quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
om deze reden kan ik dus ook mijn gewone piano digitaal gooie.
ik maakte iedereen gek met mijn gitaar
Je bent zojuist gechoco-diptquote:
Jou ook even choco dippen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's zoiets als iemand teabaggen?
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goedesmoregens.![]()
Jij nog iets van niveau te melden?
lol, die moest ik googlenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's zoiets als iemand teabaggen?
klinkt als geen blije zwabberquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.
Noten lezen vergeten en gewoon op dat ding rammen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, de piano, het stomme is, ik kan noten lezen, ik kan het spelen op de piano, maar ik heb zo weinig oefening dat ik het alleen extreem langzaam kan. Misschien toch eens ergens een keyboardje ofzo op de kop tikken om het weer een beetje terug te krijgen.
Zeer enthousiast begroet worden door Choco.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Noten lezen vergeten en gewoon op dat ding rammen.
Gelukkig maar, een blije zwabber.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.
Alles is relatief. Ik zou er op in gaan, maar niet in dit topic. Het valt wel mee, ik sta alleen een beetje alleen in de chaos.quote:
Tetten picsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst we concentreren ons alleen op het positieve vanavond.
Dat is kut en herkenbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik zou er op in gaan, maar niet in dit topic. Het valt wel mee, ik sta alleen een beetje alleen in de chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |