer even wat leven in: pffffttttttttt!

Jullie zijn saa-aai :O
pi_143819202
Sorry ik heb niks. Ik ben alleen maar knorrig en chagrijnig en heb niks te melden :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143819303
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry ik heb niks. Ik ben alleen maar knorrig en chagrijnig en heb niks te melden :'(
Als ik een goed grapje wist, dan vertelde ik 'm nu!

Kusje dan? :*
pi_143819322
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:50 schreef Queller het volgende:

[..]

Als ik een goed grapje wist, dan vertelde ik 'm nu!

Kusje dan? :*
Met een beetje tong? Klein beetje? Voor de tease?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143819355
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met een beetje tong? Klein beetje? Voor de tease?
Tuurlijk. Zoals altijd. Weet je toch :{w
pi_143819446
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:51 schreef Queller het volgende:

[..]

Tuurlijk. Zoals altijd. Weet je toch :{w
* DancingPhoebe spint tevreden
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143819464
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe spint tevreden
Goed zo O+

Het gaat straks gieten en ik ga een wandelingetje maken. Goed plan!
pi_143819512
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:54 schreef Queller het volgende:

[..]

Goed zo O+

Het gaat straks gieten en ik ga een wandelingetje maken. Goed plan!
In dat witte t-shirt..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143819519
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
In dat witte t-shirt..?
Ja :D Het moet er een keer van komen tenslotte!
pi_143819554
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:56 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja :D Het moet er een keer van komen tenslotte!
En als niet nu, wanneer dan?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143819618
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als niet nu, wanneer dan?!
Zo is dat! Ga je mee?
pi_143819643
Ik ben zo bizar hard aan het werk, dat ik af en toe ff naar buiten moet. Frisse neus, benen strekken, ander uitzicht... the works. En laat ik er nou vanavond voor hebben uitgekozen. Wat een intens slecht idee!
pi_143819675
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef Queller het volgende:

[..]

Zo is dat! Ga je mee?
Neeneee. Nee. Dat niet nee. Maar ik bejubel het dat jij gaat! :Y

* DancingPhoebe bejubelt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143819693
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neeneee. Nee. Dat niet nee. Maar ik bejubel het dat jij gaat! :Y

* DancingPhoebe bejubelt
Het helpt; dank je O+
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:28:29 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_143820456
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:24 schreef SSJKliko het volgende:
Nou, een combinatie eigenlijk.
Ik was sowieso in het begin van de date serieus van mijn stuk omdat ze er totaal anders uitzag en ik dat gewoon echt niet verwacht had. Het is nogal gek als je een slanker persoon verwacht en je dan iemand treft met vrij aardig overgewicht. Bedoel, ik snap dat je onzeker kunt zijn, maar waarom stuur je dan foto's die gewoon niet meer realistisch zijn? Dat vind ik eigenlijk niet oké :s

Nouja verder nog wat dingetjes:
- Ze maakte bijna geen oogcontact, ze keek tijdens het praten overal behalve naar mij (tafel, stoel, vloer, plafond, muur, glas enz). Vond ik een beetje storend :p
- Ze ratelde aan één stuk door (voornamelijk over zichzelf) en viel me constant in de rede (ik denk dat ze erg nerveus was)
- Wanneer ik het gesprek probeerde de sturen naar de onderwerpen waar het in eerste instantie juist zo mee klikte negeerde ze 't compleet :S
- Ze vond het bijzonder grappig dat ze ervoor had gezorgd dat iemand uit huis gezet werd zodat zij er kon wonen terwijl zij dat huis niet eens dringend nodig had (ze woonde toen nog thuis), "ja ach wat er met die meid gebeurd is ja geen idee haha ik vond het wel grappig".
- De zelfspot en ironische humor die ze leek te bezitten online, bezat ze totaal niet IRL.

Nja goed, bij mij gingen de alarmbellen al rinkelen toen ze er dus anders uitzag, anders gedroeg en het bijzonder grappig vond dat ze iemand op straat had laten zetten :S zij beweerde de date erg tof te vinden en voor herhaling vatbaar maar ik kon het gewoon écht niet opbrengen om dat welgemeend terug te zeggen :{
Whoa. Weet je wel zeker dat het dezelfde persoon was dan? Wat een domper ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_143829390
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Whoa. Weet je wel zeker dat het dezelfde persoon was dan? Wat een domper ;(
Dat zou wel heel bizar zijn, als ik met een ander heb gepraat :p
Ja, ik baal er eigenlijk ook wel van. Het klikte gewoon echt goed over whatsapp/e-mail en dat heb ik niet zo snel. En dan valt het zo erg tegen :x
pi_143830960
Daarom vind ik online daten gevaarlijk. Je kan jezelf zo anders voordoen dan je bent. Sterker nog, je bént anders irl dan online gewoon omdat je nog even de tijd krijgt om over je woorden na te denken en de nuance te veranderen of het toch maar niet te zeggen... Deze dame was wel extreem ja, maar ik denk dat ze dat van zichzelf (behalve de foto's) niet eens door heeft.

Ik heb het ook wel eens gehad. Meer dan eens, dat ik dacht 'wow jij bent leuk' en dan irl denken ;( oh nee. Toch niet. Maar ook wel eens omgekeerd. Dat ik dacht.. meh, we zien wel en O+ O+ O+ zo terugkwam.

Heb je balzakkuiten, Bakfiets.?
Lesbosapiens
pi_143837497
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van bronies (of furries for that matter) moet vinden. wat zit daar achter?

Op netflix is een aanrader trouwens Suits. Goeie serie, als je door de eerste 2/3 afleveringen heen bent.

Wat vind je van OITNB, V.?
Oh Hi, i was er even niet.
Ik vond het fijn. Verre van perfect, maar heerlijk om te kijken. En nu duurt juni nog veel te lang.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:26:38 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_143838436
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Daarom vind ik online daten gevaarlijk. Je kan jezelf zo anders voordoen dan je bent. Sterker nog, je bént anders irl dan online gewoon omdat je nog even de tijd krijgt om over je woorden na te denken en de nuance te veranderen of het toch maar niet te zeggen... Deze dame was wel extreem ja, maar ik denk dat ze dat van zichzelf (behalve de foto's) niet eens door heeft.

Ik heb het ook wel eens gehad. Meer dan eens, dat ik dacht 'wow jij bent leuk' en dan irl denken ;( oh nee. Toch niet. Maar ook wel eens omgekeerd. Dat ik dacht.. meh, we zien wel en O+ O+ O+ zo terugkwam.

Heb je balzakkuiten, Bakfiets.?
Is dat echt alleen met online? Volgens mij leer je iemand sowieso nooit goed kennen als je ze net ontmoet, dat ze zich anders voordoen omdat ze iets van je willen of zo. Misschien niet zo extreem als het kan zijn met twee verschillende media, maar dan nog.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:19:34 #71
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_143840944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij leer je iemand sowieso nooit goed kennen als je ze net ontmoet, dat ze zich anders voordoen omdat ze iets van je willen of zo.
Dat ligt er dan imho nog maar net aan in wat voor situatie je mensen ontmoet.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_143841208
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Daarom vind ik online daten gevaarlijk. Je kan jezelf zo anders voordoen dan je bent. Sterker nog, je bént anders irl dan online gewoon omdat je nog even de tijd krijgt om over je woorden na te denken en de nuance te veranderen of het toch maar niet te zeggen... Deze dame was wel extreem ja, maar ik denk dat ze dat van zichzelf (behalve de foto's) niet eens door heeft.

Ik heb het ook wel eens gehad. Meer dan eens, dat ik dacht 'wow jij bent leuk' en dan irl denken ;( oh nee. Toch niet. Maar ook wel eens omgekeerd. Dat ik dacht.. meh, we zien wel en O+ O+ O+ zo terugkwam.

Heb je balzakkuiten, Bakfiets.?
Ja, precies, dat heb ik ook wel eens gehad. Mijn vrienden waren bevriend met een jongen die ik online echt niet uit kon staan, we zagen elkaar in het echt en het was bij allebei zoiets van 'wow wat is dit O+ ', heel bizar. Één van mijn exen zag ik ook niet als datemateriaal (online), maar irl klikte het gewoon zo goed met haar.

Maar echt met internetdating heb ik eigenlijk nog nooit mazzel gehad, heb nu al 2x gehad dat iemand compleet anders was irl (zowel qua uiterlijk als persoonlijkheid) en eentje vond ik erg leuk maar die kwam vóór de date al met zo'n berg problemen/ruzies aanzetten dat ik zoiets had van 'nou, laat maar :|'
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:33:26 #73
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_143841355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:19 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Dat ligt er dan imho nog maar net aan in wat voor situatie je mensen ontmoet.
Maar dat geldt ook voor online.

Of misschien heb ik altijd mazzel gehad en trek ik mensen aan die gewoon zichzelf zijn ;) Ik heb een keer gehad dat iemand zich 100% anders voor deed (echt NIKS klopte) maar dat ging niet om daten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:38:12 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_143841496
ik heb lief ook via internet leren kennen en zijn en waren beiden niet anders dan we online zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:06:53 #75
296917 Abby79
Being myself!
pi_143842414
Ik denk ook niet dat ik online heel anders ben dan in het echt. Heb dat gevoel bij mijn vriendinnetje in ieder geval niet, die leek behoorlijk op het beeld wat ik gevormd had (afgezien van de foto, die deed haar echt geen goed, in het echt was ze veel mooier :)).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')