Voldoet niet eens..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet qwer123 als wachtwoord hebben
Niet waar. Je zal die van je meoder voelen. Viespeuk!quote:
Die is heel makkelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
Zou het op zich niet erg vinden als je het wachtwoord van je FOK!-account zou vergeten.
KleinePiemel is inderdaad een makkelijk wachtwoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Die is heel makkelijk.
Voor mij dan..
Ja FOK! verplicht je inderdaad gelukkig niet om allemaal tekens en shit toe te voegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Die is heel makkelijk.
Voor mij dan..
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
Zou het op zich niet erg vinden als je het wachtwoord van je FOK!-account zou vergeten.
Klopt. Ook zo kutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
op digid moet je nu ook een !@#$%^&*U erin gebruiken.. das wel moeilijk kut
KleinePiemel30cm bedoel je.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KleinePiemel is inderdaad een makkelijk wachtwoord.
Of de anjer van je broertjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Niet waar. Je zal die van je meoder voelen. Viespeuk!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
Mijn favoriete password is berenpak2, ook hier op FOK!, echt makkelijk te onthouden en gewoon lekker veilig zegt Nortonon.
Hey.quote:De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Das wel lastiger ja, maar ik zou je toch k0NkoH03r_! aanbevelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
KleinePiemel30cm bedoel je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |