SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stopt ook nooit bij die maver he, altijd weer goede spelers uit packs.
die gozer moet echt miljoenen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. Topdealquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
stopt ook nooit bij die maver he, altijd weer goede spelers uit packs.
die gozer moet echt miljoenen hebben.Iemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
![]()
Stuur maar een DMquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. TopdealIemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
![]()
![]()
ff serieus hoor. ik ben nu lekker packs aan het openen met coins maar ik krijg me toch een zooi goede spelers
Hazard
Neuer
Lahm
Alaba
Willian
Wanyama
Benzema
heb geloof ik 20 packs geopend nu![]()
zelfs het account dat ik vorige week geopend heb heeft al het dubbelequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. TopdealIemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JAAAAAAAAAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:01:00The wait is over: all 18 Turkish League clubs are coming to #FIFA15 & #FUT15! http://t.co/sO8grl7oeS
reageer retweet
![]()
dit was toch niet echt al het spectaculaire nieuws he....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Donkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
Emenike dus volgende jaar in FUT weer terug en Demba Ba dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |