burnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je al verder gekomen dan andere hier op fok.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je al verder gekomen dan andere hier op fok.
haha ja kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar moet je je niet voor schamen. Dat is toch juist mooi.
Ik lees mijn posts nooit terug, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar moet je je niet voor schamen. Dat is toch juist mooi.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees mijn posts nooit terug, dat scheelt ook.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij en piet zijn niet eng.
Alhoewel.
Dan is het goed ... Jullie ook niet hoor ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij en piet zijn niet eng.
Alhoewel.
Old McDonald was het eerste nummer dat ik proper leerde spelen toen ik begon. Mijn ouders werden er gek van, om ze te pesten speel ik het af en toe eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.
Maar zere vinger dus even pauze nu.
om deze reden kan ik dus ook mijn gewone piano digitaal gooie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Old McDonald was het eerste nummer dat ik proper leerde spelen toen ik begon. Mijn ouders werden er gek van, om ze te pesten speel ik het af en toe eens.
Zwabje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Old McDonald was het eerste nummer dat ik proper leerde spelen toen ik begon. Mijn ouders werden er gek van, om ze te pesten speel ik het af en toe eens.
vandaar dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst zeggen dat je slim doet betekent juist dat je dom doet ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |