Nop. Ze zijn niet allemaal op dezelfde plek. Zij hadden een andere route genomen. Route is 50km lang en zij hebben dat gelopen. YPG heeft ze dan opgevangen door paar dorpen daar omheen over te nemen van ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ze kunnen van de berg af onder 'begeleiding' ?
Oh ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nop. Ze zijn niet allemaal op dezelfde plek. Zij hadden een andere route genomen. Route is 50km lang en zij hebben dat gelopen. YPG heeft ze dan opgevangen door paar dorpen daar omheen over te nemen van ISIS.
De plek waar de meeste mensen zitten, zitten echt vast. Isis heeft de enige opening daar.
Gaf al aan dat ik het niet zeker wist... xD Moet echt werken aan mijn Kurmanji. Maar ik ben i.i.g. blij voor die 51 die nu bevrijd zijn. Nu de rest nog.quote:
Amerika gaat voedsel en medicijnen droppen zo. Ze beschermen de helicopters met Amerikaanse vliegtuigen.quote:
Ik las dat er al lege vliegtuigen waren ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Amerika gaat voedsel en medicijnen droppen zo. Ze beschermen de helicopters met Amerikaanse vliegtuigen.
Bron?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Amerika gaat voedsel en medicijnen droppen zo. Ze beschermen de helicopters met Amerikaanse vliegtuigen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las dat er al lege vliegtuigen waren ?
Droppingsquote:
Droppingsquote:
Volgens CNN wachten ze tot dat er minder wind is. En ze willen niet dat het naar ISIS lui gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Droppings
Obama geeft volgens de Amerikaanse krant ook aan voedsel- en medicijndroppings te willen organiseren.
Volgens CNN zouden de hulpmissies al zijn begonnen. "Er zijn vliegtuigen in de lucht, maar die hebben nog geen hulpgoederen gedropt," vertelt een woordvoerder aan CNN.
Slim jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens CNN wachten ze tot dat er minder wind is. En ze willen niet dat het naar ISIS lui gaat
ziet er gephotoshopt uit :/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef poemojn het volgende:
Dit schijnt wel een nieuwe/onbekende foto te zijn..
https://mobile.twitter.com/MemlikPasha/status/497518281561870338
Fucking propagandaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef poemojn het volgende:
Dit schijnt wel een nieuwe/onbekende foto te zijn..
https://mobile.twitter.com/MemlikPasha/status/497518281561870338
lijkt wel erg op photoshop lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef El_jefe07 het volgende:
https://twitter.com/MemlikPasha/status/497518281561870338
Visual confirmation ISIS controls Mosul dam complex, image shot from right (western) bank towards the surge tanks:
[ afbeelding ]
Precies, moet je eens kijken hoe duidelijk voorgrond en achtergrond zijn. Heel scherp. Dat krijg je er bijna nooit doorheen met een fotocamera. Er is altijd wel een stukje scherpteverlies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:13 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
lijkt wel erg op photoshop lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |