Terwijl ISIS op een beetje middag toch meer onschuldigen afslacht dan Israël in een paar weken redt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zijn die grote Arabische media toch stil rond dit conflict. Elke minuut lullen over wat de Joden in Gaza doen maar niks over wat de door hun landen gesponsorde gekken doen tegen onschuldige burgers.
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Terwijl ISIS op een beetje middag toch meer onschuldigen afslacht dan Israël in een paar weken redt.
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Misschien ook wel eens goed om die sympathisanten hier te ontmaskeren en de confrontatie aan te gaan.
Stil?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zijn die grote Arabische media toch stil rond dit conflict. Elke minuut lullen over wat de Joden in Gaza doen maar niks over wat de door hun landen gesponsorde gekken doen tegen onschuldige burgers.
Dat zo zeggen is het probleem formuleren. Hopeloze regio is het. Ik vrees dat we zo nu en dan bommen zullen moeten blijven gooien als het uit de hand dreigt te lopen, totdat ze tot inkeer komen en aangeven dat ze hulp willen om zichzelf te gaan ontwikkelen tot beschaafde naties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Anyhow, dat de Amerikaanse luchtmacht maar snel meer bommen op die IS-varkens gooit. Hopelijk kunnen de Irakese, Iranese en Libische troepen daarna het grondwerk opknappen. Dan kan de EU daarna heel hard foei zeggen tegen Europese IS-strijders.
ja part 1 is al uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nee?? of bedoel je van vice news
Ik heb Al Jazeera deze hele week gevolgd. Vrijwel niks over de Yezidi's, steeds over Gaza. Al Arabiya en Asharq Al-Awsat hetzelfde.quote:
Hoho niet te veel verwachten van dequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
NOS weer: "Yezidi's, een oude christelijke sekte." Amateuristische debielen.
En: "Arbil dreigt te vallen." Waar is dat nou weer op gebaseerd
Wat was je vraag dan? En wat waren de antwoorden? En had je zo'n vlaggetje bij je toen je je vraag stelde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestEn kreeg een vriendelijker antwoord terug dan op de fb van die demo groep. Daar was ik binnen no time geblockt
quote:Burgervluchten boven Irak verboden
vrijdag 8 aug 2014, 17:27 (Update: 08-08-14, 17:49)
Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen mogen voorlopig niet meer over Irak vliegen. De luchtvaartautoriteit FAA verbiedt dat vanwege de oplaaiende onrust in het land. Alleen als er sprake is van een noodsituatie aan boord mag een piloot besluiten om toch over Irak te vliegen.
De FAA noemt vliegen boven Irak potentieel gevaarlijk door de gevechten tussen de jihadisten van ISIS en de Koerden en het Iraakse leger. Eerder waren al vluchten onder de 30.000 voer verboden.
De KLM was vorige maand al gestopt met vluchten boven het land, omdat de route niet meer voldoet aan de veiligheidseisen die KLM stelt. De luchtvaartmaatschappij nam het besluit op basis van informatie van de brancheorganisaties IATA en ICAO.
Islamitische Staat in Den Haag? Die bestaat helemaal niet. Waar heb je het precies over?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestEn kreeg een vriendelijker antwoord terug dan op de fb van die demo groep. Daar was ik binnen no time geblockt
Gahaha nee , dat vlaggetje had ik niet. Bij de haatbaarden was de vraag waar die kleding voorschriften golden en of mijn burqa dan ook in het roze mocht ... Kreeg geen inhoudelijk antwoord, alleen dat de 'broeders' op dat moment niet aanwezig waren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan? En wat waren de antwoorden? En had je zo'n vlaggetje bij je toen je je vraag stelde?
Doe ik ook nooit maar toch irriteert het me elke keer weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho niet te veel verwachten van deNOS
Die fb is inmiddels verwijdert. Had rond de 550 likes en er werd opgeroepen om van bepaalde wijken in den haag een islamitische staat te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Islamitische Staat in Den Haag? Die bestaat helemaal niet. Waar heb je het precies over?
LOL, pas maar op dat Amerikaanse jagers daar geen bommen op gooien als ze die zwarte vlaggen zien wapperen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die fb is inmiddels verwijdert. Had rond de 550 likes en er werd opgeroepen om van bepaalde wijken in den haag een islamitische staat te maken
Nja op die fb van die demo werd ook gezegd dat die demo mede kwam door het zelf verklaren van een islamitische staat in de schilderswijk. Vandaar dat ze ook die route willen nemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
LOL, pas maar op dat Amerikaanse jagers daar geen bommen op gooien als ze die zwarte vlaggen zien wapperen.
Van mij mogen ze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
LOL, pas maar op dat Amerikaanse jagers daar geen bommen op gooien als ze die zwarte vlaggen zien wapperen.
De media hier is echt een lachertje. Ik snap niet waar ze hun info vandaan halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
NOS weer: "Yezidi's, een oude christelijke sekte." Amateuristische debielen.
En: "Arbil dreigt te vallen." Waar is dat nou weer op gebaseerd
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.quote:
Dat klinkt toch anders dan je eerste post. Maar blokken is natuurlijk fout. Je weet verder ook niet wie de mails van zo'n facebook pagina zit te beantwoorden, en wat die allemaal voor reacties krijgt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee , dat vlaggetje had ik niet. Bij de haatbaarden was de vraag waar die kleding voorschriften golden en of mijn burqa dan ook in het roze mocht ... Kreeg geen inhoudelijk antwoord, alleen dat de 'broeders' op dat moment niet aanwezig waren.
Bij de demo fb vroeg ik of het alleen gericht was tegen de ISIS en niet tegen de islam zelf. Daarop was het antwoord ja. Maar de reacties tegen de islam namen op dat moment toe. Dus vroeg ik of de beheerder dat door had en hoe die dat ging oplossen. Toen werd ik geblockt
Uhh liever niet....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |