internetheld alertquote:Helaas was de bezorger al weg, anders had hij het verfrommeld teruggekregen van mi
Het verschil tussen EENS en IS...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:05 schreef mtchel112 het volgende:
Ik deed vroeger als kind wel is mn hand voor de brievenbus, die reacties waren echt heerlijk :d
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het verschil tussen EENS en IS...
LEER HET MADDAFAKKA!
ja zwitsal UI zegt genoeg...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]heb je niks beters te doen?
Kanker autist
Als het geadresseerd is dan helpt zo'n sticker niet, en ja " aan de bewoner" is in dit geval ook geadresseerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
. Vanochtend kreeg ik spam in de bus voor een loterij. Helaas was de bezorger al weg, anders had hij het verfrommeld teruggekregen van mij.
Zoooooooo, dit is een vergeldingsactie van formaat. Denk dat de bezorger in zijn handjes mag knijpen dat hij tijdig weg was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Helaas was de bezorger al weg, anders had hij het verfrommeld teruggekregen van mij.
Mag het wat minder ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:23 schreef mtchel112 het volgende:
K*nker autist
Hallo,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mag het wat minder ja?
Kankerlijer dit, Typhuszooi zo, en met aandoeningen als autisme strooien mag wel 'ns stoppen van mij.
Verwissel eerst maar 'ns de shampoo met de olie. Je weet heus wel wat ik bedoel.
Je papaquote:
Reactie + usernamequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:23 schreef mtchel112 het volgende:
Kanker autist
mbo 2 detailhandel wat weet jij van zaken mattiquote:
Hbo communicatiewetenschappen dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
mbo 2 detailhandel wat weet jij van zaken matti
aslof mense die hoge oplieding doen niet sgelde
nee ik doe geen mbo
Nope, ga nog maar iets hoger gokken. Of nou weet je wat, reageer maar helemaal niet meer op mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:56 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Hbo communicatiewetenschappen dan?
WO vrijetijdsmanagement? :S:Squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nope, ga nog maar iets hoger gokken. Of nou weet je wat, reageer maar helemaal niet meer op mij
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:59 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik tel hier een paar internethelden. Laten we het gezellig houden. Kus.
quote:
Zuid-west Indiase danskunsten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nope, ga nog maar iets hoger gokken. Of nou weet je wat, reageer maar helemaal niet meer op mij
Leg het dan is uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het verschil tussen EENS en IS...
LEER HET MADDAFAKKA!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |