En mannen moeten zich ook scheren.quote:
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En mannen moeten zich ook scheren.
Een man met i.i.g. een snor zoenen is soms vet pijnlijk en de volgende dag loop je voor lul als vrouw zijnde. Scheren die handel. Allemaal.
moest het in 1 keer leeg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat bier van 41% verdomd moeilijk is om te maken.
[ afbeelding ]
Nee, kreeg er een hersluitbare kurk bij. Ik zie net dat de tekst op het bier anders is dan bij de mijne. Op de mijne stond IPA for the dedicated, hier staat iets over gedestilleerde drank. Vrees dat dat een of andere Amerikaanse wetgeving is of zo, omdat het zo sterk is. Niet gedestilleerd though, bevroren en het water er uit gehaald ja, gedestilleerd nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
moest het in 1 keer leeg?
wel geniaal.
Wat een lelijk etiket.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat bier van 41% verdomd moeilijk is om te maken.
[ afbeelding ]
klinkt ingewikkeld enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, kreeg er een hersluitbare kurk bij. Ik zie net dat de tekst op het bier anders is dan bij de mijne. Op de mijne stond IPA for the dedicated, hier staat iets over gedestilleerde drank. Vrees dat dat een of andere Amerikaanse wetgeving is of zo, omdat het zo sterk is. Niet gedestilleerd though, bevroren en het water er uit gehaald ja, gedestilleerd nee.
Je gaat naar Frankrijk, komt door België en gaat dan eerst bier halen in NL?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
klinkt ingewikkeld enzo![]()
ik ga volgende week een fles of 2 bier in de stad halen.
zodat ik mijn eerste avond in frankrijk een goed biertje heb.
Ja want Belgisch bier is hier niet te krijgen verder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat naar Frankrijk, komt door België en gaat dan eerst bier halen in NL?
ik ga de snelweg niet afquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat naar Frankrijk, komt door België en gaat dan eerst bier halen in NL?
Want Belgisch bier smaakt lekkerder als je een omweg maakt terwijl je her ook hier om de hoek kan kopen en meenemen?quote:
ik vind het best praktisch om bij de bierkoning binnen te lopen als ik er toch zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ongefundeerd superioriteitsgevoel.
Sjezus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een Collega waarmee ik een stoom lekkage aan het dichten was heb ik zijn arm en gezichthelft zien verbranden![]()
The fuck. Heelde dat nog een beetje degelijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een Collega waarmee ik een stoom lekkage aan het dichten was heb ik zijn arm en gezichthelft zien verbranden![]()
Het is flink goedkoper daar en beetje overdreven postquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ongefundeerd superioriteitsgevoel.
Ja, maar dat is geen duidelijk antwoord.quote:
Daarom, ik loop ook gewoon naar de slijter om de hoek. Heeft een heeel goed assortiment in whisky, en goed genoeg in bier om af en toe wat lekkers te halen. Prima toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het best praktisch om bij de bierkoning binnen te lopen als ik er toch zo
wat woon
Die heb ik nooit meer gezien maar die heeft lelijke littekkensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen duidelijk antwoord.![]()
Hoe gaat het met hem nu? Heelt het goed en dergelijke.
als ik heel lui ben loop ik gewoon naar de prael.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom, ik loop ook gewoon naar de slijter om de hoek. Heeft een heeel goed assortiment in whisky, en goed genoeg in bier om af en toe wat lekkers te halen. Prima toch.
Dat zal wel, maar ik denk dat dat verschil toch wel wegvalt als je er voor om moet rijden. Er vanuitgaande dat ze niet een krat inslaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is flink goedkoper daar en beetje overdreven post
Yes, wat dat betreft doe jij het beter, ik moet 20 minuten de trein in als ik wat exotischer bier in wil slaan. Of naar Amsterdam. Of bestellen in het buitenland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
als ik heel lui ben loop ik gewoon naar de prael.
Dat geloof ik meteen ja. En dank voor je betere uitleg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meer gezien maar die heeft lelijke littekkens
Ik wens je verder veel plezier in Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar ik denk dat dat verschil toch wel wegvalt als je er voor om moet rijden. Er vanuitgaande dat ze niet een krat inslaat.
Ik zei dat omdat je wel heel erg overtuigd bent van jezelf, het is licht irritant.
Ik ga daar niet heen. Keep up.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wens je verder veel plezier in Frankrijk.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zozo, zuipschuit.
*kastdeur achter zich dichttrapt*
nee? shit ben net een lijstje aan het maken wat je moet maken.quote:
Het is hier best wel erg, ik dronk al maanden uit mijn kast voordat ik weer eens de neiging kreeg om hem bij te vullen, hij was nog niet halfleegquote:
heb jij een echte bierkast?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier best wel erg, ik dronk al maanden uit mijn kast voordat ik weer eens de neiging kreeg om hem bij te vullen, hij was nog niet halfleeg
Belgisch bier kan ik wel maken, maar de kleding gaat er niet goed uit zien. Het is al even geleden dat ik voor het laatst een naaimachine aangeraakt heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
nee? shit ben net een lijstje aan het maken wat je moet maken.
14 onderbroeken
14 sokken
14 shirts.
14 broeken
krat belgisch bier.
zo ver was ik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |