quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:51 schreef isax het volgende:
mijn kapster kon trouwens niet bij mijn punten.
ik moest lachen.
ik zat echt zo: kan deze stoel niet lager?quote:
Ik zie het weer helemaal voor me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat echt zo: kan deze stoel niet lager?
zij moest lachen omdat ik al op zijn laagste stand zat.
en toen vroeg de baas of hij een trapje moest pakken
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.quote:
ja maar wel 10 cm kwijtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het weer helemaal voor me.![]()
Maar het is in ieder geval gelukt bij je en daar ging het om.
Zere vingers is wennen gaat overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.
Maar zere vinger dus even pauze nu.
die is leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan heel heel langzaam en totaal niet foutloos een beetje old mc Donalds spelen.
Leuk hoor en die kids gaan je cool vinden als je gaat spelen voor ze en zingen met ze. Helemaal leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het groeit gewoon door dus niet zo miepen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar wel 10 cm kwijt![]()
ik heb 4-5 jaar geleden gezegt dat als ik mijn stuitje bereik dan knip ik het weer korter
nog altijd niet gehaald dus![]()
altijd NET niet. nu zat ik er denk ik 3cm boven.
lol, kort noemt ze datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar wel 10 cm kwijt![]()
ik heb 4-5 jaar geleden gezegt dat als ik mijn stuitje bereik dan knip ik het weer korter
nog altijd niet gehaald dus![]()
altijd NET niet. nu zat ik er denk ik 3cm boven.
krullen gaan matten zeg maar als ze dood zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het groeit gewoon door dus niet zo miepen hoor.![]()
En waarom kon je die 3 cm dan niet meer wachten, was het gewoon te erg nu dan ofzo.
En onthoud, ik heb geen verstand van krullen en ik ben blij dat ik ze niet heb en mijn dochter ook niet. Stijl haar was al een verschrikking toen ze klein was. Krullen had ik niet overleeft.
nat is dat he? droog komt het nu tot halverwegen mijn borsten. nat tot mijn navel.quote:
aha, ik begrijp het.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
nat is dat he? droog komt het nu tot halverwegen mijn borsten. nat tot mijn navel.
dus ik verlies heel veel lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |