abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143168537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:26 schreef DuTank het volgende:
Het was even zoeken, maar het juiste topic heb ik gevonden hoor.

Mijn OV chipkaart verloopt en heb al een formulier ingevuld om 'm te verlengen. Die heb ik dinsdag op de bus gedaan, maar ik ben tot en met zaterdag niet op het adres waar hij binnenkomt. Het was niet de planning, maar het zij zo.

Mijn vraag is dus of mijn huidige OV chipkaart dan onbruikbaar wordt een dezer dagen. Want ik moet zaterdag weer met de trein, maar dan is mijn nieuwe chipkaart waarschijnlijk al binnen. Dus ik heb dan een keertje geen korting? En ik moet een andere ov chipkaart fixen voor die ene reis :')
Omdat het OV chipkaart topic niet bekeken wordt.. :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_143169429
Als ie zaterdag nog niet verlopen is kun je hem volgens mij nog gewoon gebruiken
pi_143170518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:08 schreef gelestipjes het volgende:
Als ie zaterdag nog niet verlopen is kun je hem volgens mij nog gewoon gebruiken
Nee maar het moet toch niet kunnen dat je 2 OV chipkaarten hebt die je kan gebruiken, met bijbehorende reisproducten.. En het tegoed op mijn huidige kaart wordt teruggeboekt naar mijn bankrekening. Dus op een bepaald punt is mijn huidige kaart toch onbruikbaar/geblokkeerd ofzo?
pi_143172485
Zodra je je nieuwe kaart gebruikt om ergens in te checken wordt je reisproduct erop geladen. Je oude kaart wordt daarmee geblokkeerd.

Je oude kaart mag nog niet verlopen zijn, en nieuwe dus nog niet gebruikt. Dan kun je nog reizen met je oude kaart.

Anders even een dagchipkaart kopen zonder korting dus.
pi_143175682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zodra je je nieuwe kaart gebruikt om ergens in te checken wordt je reisproduct erop geladen. Je oude kaart wordt daarmee geblokkeerd.

Je oude kaart mag nog niet verlopen zijn, en nieuwe dus nog niet gebruikt. Dan kun je nog reizen met je oude kaart.

Anders even een dagchipkaart kopen zonder korting dus.
Dit is wat ik zelf eigenlijk ook al wel had verwacht, omdat ov chipkaart natuurlijk niet weet wanneer ik 'm precies binnen heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')