Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die echt uit de hand lopen ...
Ik zie veel Turkse namen die gaan. Zouden dat Turkse Koerden zijn, of gewoon sympathisanten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)type=regular&fref=nf
De EU ziet IS als een terroristische organisatie. Steun daaraan door EU-burgers lijkt me prima strafbaar. Verder is de luie EU inderdaad weer eens volop afwezig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:31 schreef primakov het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)-strijders-irak.html
Weinig slagvaardig dit, eenieder die zich begeeft naar Irak/Syrie teneinde mee te doen met ISIS, facilitair of voorop in de strijd, dient m.i als staatsgevaarlijk te worden beschouwd en het liefst hun nationaliteit ontnomen te worden, voorzover dit juridisch bezien kan. Daarnaartoe is Europese nationaliteit kwijt, laat de EU zich hierover maar eens eensgezind uitspreken.
Turkse Koerden aangezien het een FB pagina voor Turkse Koerden is. Maar ik hoorde het eerst van mijn ouders en die zitten niet op Facebook, ben dus benieuwd hoe groot het gaat worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zie veel Turkse namen die gaan. Zouden dat Turkse Koerden zijn, of gewoon sympathisanten?
Staat inderdaad in schil contrast met de EU, waaronder dus Nederland, dat waarschijnlijk actief steun verleent aan ISIS in de vorm van mensen met een Nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:19 schreef JerryWesterby het volgende:
Ja gelukkig is Amerika er nog. Niet eerst weken lang debatteren en emmeren en gezamenlijke verklaringen opstellen die rekening houden met alle mogelijke nuances totdat het allemaal te laat is, maar gelijk actie.
quote je nou jezelf?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Staat inderdaad in schil contrast met de EU, waaronder dus Nederland, dat waarschijnlijk actief steun verleent aan ISIS in de vorm van mensen met een Nederlands paspoort.
Omdat ze een wijk in gaat met veel islamitische bewoners er tussen de mensen die aan de demo mee doen waarschijnlijk mensen tussen zitten die van de mogelijkheid gebruik gaan maken om ook hun haat tegen de Islam zelf te uiten.quote:
Ja, als niemand anders het doet....quote:
Misschien ook wel eens goed om die sympathisanten hier te ontmaskeren en de confrontatie aan te gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze een wijk in gaat met veel islamitische bewoners er tussen de mensen die aan de demo mee doen waarschijnlijk mensen tussen zitten die van de mogelijkheid gebruik gaan maken om ook hun haat tegen de Islam zelf te uiten.
Heb al paar keer de reactie's op die fb gelezen en vele waren niet alleen tegen de isis gericht.
Wedden dat die nergens te vinden zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Misschien ook wel eens goed om die sympathisanten hier te ontmaskeren en de confrontatie aan te gaan.
Op die momenten zijn ze vaak opvallend stil inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Wedden dat die nergens te vinden zijn?
Doe het wel vaker hoor, werkt prima ;-)quote:
Wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ja, als niemand anders het doet....
Helaasch. Zulks een utopie. Zulks een onwaarschijnlijkheid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Anyhow, dat de Amerikaanse luchtmacht maar snel meer bommen op die IS-varkens gooit. Hopelijk kunnen de Irakese, Iranese en Libische troepen daarna het grondwerk opknappen. Dan kan de EU daarna heel hard foei zeggen tegen Europese IS-strijders.
Het zijn enkele tientallen, plus een paar zwakzinnigen achter een PC. Alleen die laatste zijn eventueel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Op die momenten zijn ze vaak opvallend stil inderdaad.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef JerryWesterby het volgende:
Wat interessant en nodig is is achterhalen wie de financiers, bevoorraders en ondersteuners zijn van ISIS.
En dan lees ik dit:quote:
Hoe betrouwbaar zal deze informatie van de VS zijn?quote:The U.S. Treasury Department said Wednesday it placed sanctions on three Kuwaitis for allegedly financing the activities of the Islamic State of Iraq and Sham, and of al-Qaeda-linked al-Nusra Front in Syria and Iraq.
Bron: Sabah
Nou precies wat ik denk. Rijke families uit Arabische oliestaten, met geld dat ze van ons hebben gekregen voor olie. Laat de wetenschap nu eens een alternatieve energiebron vinden, dan zijn we van een hoop verschillende ellende in de wereld in een keer af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
En dan lees ik dit:
[..]
Hoe betrouwbaar zal deze informatie van de VS zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |