Ken je Shan Taun? Wel iets voor jou dacht ik. Omdat het mooi is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee manga's besteld waarvan ik er achter kwam dat ik ze al had. Volgende week komt een nieuw boek uit van een van mijn favoriete schrijvers. Ik ben een naar omstandigheden blije zwabber.
Ja, komt wel goed. Ik vind wel een liefhebber, zo duur waren ze niet. Het zal me bijna de helft van de prijs kosten om ze terug te sturen naar Engeland, dus dan geef ik ze liever weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, een blije zwabber.![]()
En die dubbele zul je vast wel weer kunnen verkopen ofzo.
germ. ik maak morgen cocktails met 't ij witbier. moet ik een glaasje opsturen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik zou er op in gaan, maar niet in dit topic. Het valt wel mee, ik sta alleen een beetje alleen in de chaos.
Of gewoon bewaren tot je ze wel voor dezelfde prijs weg kan doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed. Ik vind wel een liefhebber, zo duur waren ze niet. Het zal me bijna de helft van de prijs kosten om ze terug te sturen naar Engeland, dus dan geef ik ze liever weg.
Nee, eens even kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ken je Shan Taun? Wel iets voor jou dacht ik. Omdat het mooi is.
http://www.shauntan.net/books.html
Geen manga, anime...maar mooie tekenstijl. Vooral The arrival.quote:
Whehe, ik rommel eigenlijk nooit met m'n bier. Enige wat ik een keer gedaan heb is een iStout van 8-wired uit Nieuw-Zeeland gecombineerd met een paar bolletjes stracciatella-ijs. Dat was niet slechter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
germ. ik maak morgen cocktails met 't ij witbier. moet ik een glaasje opsturen?
Ik lees niet alleen maar mangaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen manga, anime...maar mooie tekenstijl. Vooral The arrival.
het is een aardbei iets. geen idee. moest een cocktail maken wat ik nooit doe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, ik rommel eigenlijk nooit met m'n bier. Enige wat ik een keer gedaan heb is een iStout van 8-wired uit Nieuw-Zeeland gecombineerd met een paar bolletjes stracciatella-ijs. Dat was niet slechter.
Brobeer mijn dak maar te vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is altijd wel een manier om bewijs te leveren.
Ik wil geen bewijs van je dak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Brobeer mijn dak maar te vinden
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef isax het volgende:
[..]
het is een aardbei iets. geen idee. moest een cocktail maken wat ik nooit doe.
ik moest nog aan je denkenwas een jongen van 18 ofzo, je kent het wel, zo'n kakker achtige gozer.
nou kwam dus bier kopen, wist er geen flikker van en kwam in slaan alsof het bavaria was![]()
die verkoopster vond het belachelijk en ik dacht als zwabber dit zou zien.
was niet normaal joh
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Brobeer mijn dak maar te vinden
ook, en nog niet eens goed bier, gewoon de dure dingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon maar wat in een mandje flikkerde of zo?
wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
Ik vind mn lippen wel OK, maar die ongeschoren bek er omheen ... dus geen bewijs
Probeer al jaren iets van een baard te kweken maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
Ik vind mn lippen wel OK, maar die ongeschoren bek er omheen ... dus geen bewijs
Lekker gladquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb me vandaag weer netjes geschoren![]()
quote:
Nee dat gaat je ook nooit lukken PP met dat gladde gezichtje van jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Probeer al jaren iets van een baard te kweken maar het wil nog niet echt lukken.
Ik wou dat ik baardgroei uit kon zetten, ik ga in een maand van babybillen naar Hagridquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Probeer al jaren iets van een baard te kweken maar het wil nog niet echt lukken.
er is duur en duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, de dure dingen? Als in een mand vol met bier van 15 euro per fles?
Wat is dat toch en mannen en hun baard niet bijhouden.quote:
ik zit dan ook niet echt te volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik volg hem wel. Jij niet dit keer.
Is toch briljant hier.
/carequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch en mannen en hun baard niet bijhouden.![]()
Moet een vrouw eens doen, haar benen niet op tijd scheren ofzo.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat is je duurste biertje geweest?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kan erger, je zal maar een biernerd zijn die bier koopt van 45 euro per flesje
Vrouw mensen moeten datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha. Dan snap ik jou ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit dan ook niet echt te volgen.
ben nashville aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |