Onzin.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij bent gelul. Je ziet het toch om je heen gebeuren? Ontkennen heeft geen zin meer.
Bij Lambiekje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet iemand waar ik de complete serie van doomsday prepers kan kopen/downloaden?
Bij mij ik neem ze op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet iemand waar ik de complete serie van doomsday prepers kan kopen/downloaden?
In de kelder van een Belg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan schuilen/verstoppen als de pleuris straks uitbreekt? Zonderkamer lijk me niet zo veilig.
Neem een grote zeilboot, ga de oceaan op.. Misschien ontstaat er een beschaving zoals op waterworld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan schuilen/verstoppen als de pleuris straks uitbreekt? Zonderkamer lijk me niet zo veilig.
Ik kan niet zeilen en grote kans op sharknado'squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Neem een grote zeilboot, ga de oceaan op.. Misschien ontstaat er een beschaving zoals op waterworld.
daarom altijd volgende paraat hebben;quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:31 schreef Tassendief het volgende:
Zombies.
Ik moet nu een team gaan samenstellen
Dan is het goede moment een zeilles nemen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik kan niet zeilen en grote kans op sharknado's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |