Het kan al een Groningse aardbeving overleven, zo stabiel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godver. Wat een stabiel systeem is het toch!
VS verkoopcijfers juli:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:23 schreef speknek het volgende:
Nouja te lopen, op het huidige tempo eindigt de Wii U na vijf jaar met 13M consoles. Maar goed, ik was toch wel klaar met Ubisofts template games. 6x hetzelfde spel per jaar met een ander jasje. Ik zie het inmiddels gewoon als hele dure shovelware.
Dat zijn geen PAL games dus die kun je niet afspelen hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand enig idee of Wii U spellen die ik bestel op videogamesplus.ca ook op mijn Europese Wii U werken? Of heb je dan last van regio-lock? Staan daar soms best prima prijzen.
Ik begrijp dat niet, als ik terug kijk op de Wii vond ik het toch wel echt een goede console. Veel variatie, veel vernieuwing, veel ander aanbod dan de concurrentie en veel exclusives die echt het spelen waard zijn. Prima console!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een schande dat je de SNES en de wii in 1 zin noemt.
Komt omdat de Xbox One nog niet overal uit is lijkt mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef speknek het volgende:
Ja I know, maar 81k per maand is <1M per jaar. Japan en Europa verdubbelen dat aantal, dan zit je op 10M in 5 jaar tijd. (okay Nintendo doet het altijd veel beter rond de feestdagen)
Ik denk wel dat Nintendo het nu beter doet dan de Xbox One wereldwijd. Microsoft moet pas echt gaan zweten.
Het afgelopen jaar (1 juli 2013 t/m 30 juni 2014) hebben ze iets meer dan 3 miljoen Wii U's verkocht. In het tweede kwartaal van 2013 verkochten ze 160.000 wereldwijd, in het tweede kwartaal van dit jaar waren het er al weer 501.000. De verkopen lijken daarmee echt weer wat aan te trekken dankzij o.a. MK8 en de feestdagen zorgen idd voor een groot deel van de verkopen. Het succes van de Wii zullen ze niet overtreffen, ze zullen ook niet de winnaar van deze generatie worden gezien de verkopen van de PS4, maar de 22 miljoen die de GameCube heeft gehaald kunnen ze denk ik nog wel eens gaan overtreffen (waarmee het geen groot succes zal zijn, maar ook geen grote flop).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef speknek het volgende:
Ja I know, maar 81k per maand is <1M per jaar. Japan en Europa verdubbelen dat aantal, dan zit je op 10M in 5 jaar tijd. (okay Nintendo doet het altijd veel beter rond de feestdagen)
Ik denk wel dat Nintendo het nu beter doet dan de Xbox One wereldwijd. Microsoft moet pas echt gaan zweten.
Thnx! Zojuist ff 2 besteld bij Media-Markt voor ¤22,-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:34 schreef Bisamrat het volgende:
Wii Sport Club nu 22 euro bij wehkamp, wel een goede prijs voor de colletie dacht ik zo, aangezien ik altijd naast de Media Markt stunt prijzen grijp (geen budget bak in Zwolle)
thanks voor de tip! prima prijs!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:34 schreef Bisamrat het volgende:
Wii Sport Club nu 22 euro bij wehkamp, wel een goede prijs voor de colletie dacht ik zo, aangezien ik altijd naast de Media Markt stunt prijzen grijp (geen budget bak in Zwolle)
http://www.nippon-yasan.c(...)ontroller-black.htmlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:10 schreef CoExist het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Wii U Pro Controller goedkoop op de kop kan tikken!?
Prima prijs, meer dan prima zelfs, enkel weet ik van mezelf dat ik het toch niet (veel) ga spelen, kan ik het net zo goed niet kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:34 schreef Bisamrat het volgende:
Hm! Da's ¤21,50 met de wisselkoers. Is het wel een originele van Nintendo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
http://www.nippon-yasan.c(...)ontroller-black.html
4 kopen voor de prijs van 2, helaas kwam ik hier te laat achter en heb 100 ballen neergelegd voor 2 van die krengen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm! Da's ¤21,50 met de wisselkoers. Is het wel een originele van Nintendo?
Verzendkosten liggen wel rond de ¤20,-
Ja originele, en iemand heeft ook daarvan gekocht en koos 1 van de goedkoopste verzendmethodes en kreeg het toen binnen 2 week.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm! Da's ¤21,50 met de wisselkoers. Is het wel een originele van Nintendo?
Verzendkosten liggen wel rond de ¤20,-
Ik heb geen tijd om daar op te wachten. Vertrek maandag naar Cuba en kom 11 september terug. Heb er 12 september 1 nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja originele, en iemand heeft ook daarvan gekocht en koos 1 van de goedkoopste verzendmethodes en kreeg het toen binnen 2 week.
Joah! Doe ik al jaren! Betaal bijna nooit de originele prijs ergens voor. De Wii U Pro Controller kost normaal ¤55,- daar. Heb er ¤11,- afgeluld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Onderhandeling bij de Media Markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |