Volgens mij is dat toch alleen met die raketwerpers en hummers enzo (van Irak gestolen)? Ik zie ISIS ook met AK's rondlopen. En de Koerden hebben weer veel tanks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist niet gelijkwaardig. Wij hebben wapens die 30+ jaar oud zijn. Zij hebben de nieuwste van de nieuwste
Mua, IS heeft al veel Soenieten vermoord. Creeer angst en je hebt al veel in je handen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Twitter is geblokkeerd in Erbil dus dat zijn heel veel mensen die over Erbil spreken maar niet per se daar zijn.
2. Mosul? Heel veel mensen konden je dat vertellen. Aleppo is iets verrassender. Maar Ramadi, Fallujah enzo ook te verwachten. ISIS heeft steun onder de lokale soennitische bevolking omdat zij Maliki en Assad haten. Die steun hebben ze niet in Erbil natuurlijk, integendeel.
Volgens de ambassadeur Peshmerga. Volgens nieuws van enkele uren geleden is ISIS daar de baas. Het zal niet de eerste keer zijn dat een official het fout heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:53 schreef kurd0w het volgende:
Ik vraag mij af wie de dam van Mosul nou in handen heeft. IS of Peshmerga?
tja amerikanen zijn altijd te laat, ze moeten nog steeds f16's leveren aan irak die al betaald zijn deadline is allang overschreden en rusland levert snel dus why notquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jezus... Nu wordt het wel een heel ingewikkeld geopolitiek spel...
Dat is het enige inderdaad. Vandaar die blokkade van Twitter en Facebook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mua, IS heeft al veel Soenieten vermoord. Creeer angst en je hebt al veel in je handen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef kurd0w het volgende:
http://rudaw.net/kurmanci/kurdistan/0708201425
51 mensen bevrijd van Shinjal Mountain.... Het is een begin.
Social media websites geblokkeerd in Erbil. Advies is om Tor netwerk te gebruiken om alsnog op deze websites te kunnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand dit vertalen?
[ afbeelding ]
Alle social media werken niet in Erbil, gebruik Tor, pray for usquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand dit vertalen?
[ afbeelding ]
Hoe zijn die bevrijd ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef kurd0w het volgende:
Hmja. Nog 40.000 te gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef kurd0w het volgende:
Nee, maar het geeft mooi aan dat ISIS wel een bedreiging vormt voor de VS.quote:op vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:32 • 282 schreef Yasmin23
Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef poemojn het volgende:
ze willen het Witte Huis overnemen, volgens die Vice docu van vandaag.
Dat gaat toch nooit lukken ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Social media websites geblokkeerd in Erbil. Advies is om Tor netwerk te gebruiken om alsnog op deze websites te kunnen.
Hebben paar isis lui getwitterdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alle social media werken niet in Erbil, gebruik Tor, pray for us
Zoals ik het begrijp (pin mij er niet op vas) zijn ze bevrijdt door Peshmerga die de berg op zijn gegaan. Of iets in die trend.quote:
Nja ik kan ook zeggen dat ik dat wil. Dan is er nog geen dreigingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef poemojn het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft mooi aan dat ISIS wel een bedreiging vormt voor de VS.
Dus ze kunnen van de berg af onder 'begeleiding' ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp (pin mij er niet op vas) zijn ze bevrijdt door Peshmerga die de berg op zijn gegaan. Of iets in die trend.
Zo begreep ik het inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ze kunnen van de berg af onder 'begeleiding' ?
Prachtig nieuws.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef kurd0w het volgende:
Nop. Ze zijn niet allemaal op dezelfde plek. Zij hadden een andere route genomen. Route is 50km lang en zij hebben dat gelopen. YPG heeft ze dan opgevangen door paar dorpen daar omheen over te nemen van ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ze kunnen van de berg af onder 'begeleiding' ?
Oh ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nop. Ze zijn niet allemaal op dezelfde plek. Zij hadden een andere route genomen. Route is 50km lang en zij hebben dat gelopen. YPG heeft ze dan opgevangen door paar dorpen daar omheen over te nemen van ISIS.
De plek waar de meeste mensen zitten, zitten echt vast. Isis heeft de enige opening daar.
Gaf al aan dat ik het niet zeker wist... xD Moet echt werken aan mijn Kurmanji. Maar ik ben i.i.g. blij voor die 51 die nu bevrijd zijn. Nu de rest nog.quote:
Amerika gaat voedsel en medicijnen droppen zo. Ze beschermen de helicopters met Amerikaanse vliegtuigen.quote:
Ik las dat er al lege vliegtuigen waren ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Amerika gaat voedsel en medicijnen droppen zo. Ze beschermen de helicopters met Amerikaanse vliegtuigen.
Bron?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Amerika gaat voedsel en medicijnen droppen zo. Ze beschermen de helicopters met Amerikaanse vliegtuigen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las dat er al lege vliegtuigen waren ?
Droppingsquote:
Droppingsquote:
Volgens CNN wachten ze tot dat er minder wind is. En ze willen niet dat het naar ISIS lui gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Droppings
Obama geeft volgens de Amerikaanse krant ook aan voedsel- en medicijndroppings te willen organiseren.
Volgens CNN zouden de hulpmissies al zijn begonnen. "Er zijn vliegtuigen in de lucht, maar die hebben nog geen hulpgoederen gedropt," vertelt een woordvoerder aan CNN.
Slim jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens CNN wachten ze tot dat er minder wind is. En ze willen niet dat het naar ISIS lui gaat
ziet er gephotoshopt uit :/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef poemojn het volgende:
Dit schijnt wel een nieuwe/onbekende foto te zijn..
https://mobile.twitter.com/MemlikPasha/status/497518281561870338
Fucking propagandaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef poemojn het volgende:
Dit schijnt wel een nieuwe/onbekende foto te zijn..
https://mobile.twitter.com/MemlikPasha/status/497518281561870338
lijkt wel erg op photoshop lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef El_jefe07 het volgende:
https://twitter.com/MemlikPasha/status/497518281561870338
Visual confirmation ISIS controls Mosul dam complex, image shot from right (western) bank towards the surge tanks:
[ afbeelding ]
Precies, moet je eens kijken hoe duidelijk voorgrond en achtergrond zijn. Heel scherp. Dat krijg je er bijna nooit doorheen met een fotocamera. Er is altijd wel een stukje scherpteverlies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:13 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
lijkt wel erg op photoshop lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |