SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is duur. http://www.gofifacoins.com/ is goedkoper. En al paar keer besteld.\quote:
11 euro tegen over 8 dollar per miljoen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die club waar Feyenoord naar toe moet komt uit Luhansk, dat is echt het uiterste oosten van de Oekraïne midden in het oorlogsgebied (maar die mogen vast niet thuis spelen).![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bronze CM met silver stats, 76 pace, 65 passing, 71 dribbling
/DS2
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prijzen van vipcoins zijn "flink" gestegen opeens jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is duur. http://www.gofifacoins.com/ is goedkoper. En al paar keer besteld.\
11 euro tegen over 8 dollar per miljoen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hmm.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
7.87 op Vipcoins.. dus 6.5 ofzo?![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ohja. Thad de afzetterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
6.45 dollar op http://www.gofifacoins.com/![]()
![]()
Thad heeft geen glitch coins. Veel werk ingezeten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoe duur zijn ze nu dan? Ik kan kluivert kopen maar ik twijfel. gewoon even een dutch teampje makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prijzen van vipcoins zijn "flink" gestegen opeens ja![]()
![]()
Ik zie dat je op Vipcoins ook voor FIFA 15 kan kopen.. Hoe werkt dat dan
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Koop mijn Weah. 70 euriequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoe duur zijn ze nu dan? Ik kan kluivert kopen maar ik twijfel. gewoon even een dutch teampje maken![]()
Dan houden ze het voor je vast totdat FIFA 15 begint. Ik heb al 5 miljoen gekocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:44 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik zie dat je op Vipcoins ook voor FIFA 15 kan kopen.. Hoe werkt dat danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lol 70 euro. Ik koop kluivert wel vandaag, even in de gaten houden totdat ik een goedkope ziet op de marktquote:![]()
Leuke wedstrijden Rijst. Eerlijk de winsten gedeeld, eerste potje was het wel duidelijk dat er klasseverschil in de teams zat, tweede wedstrijd was het een stuk gelijkwaardiger![]()
![]()
Nee joh, was zon eigen goal waar je zelf helemaal niks aan kan doen, in vriendschappelijke wedstrijden wil ik alleen winnen als ik beter ben. Niet omdat EA het me gunt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:45 schreef Rijst het volgende:
Leuk potje alleen hoefde jij die og van mij niet te maken?
Best out of 3 doen?![]()
tel de woorden en stuur het goede getal terug haha haquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef Alovenac het volgende:
Stuurt er net iemand een berichtje: 3 words: en vervolgns een heel verhaal.
![]()
huh dat is toch helemaal niet goed ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Nguyen doet het wel goed tot nu toe.. 5 wedstrijden 0 goals 0 assistsAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
huh dat is toch een bal onder zijn shirt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh dat is toch helemaal niet goed ?![]()
Doe je nou expres een Sheldon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh dat is toch helemaal niet goed ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tim86quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh dat is toch helemaal niet goed ?
86 staat voor je IQ he haha dombo![]()
fypquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe je nou expres een Sheldon Yakuza?![]()
![]()
Heeft Yakuza ook een slechte sarcasmdar?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft Yakuza ook een slechte sarcasmdar?![]()
![]()
Spatie voor het vraagteken dus troll/expres dom.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Merkte je het, dat ik vaak op die L1 drukte? Kwam voor mn gevoel wel gemakkelijker door de verdediging heen. Alleen het afmaken ging niet zo best. Had soms wel flashbacks naar GJEquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef Rijst het volgende:
Nou dat waren leuke potjesJammer dat die bal er niet in wou in de laatste minuten
![]()
![]()
u2quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Toefjes het volgende:
Geluk dat ik de slotfase zonder kleerscheuren doorkwam nog. Goed gespeeld Rijst
volgende maar weer proberen![]()
![]()
Ik zat er een beetje op te letten want ik wist dat je het zou gaan gebruiken maar wanneeri k achtersta heb ik altijd de neiging om te gaan happen. Mijn keeper maakte nog een mooie GJEtje met zijn tackle op Zlatanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Merkte je het, dat ik vaak op die L1 drukte? Kwam voor mn gevoel wel gemakkelijker door de verdediging heen. Alleen het afmaken ging niet zo best. Had soms wel flashbacks naar GJE
Raar dat je de ajax kit had.![]()
Ajax? Daar ging iets fout inderdaad. Had gewoon Sampdoria thuis gekozen, en ik speelde in mijn AZ shirts. Kan nooit Ajax geweest zijn, heb uiteraard het Ajax kit niet in mijn club. Beetje rare combi ook met mijn Palestino logoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zat er een beetje op te letten want ik wist dat je het zou gaan gebruiken maar wanneeri k achtersta heb ik altijd de neiging om te gaan happen. Mijn keeper maakte nog een mooie GJEtje met zijn tackle op Zlatan
Raar dat je de ajax kit had.Zal de computer iets met onze beide lievelingsclubs in de war hebben gehaald denk ik.
![]()
Toefjes. Ik mocht je echt, weet je wel. Maar dit zijn echt 5 messen in mijn rug
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Speel vooral in AZ tenue, soms heb ik een ander shirt, zoals nu Sampdoria thuis. Af en toe doe ik ook Feyenoord thuis. In dat shirt lijk ik op de één of andere manier beter in te spelenquote:![]()
Dat komt omdat je het niveau van Feyenoord gewend bent en dan lijkt het ineens allemaal goed wat je doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Speel vooral in AZ tenue, soms heb ik een ander shirt, zoals nu Sampdoria thuis. Af en toe doe ik ook Feyenoord thuis. In dat shirt lijk ik op de één of andere manier beter in te spelen
Nee nee, dit is een misverstand. Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik heb helemaal geen Ajax kit in mijn club. Die discard ik uiteraard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef DuTank het volgende:
Toefjes. Ik mocht je echt, weet je wel. Maar dit zijn echt 5 messen in mijn rug![]()
Ok, ik geloof je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee nee, dit is een misverstand. Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik heb helemaal geen Ajax kit in mijn club. Die discard ik uiteraard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mannen als Suarez en Ibrahimovic in een Feyenoord shirt.. Dat is wel een erg vreemd gezichtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het niveau van Feyenoord gewend bent en dan lijkt het ineens allemaal goed wat je doet.![]()
Deze is altijd free, PS Plus is meuk deze maand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Wij kregen super street fighter
Deze maand ook Dishonored, die lijkt me wel leuk.![]()
waarom doe je altijd zo tegen mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
oooh die is voor gare mensen. Tekken Tag 2 is fucking leuk.![]()
![]()
Die 3 West Ham spelers passen niet bij de rest, niet aids genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
even een 5atb teampje maken![]()
![]()
wat een domme team.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je gaat keihard geraped worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
even een 5atb teampje maken
Zonde van die Dempsey. Kun je die beter aan mij geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Haha wat een bout dit team zeg. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
koop gewoon coins ipv bedelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zonde van die Dempsey. Kun je die beter aan mij geven.
pauper![]()
Die voor die prijs van jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
koop gewoon coins ipv bedelen
pauper![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kutteam
______!
![]()
en mooie kleurtjesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Legends zijn flink aan het zakken in de middag. Als er nou 50k packs komen vanavond dan zakken ze nog meer![]()
![]()
Dan heb je goed het bloed onder zijn nagels vandaan gehaaldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
Iemand die 3x pauzeert en dan z'n controller neerlegt![]()
![]()
twitter:FIFATALENTSCOUT twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:36:10All Turkish fans of #FIFA15! The #SüperLig is in and we want you to help with the data! http://t.co/RbkHMJ6ipM reageer retweet
twitter:FIFATALENTSCOUT twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:39:25We are looking for fans of all #SuperLig clubs. #Galatasaray #Besiktas #Fenerbahce #Trabzonspor #Bursaspor #Sivasspor #FIFA15 reageer retweet
![]()
Ozz.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:58 schreef Maver24 het volgende:
twitter:FIFATALENTSCOUT twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:36:10All Turkish fans of #FIFA15! The #SüperLig is in and we want you to help with the data! http://t.co/RbkHMJ6ipM reageer retweet
twitter:FIFATALENTSCOUT twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:39:25We are looking for fans of all #SuperLig clubs. #Galatasaray #Besiktas #Fenerbahce #Trabzonspor #Bursaspor #Sivasspor #FIFA15 reageer retweet
En de MLS cup voor de 2e keer gewonnen.. ik wilde hem eigenlijk niet nog een keer spelen maar ik wilde IF Nguyen toch uittesten. En 0 goals en 0 assists uit 6 wedstrijden is niet goed.
Wel een frustrerend potje.. genoeg kansen voor mij maar er waren 3 momenten van Martins (1x liep hij gewoon door Purdy heen) en dus 3 goals. Gelukkig had ik de genialiteit van Brown en Sanchez en die laatste maakte de 4-3 in de 88e minuut. Weer een 4-3 overwinning in de finale dus.
Aan het eind had ik 17 schoten en de tegenstander 4.
IF Nguyen is denk ik niet geschikt als LCM dus ik denk dat ik hem dan maar op CAM ga zetten. Zijn schot viel ook tegen.. ik kan hem ook gewoon verkopen en hem terugkopen als het MLS toernooi afgelopen is.
Einde bericht.![]()
Geloofwaardigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
En de MLS cup voor de 2e keer gewonnen.. ik wilde hem eigenlijk niet nog een keer spelen maar ik wilde IF Nguyen toch uittesten. En 0 goals en 0 assists uit 6 wedstrijden is niet goed.
Wel een frustrerend potje.. genoeg kansen voor mij maar er waren 3 momenten van Martins (1x liep hij gewoon door Purdy heen) en dus 3 goals. Gelukkig had ik de genialiteit van Brown en Sanchez en die laatste maakte de 4-3 in de 88e minuut. Weer een 4-3 overwinning in de finale dus.
IF Nguyen is denk ik niet geschikt als LCM dus ik denk dat ik hem dan maar op CAM ga zetten. Zijn schot viel ook tegen.. ik kan hem ook gewoon verkopen en hem terugkopen als het MLS toernooi afgelopen is.
Einde bericht.![]()
Goed verhaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Einde bericht.![]()
![]()
Zei je moeder gisteren ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:31 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Keihard in zijn poeperd genomen en met 5-0 verloren.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
haha ik was eerder.
[..]
Ik had 19 overwinningen op een rij.. en toen moest ik tegen Bergkamp.
Was dit je wraak?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ik speel helemaal niet op de ps3!!!![]()
![]()
Dat was gewoon een wedstrijd in de MLS cup.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit je wraak?![]()
Blij dat ik die cup een keer gewonnen heb. Wat een aids zeg
Snel dat team verkopen, levert misschien nog wel wat op ook.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke keer tegen Martins is best irritant ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Blij dat ik die cup een keer gewonnen heb. Wat een aids zeg
Snel dat team verkopen, levert misschien nog wel wat op ook.![]()
Oja
Ik las "Drogba has announced his retirement" en toen stroomden de tranen al.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En dan ook weer tegen mensen die alle ballen direct diepgooien in de hoop dat je verdediger er onderdoor gaat, kickoff glitches en dat soort trucs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elke keer tegen Martins is best irritant ja.
Ik had zojuist zelfs een tegenstander die direct uit de aftrap van de middenstip op goal schoot. 6-2 gewonnen, dus hij mocht 7 keer aftrappen. En 7 keer kon mijn keeper dat schot alleen tot een corner verwerken. Verder kon hij er werkelijk geen hout van. Hij had beter de tijd kunnen nemen om dat spel te leren spelen, ipv belachelijke trucjes uitproberen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die coins prijzen zijn nu 2 x zo duur
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Als iemand kickoff glitch doet en het mislukt krijgt hij bij iedere goal sshhhhtttt celebration en alle replays te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan ook weer tegen mensen die alle ballen direct diepgooien in de hoop dat je verdediger er onderdoor gaat, kickoff glitches en dat soort trucs.
Ik had zojuist zelfs een tegenstander die direct uit de aftrap van de middenstip op goal schoot. 6-2 gewonnen, dus hij mocht 7 keer aftrappen. En 7 keer kon mijn keeper dat schot alleen tot een corner verwerken. Verder kon hij er werkelijk geen hout van. Hij had beter de tijd kunnen nemen om dat spel te leren spelen, ipv belachelijke trucjes uitproberen![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
YO TRAPZ. Waar zie je die matchresults dan met statistieken?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Iedere wedstrijd dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als iemand kickoff glitch doet en het mislukt krijgt hij bij iedere goal sshhhhtttt celebration en alle replays te zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/profile/<XBOX/PS3/PS4>/<Gamertag of PSN>quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:00 schreef gazhims3lv het volgende:
YO TRAPZ. Waar zie je die matchresults dan met statistieken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt wel mee, ik maak het meer mee uit wanhoop bij een tegenstander als hij achterstaat. Dan moet je het hem lerenquote:
Hala Madrid !
Hoe vaak per dag zoek jij op hoe duur ibra is?quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er was hier nog een site gepost behalve vipcoins , maar ben vergeten welke![]()
Hala Madrid !
http://www.gofifacoins.com/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef BDIL het volgende:
Er was hier nog een site gepost behalve vipcoins , maar ben vergeten welke
Hij heeft in Mozilla automatisch refresh op futbinquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag zoek jij op hoe duur ibra is?Hala Madrid !
fifacoins-buy.comquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef BDIL het volgende:
Er was hier nog een site gepost behalve vipcoins , maar ben vergeten welke
Sommige mensen doen het bij elke aftrapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik maak het meer mee uit wanhoop bij een tegenstander als hij achterstaat. Dan moet je het hem leren![]()
![]()
Ik heb een RSS-feed op mijn bureaublad met een grafiek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag zoek jij op hoe duur ibra is?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie wordt topscoorder van de eredivisie dit jaar denken jullie?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Serero Castaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie wordt topscoorder van de eredivisie dit jaar denken jullie?![]()
Eto'oquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie wordt topscoorder van de eredivisie dit jaar denken jullie?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Muric 40 goalsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie wordt topscoorder van de eredivisie dit jaar denken jullie?
gr grHala Madrid !
![]()
Defaq
Hala Madrid !
Je kan alvast FIFA 15 coins kopen en dan houden ze die voor je apart. Ik heb zelf ook al 5 miljoen gekocht.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan alvast FIFA 15 coins kopen en dan houden ze die voor je apart. Ik heb zelf ook al 5 miljoen gekocht.
ssst kijken of BDIL net zo stom is als jou.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jat0g, ben DS2 niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan alvast FIFA 15 coins kopen en dan houden ze die voor je apart. Ik heb zelf ook al 5 miljoen gekocht.Hala Madrid !
Luuk de Jongquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie wordt topscoorder van de eredivisie dit jaar denken jullie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt mij logisch.quote:Hala Madrid !
Zat ik ook al aan te denken. heb alleen depay al opgesteld. Gaat om profcoach. Dus van elke club 1 speler.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wiezda?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. heb alleen de pay al opgesteld. Gaat om profcoach. Dus van elke club 1 speler.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Joris Mathijsenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie wordt topscoorder van de eredivisie dit jaar denken jullie?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ha. wat een leuk grapje.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daarachter is het wel gissen imo. Milik bij Ajax heeft nog veel te bewijzen en heeft concurrentie. Casta komt ondanks zijn brakke rendement makkelijk aan goals, maar heeft Borven toch wel in zijn nek hijgen (en Twente natuurlijk goede aanvallers kwijt). Meestal is de spits van Heerenveen wel aardig, maar met die Dalgaard moet ik het nog maar zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. heb alleen depay al opgesteld. Gaat om profcoach. Dus van elke club 1 speler.
Bij AZ heb je Johansson, maar die gaat wellicht ook nog weg en is voorlopig nog blessa. Kijken waar Feyenoord straks mee komt, maar daar heb je nu nog niks aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Daarom vind ik het maar lastig. Maar profcoach begint pas echt wanneer de transferperiode afgelopen is. Dus ff wacht wie feyenoord haalt is wel een goede. Zou ook niet weten wie van feyenoord anders veel punten zou halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarachter is het wel gissen imo. Milik bij Ajax heeft nog veel te bewijzen en heeft concurrentie. Casta komt ondanks zijn brakke rendement makkelijk aan goals, maar heeft Borven toch wel in zijn nek hijgen (en Twente natuurlijk goede aanvallers kwijt). Meestal is de spits van Heerenveen wel aardig, maar met die Dalgaard moet ik het nog maar zien.
Bij AZ heb je Johansson, maar die gaat wellicht ook nog weg en is voorlopig nog blessa. Kijken waar Feyenoord straks mee komt, maar daar heb je nu nog niks aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Immers scoort redelijk veel. Of JPBquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik het maar lastig. Maar profcoach begint pas echt wanneer de transferperiode afgelopen is. Dus ff wacht wie feyenoord haalt is wel een goede. Zou ook niet weten wie van feyenoord anders veel punten zou halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2,2.. Lekker maar weer eens coins kopen zodat ik hem snel kan kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Kluivert blijft ook maar zakken, nu al 2,2m coins, vanochtend nog 2,4m
Dit zeg je echt elke dag. En dan later zeg je: oeeh legends zijn weer gestegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Kluivert blijft ook maar zakken, nu al 2,2m coins, vanochtend nog 2,4m![]()
![]()
had ik pietje maar gekocht want die is nu 400k meer
![]()
![]()
Legends 'schommelen' veel meer dan elke andere speler.![]()
Maar vandaag zakt alles heel snel, meer als alle andere dagen. Pires ging net weg voor 1,4m en die blijven ook maar zakken. Valt nu ook geen winst meer op te halen met handelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit zeg je echt elke dag. En dan later zeg je: oeeh legends zijn weer gestegen![]()
![]()
![]()
![]()
Legends 'schommelen' veel meer dan elke andere speler.![]()
Thad leert Maver kennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit zeg je echt elke dag. En dan later zeg je: oeeh legends zijn weer gestegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heren, heren, bewaar de kalmte. De prijzen zakken soms een ton, en dan stijgen ze weer een ton. Er is geen reden tot paniek. Ik herhaal: er is geen reden tot paniek.
Al is het wel mogelijk dat nu de coins duurder worden de prijzen echt keihard gaan crashen![]()
![]()
![]()
![]()
vipcoinsfifa zijn de prijzen ook gestegen, nog steeds vrij laag maar tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:23 schreef Toefjes het volgende:
Heren, heren, bewaar de kalmte. De prijzen zakken soms een ton, en dan stijgen ze weer een ton. Er is geen reden tot paniek. Ik herhaal: er is geen reden tot paniek.
Al is het wel mogelijk dat nu de coins duurder worden de prijzen echt keihard gaan crashen![]()
![]()
Ik durf nu ook even niks te kopen dus we blijven geduldig wachten en ondertussen met mijn MLS teampje spelen![]()
Dat zegt ie netquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vipcoinsfifa zijn de prijzen ook gestegen, nog steeds vrij laag maar toch![]()
![]()
Er zat een duidelijk verband tussen de coinprijzen en de prijzen van de kaarten. Wat dat betreft is het vrij logisch dat alles zich nu wat lijkt te stabiliseren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vipcoinsfifa zijn de prijzen ook gestegen, nog steeds vrij laag maar toch
Ik durf nu ook even niks te kopen dus we blijven geduldig wachten en ondertussen met mijn MLS teampje spelen![]()
Verhip, is dat dit weekend al. Even kijken tegen wie AZ dan moetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
De lower leagues in Engeland beginnen vandaag/morgen+ Eredivisie. Het kan best een interessant TOTW worden.
![]()
Morgen tegen Heracles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verhip, is dat dit weekend al. Even kijken tegen wie AZ dan moetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Franse competitie ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
De lower leagues in Engeland beginnen vandaag/morgen+ Eredivisie. Het kan best een interessant TOTW worden.
Hala Madrid !
Altijd lastig.quote:
Ik vind Hummels echt vreselijk slecht wordenIn het Bundesliga team was Luis Gustavo die veel verdedigend werk verzette, maar hij begint nu echt door de mand te vallen. Ik denk dat ik m er uit ga schoppen.
![]()
Ik vind hem wel een baas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd lastig.
Ik vind Hummels echt vreselijk slecht wordenIn het Bundesliga team was Luis Gustavo die veel verdedigend werk verzette, maar hij begint nu echt door de mand te vallen. Ik denk dat ik m er uit ga schoppen.
vooral het koppen van hem.
wie ga je daar dan neerzetten?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze spits met indrukwekkende cijfers is van Geel naar Portugal.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zou meer vertrouwen in hem hebben dan in Pelle toen hij kwam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Hij is wel goed op Fifa.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
groetjes darksonic![]()
quote:Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou meer vertrouwen in hem hebben dan in Pelle toen hij kwam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is wel goed op Fifa.
groetjes darksonic![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is wel goed op Fifa.
groetjes darksonic
wel een kek kapsel.
Wel een baas in fifaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nelson Oliveira was vorig jaar goed, dit jaar heb ik hem nog niet geprobeerd.
Chavez in een pack, 10k waard![]()
![]()
Hij is toch te vaak naar mijn zin niet helemaal op de plek waar hij moet zijn, en als je dan tegen een counter aan loopt waar bijvoorbeeld Aguero bij betrokken is, is hij buiten niet op de juiste plek ook nog eens te traag. Ik heb niet zo heel veel opties, maar deze is wel erg goed ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baas.vooral het koppen van hem.
wie ga je daar dan neerzetten?
![]()
Kan zelfs nog kiezen dan voor (IF) Navas op RM![]()
![]()
Ziet er wel netjes uit. Ik vond alleen die Cahill helemaal niks..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is toch te vaak naar mijn zin niet helemaal op de plek waar hij moet zijn, en als je dan tegen een counter aan loopt waar bijvoorbeeld Aguero bij betrokken is, is hij buiten niet op de juiste plek ook nog eens te traag. Ik heb niet zo heel veel opties, maar deze is wel erg goed ook![]()
[ afbeelding ]
Kan zelfs nog kiezen dan voor (IF) Navas op RMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nu kopen #yoloquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Is nu een goed moment om Ibra op de XBOX te kopen of zal die nog verder zakken? #GlazenbolRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of schurrlequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is toch te vaak naar mijn zin niet helemaal op de plek waar hij moet zijn, en als je dan tegen een counter aan loopt waar bijvoorbeeld Aguero bij betrokken is, is hij buiten niet op de juiste plek ook nog eens te traag. Ik heb niet zo heel veel opties, maar deze is wel erg goed ook![]()
[ afbeelding ]
Kan zelfs nog kiezen dan voor (IF) Navas op RM![]()
![]()
Shirley is wel goed.quote:Net verkocht.
Dat zou ook kunnen. Maar eerst eens verkopen, wil ook mn andere elftal wat anders inrichten. En dan eens zien wat er overblijft. Cahill wel al eerder gehad, erg degelijke verdediger.quote:![]()
Welke site kijken jullie voor de laagste bin?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dalgaard scoort wel erg veel en niet 1 uitschieter seizoen, maar jaren achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarachter is het wel gissen imo. Milik bij Ajax heeft nog veel te bewijzen en heeft concurrentie. Casta komt ondanks zijn brakke rendement makkelijk aan goals, maar heeft Borven toch wel in zijn nek hijgen (en Twente natuurlijk goede aanvallers kwijt). Meestal is de spits van Heerenveen wel aardig, maar met die Dalgaard moet ik het nog maar zien.
Bij AZ heb je Johansson, maar die gaat wellicht ook nog weg en is voorlopig nog blessa. Kijken waar Feyenoord straks mee komt, maar daar heb je nu nog niks aan.
Dauda van Vitesse is ook een kanshebber.
edit. o ik zie nu dat Dalgaard jarenlang op het 2e niveau van Denemarken speeldemaar in de Superliga deed hij het vorig jaar ook goed.
![]()
Gewoon op de markt kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:49 schreef over_hedge het volgende:
Welke site kijken jullie voor de laagste bin?![]()
![]()
http://futbin.ky/ dit domein moet ik hebben.
Vond cahill ook wel goed toen ik hem had jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar eerst eens verkopen, wil ook mn andere elftal wat anders inrichten. En dan eens zien wat er overblijft. Cahill wel al eerder gehad, erg degelijke verdediger.![]()
![]()
Ja, als jij ff tegen mijn baas zegt dat die een ps4 met fifa op kantoor neerzet.quote:
Op je werk moet je ook helemaal niet met fifa bezig zijn luilak. Werken jij!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, als jij ff tegen mijn baas zegt dat die een ps4 met fifa op kantoor neerzet.![]()
Vrijdag middag na 4 uur is borrel en hoeven we niet meer te werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op je werk moet je ook helemaal niet met fifa bezig zijn luilak. Werken jij!
Dus je mag lekker zuipen maar in plaats daarvan ga je fokken en je bezig houden met fifa? Good lifequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vrijdag middag na 4 uur is borrel en hoeven we niet meer te werken.![]()
Mm nee. Het is een beetje falende borrel. Is meer van als je wilt kan je een biertje en wat chips pakken. En iedereen blijft gewoon bij zijn bureau zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dus je mag lekker zuipen maar in plaats daarvan ga je fokken en je bezig houden met fifa? Good lifeEn drinken doe ik nu ook niet want ben met de auto.
Geen opzettelijk aangebrachte littekens, gewoon genetisch bepaald deze lelijke kutkop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij geen familietekens dan?![]()
Ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij geen familietekens dan?![]()
Geen sterretjes op je pener hebben![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na de eerste keer maak je van dat sterretje toch een rondje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Dit![]()
Geen sterretjes op je pener hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de eerste keer maak je van dat sterretje toch een rondje?![]()
![]()
Ga gewoon lekker naar huis danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm nee. Het is een beetje falende borrel. Is meer van als je wilt kan je een biertje en wat chips pakken. En iedereen blijft gewoon bij zijn bureau zitten.En drinken doe ik nu ook niet want ben met de auto.
![]()
![]()
nl vraagje..wat wij nodig hebben is/zijn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tyfes regen nu word ik nat als ik naar huis fietsook geen zin om daarna nog naar de supermarkt te gaan
![]()
![]()
Ja dat mag dan weer nietquote:Maar nog 24 min.
Alleen nu weet ik nog steeds niet welke siteWeet er wel een aantal maar die kloppen meestal voor geen meter geloof ik.
Wat wij nodig hebben is een appel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef poker4lifee het volgende:
nl vraagje..wat wij nodig hebben is/zijn?
Wat wij nodig hebben zijn appels.
Gaat om wat er daarna komt dus..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik de vraag snap kunnen beide mogelijkheden, ligt eraan wat je nodig hebt meervoud of enkelvoud isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef poker4lifee het volgende:
nl vraagje..wat wij nodig hebben is/zijn?![]()
appelen*quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat wij nodig hebben is een appel.
Gaat om wat er daarna komt dus..![]()
Welke regen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Tyfes regen nu word ik nat als ik naar huis fietsook geen zin om daarna nog naar de supermarkt te gaan
![]()
Futbin in dat gevalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat mag dan weer nietMaar nog 24 min.
Alleen nu weet ik nog steeds niet welke siteWeet er wel een aantal maar die kloppen meestal voor geen meter geloof ik.
staan alleen veel bronzes en silvers niet op
![]()
Daar wachtte ik al opquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De wereld is groter dan dat gaat waarin jij leeft. Hier ook al de hele dag regen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Henriksen op 10 bij AZ trouwens in het nieuwe systeem van MvB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat wij nodig hebben is een appel.
Gaat om wat er daarna komt dus..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als ik de vraag snap kunnen beide mogelijkheden, ligt eraan wat je nodig hebt meervoud of enkelvoud is![]()
thx
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jese? Of Adrian als spits.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef Rijst het volgende:
Is er geen andere spaanse spits met degelijke pace na costa?![]()
Rodrigo van Benficaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef Rijst het volgende:
Binnekort eens een potje doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef Rijst het volgende:
Tnxsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Futbin in dat gevalstaan alleen veel bronzes en silvers niet op
Naast wat hierboven is genoemd heb je ook nog Castro en Aspasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef Rijst het volgende:
Is er geen andere spaanse spits met degelijke pace na costa?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.futhead.com/14/squads/15670510/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronze beasts komt terug.. ik ben benieuwd of IF Nguyen daarin voorkomt.![]()
![]()
Ik heb 150 30+ fitness in me club
Hala Madrid !
Van die spelers heb ik Weston, Wiseman, Pearce en Villarreal. Maar het is niet bepaald een goed team.. Wilson op CAMquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/15670510/![]()
![]()
Mehh adrian is niet echt een verbetering tegenover diego costa.
rodrigo kan ik wel betalen maar dan zijn bijna al mijn coins op.![]()
Soldado is ook niet echt traag ofzo en in FUT 11/12/13 was hij een beest.
Dit jaar niet geprobeerd though.![]()
TOTS Verratti of TOTS Matuidi als CDM in 4-4-2? Heb Matuidi wel eens gehad maar vond hem maar 'meh', Verratti nooit gebruikt maar ziet er wel goed uit behalve zijn lengte.![]()
Soldadoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef Rijst het volgende:
Mottaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef WezepAFCA het volgende:
TOTS Verratti of TOTS Matuidi als CDM in 4-4-2? Heb Matuidi wel eens gehad maar vond hem maar 'meh', Verratti nooit gebruikt maar ziet er wel goed uit behalve zijn lengte.![]()
![]()
Gewoon david villaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef Rijst het volgende:
Mehh adrian is niet echt een verbetering tegenover diego costa.
rodrigo kan ik wel betalen maar dan zijn bijna al mijn coins op.![]()
![]()
HenryAjacied ragequit bij 1-2
Hala Madrid !
TOTS Perez, die heeft 85 pacequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ligt eraan wie ernaast staat, als die wat sneller is, is het geen probleem.![]()
![]()
Baasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
die heb ik al ik sook een parthner for hemsilver jese een optie?
![]()
In dat geval is motta ideaal toch? Compenseert de lengte van perez ook een beetje. Denk dat die twee elkaar wel goed aanvullenquote:![]()
![]()
MOTM Rodrigoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef Rijst het volgende:
Is er geen andere spaanse spits met degelijke pace na costa?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
step in de goeie richtingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
TOTS Martins in een pakje. Allereerste IF terwijl ik er vorig jaar ruim 30 had wtf![]()
haha lol die costa maakt net even een hattrick. Ik hou hem gewoon nog evenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]in dat geval lijkt smotm rodrigo me wel goed
![]()
Dempsey kan er geen kut van majaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn team met Dempsey![]()
Heb je serieus je FIFA schijfje gesloopt en een nieuwe gekocht?quote:
Of is het gewoon fake, wat ik in eerste instantie dacht?![]()
Ik kan ook geen fatsoenlijke spits voor profcoach vinden
Nu maar even zonder, kijk de eerste weken wel aan zolang je onbeperkt kan wisselen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon Dalgaard, Die staat binnen 5 wedstrijden basis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Nu maar even zonder, kijk de eerste weken wel aan zolang je onbeperkt kan wisselen.![]()
Toch geld als waterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je serieus je FIFA schijfje gesloopt en een nieuwe gekocht?
Of is het gewoon fake, wat ik in eerste instantie dacht?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dan liever Draxler veel allrounderquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Voor een cam vind ik dat best een aardige score.![]()
Bale, motm ramos en tots griezmann verkopen en zijn alle 3 2x zo duur als toen ik ze kocht.
okquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Rijst het volgende:
Mensen die een ptoje willen tegen mij op de ps4 moeten het zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Rijst het volgende:
Mensen die een ptoje willen tegen mij op de ps3 moeten het zeggen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wie wil je dan op CB? Garay?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor achterhoede hierbij? Spelers die ik wil vermijden: Pique, Dani Alves, Willy Caballero, Mangala.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waar is Tots Enzo Perez?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor achterhoede hierbij? Spelers die ik wil vermijden: Pique, Dani Alves, Willy Caballero, Mangala.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wat voor team heb je nu dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Nu maar even zonder, kijk de eerste weken wel aan zolang je onbeperkt kan wisselen.
En je had gelijk, Eliseu is baas![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
inb4en haat maar die kan er niks van...
![]()
Enzo is echt dé perfecte box-to-box speler. Verdedigend beest, aanvallend beest.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
inb4en haat maar die kan er niks van...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wat voor team heb je nu dan?
En je had gelijk, Eliseu is baas
Zitten nog veel kneuzen in maarja..moet ff kijken komende weken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik raad je sterk af om Ziyech te gebruiken....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten nog veel kneuzen in maarja..moet ff kijken komende weken![]()
Omdat hij wel zal vertrekken? I know.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik raad je sterk af om Ziyech te gebruiken....Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk het niet, zal wel blijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij wel zal vertrekken? I know.Maar als ie speelt zoals in de voorbereiding ga je geen punten pakken met hem.
![]()
quote:![]()
![]()
duidelijk niet duidelijk genoeg geweest![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
mijn onderbroek word er niet echt krapper van zhanoquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je constructie is te kut om er echt iets tofs van te maken jaquote:
potje?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die achterhoede wil niet, voorkant lijkt me wel goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn onderbroek word er niet echt krapper van zhano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |