Hoe stimuleer ik de economie met het wachten op een pakketje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:54 schreef beverton het volgende:
Terechte klacht. Aan de andere kant moet je gewoon geen homo zijn en de eigen economie stimuleren. Pauper.
door in plaats van spullen te importeren, diezelfde spullen in eigen land te kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:55 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Hoe stimuleer ik de economie met het wachten op een pakketje?
Hier is die shit 10, zo niet 20, keer zo duur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:56 schreef beverton het volgende:
[..]
door in plaats van spullen te importeren, diezelfde spullen in eigen land te kopen.
Moeten ze die spullen hier maar eens gaan verkopen, dat zou wel makkelijk zijn. Hoef ik ook geen weken meer te wachten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:56 schreef beverton het volgende:
[..]
door in plaats van spullen te importeren, diezelfde spullen in eigen land te kopen.
In dat geval: terechte klachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:57 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Moeten ze die spullen hier maar eens gaan verkopen, dat zou wel makkelijk zijn. Hoef ik ook geen weken meer te wachten.
Mijn pakketje zit nu vast bij de douane uit het land waar het vandaan komt. Daar gaat geen Nederlands Kalifaat tegen helpen ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef voederbietel het volgende:
Dat gelul met douanes is afgelopen als het Kalifaat Nederland heeft bereikt.
Da's wel raar toch? Goederen moet je aangeven en klaren in het land van bestemming, niet in het land van uitvoer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:17 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Mijn pakketje zit nu vast bij de douane uit het land waar het vandaan komt. Daar gaat geen Nederlands Kalifaat tegen helpen ben ik bang.
Ongetwijfeld dat het straks ook nog eens vast zit bij binnenkomst in Nederland maar dat zien we dan wel weer.
Zijn er geen landen die voor bepaalde zaken ook een exportheffing kennen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's wel raar toch? Goederen moet je aangeven en klaren in het land van bestemming, niet in het land van uitvoer.
Heb je 200 ton graan gekocht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zijn er geen landen die voor bepaalde zaken ook een exportheffing kennen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je 200 ton graan gekocht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |