quote:
![media_xll_2412183.jpg]()
Viola Holt mag vandaag 65 kaarsjes uitblazen. De presentatrice heeft er geen moeite mee om een dagje ouder te worden, vertelt ze aan RTL Boulevard. Op botox-injecties zit Viola dan ook niet te wachten.
'Ik vind het helemaal niet moeilijk om ouder te worden', zegt ze. 'Ik heb mijn eigen haar, mijn eigen tanden en mijn eigen botten nog, dus ik mag van geluk spreken. Ik heb één keer een facelift gehad, dat was toen vrij uniek in Nederland. Maar je kunt de lieve Heer maar één keer voor de gek houden. Dus geen botox, helemaal niks. Gewoon goed slapen, veel water drinken en veel bewegen, dan merk je dat onmiddellijk.'
bron
Dat ze goed slaapt, geloof ik wel, want ze lijkt me het type die veel te lang op haar nest blijft rotten. En ze zal ook wel genoeg drinken, al is dat geen zuiver water maar minimaal één fles rode wijn per dag. Maar lichaamsbeweging?

Misschien een paar 100 meter lopen naar de slijterij.
En volgens mij heeft ze al minimaal 3 facelifts gehad, maar gaat ze daarna weer verder met haar ongezonde levensstijl, waardoor haar strakgetrokken toetje er binnen no-time weer uitziet als een oude gerimpelde aardappel.
Dat mens houdt vooral zichzelf voor de gek en gelooft in haar eigen leugens.

Dus Viola, als je er beter uit wilt zien en niet meer als een zee-olifant, moet je toch wat vaker samen met Tatjana naar Basic Fit.