Ik heb ook een iPhone gehad toen ik nog jonger was en mee wilde doen met de hype. Echt horrible.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:37 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Thanks bro
[..]
Inderdaat... heb zat dure phones gehad maar heb een t mobile vairy touch II gehad en mis hem nog altijd
[..]
Heb ooit in een grijs verleden een Iphone gehad (2009)
WAT EEN KLOTEDING... je moet voor bijna elke app betalen.. het werkte voor geen meter en de camera was kut
Oh ja... en itunes![]()
jij snapt hetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone gehad toen ik nog jonger was en mee wilde doen met de hype. Echt horrible.
Snap niet dat mensen die zooi echt kopen. Na 3 maanden had ik hem verkocht.
Jij mag degene met 4g ondersteuning aanwijzen voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:48 schreef remcom00 het volgende:
Nog geen telefoon importeren vanuit China
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij mag degene met 4g ondersteuning aanwijzen voor mij.
Ditquote:
"Prima"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef jelfrikandel het volgende:
De 510 is dan ook een hoerenapparaat. Net als de y300 en andere beundingen. De toestellen vanaf 200 EU zijn gewoon prima. Met mijn G700 ben ik erg tevreden.
Ik heb er echt geen problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Prima"
"Het werkt net goed genoeg om het kunnen gebruiken, maar daar blijft het dan ook bij."
Idem dito.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen problemen mee hoor.
Zijn er genoeg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij mag degene met 4g ondersteuning aanwijzen voor mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |