Je komt een beetje triest over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Photomorti het volgende:
[..]
wel duidelijk wie hier arty spelen
It sticks to the name..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, en jij bent gewoon een teamkill kneus als je vindt dat er een tank op een plek staat waar jij meent recht op te hebben.
Ja hoor. Ik speel de meeste avonden!quote:
Ik heb net weer mijn sok vervangenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef agter het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik speel de meeste avonden!
Was de IS aan het grinden. Die heb ik nu. Zo'n verschil met de Duitsers.
Bij de Duitsers schiet je bijna altijd raak. Bij de Russen heb je grote boooom, maar alleen van dichtbij.
Wij zaten in potjes van 33% enzo. Ik vind, van wat ik gezien heb, dat jij helemaal niet zo slecht speelt.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef agter het volgende:
[..]
Wij zaten in potjes van 33% enzo. Ik vind, van wat ik gezien heb, dat jij helemaal niet zo slecht speelt.
Tis meer dat je je soms te bescheiden opstelt, met de tank. Maar dat is ook alles wat ik op te merken heb.
Gewoon lekker blijven spelen!quote:
Houd je je echt zo naaf?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef agter het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven spelen!
Ik platoon vaak met iemand die 46% winrate heeft, maar wel heel veel tier 10 speelt. Dus je winrate zegt niet zoveel.(en je WN8 ook niet als je je tank anders speelt).
Wehehehe zo herkenbaar ditquote:"Tanks need to get good positions, aim at weak points, lead targets, and so on, all while being aware of return fire. Arty just needs to click and hope that RNG favors them. This is inherently flawed -- why should people playing chess be put in the same match as people playing checkers?"
Hm Grille, dat is niet zo ver toch? Ik heb het veel in de beta gespeeld, had toen het idee dat het RNG gedeelte wel minder was. Wel op als fuck denk ik dan gezien de nerfswings de laatste keren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:39 schreef popolon het volgende:
Ik speel ook geen arty meer, principe-kwestie, ga er verder niet op in.
20 battles, 20% WR vanavond maar wel een WN8 van rond de 3000
De Grille was m'n hoogste tier arty trouwens, toen was ik het zat.
Hahahahaha geniaal ditquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
Ik had gisteren avond een winrate van 14%.Nu even een nieuw toetsenbord halen...
Wehehehe pijnlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
Ik had gisteren avond een winrate van 14%.Nu even een nieuw toetsenbord halen...
quote:
Luiheid kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef agter het volgende:
[..]
Lzdllzdl
http://wotlabs.net/eu/player/Lzdllzdl/charts
3600 potjes gedaan.
Snap niet waarom noobmeter mij niet kent.
Dit dus. Als je nooit een echte grind door gaat, zijn je stats sowieso niks waard. Je bent goed in tanks als de Hellcat en de T54. Poehpoeh, jij en 90 procent van de anderen. Ga maar eens de AT lijn of andere lijn spelen die wat moeilijker speelt en kom dan terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Luiheid kent geen grenzen.
Overigens, jij hebt nooit een grind gedaan dus je stats zijn sowieso al boosted.
Lolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |