Een choco-dipquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige krijgen dat van mij. Speciale Chocobegroeting.
Jij hoort er nu ook bij of je wilt of niet![]()
Oeh, dat klinkt goed, maar aan de andere kant ook een beetje depri. choco-dipquote:
Maf kind!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed, maar aan de andere kant ook een beetje depri. choco-dip![]()
Ik ga sommige een choco-dip geven.
Oeh, wel goed want kan alle kanten op ja, sommige worden blij van me en anderen weer niet en dan klopt de choco-dip ook
kijk nu wat je gedaan hebt voxs. Zit ik weer te tikken als een gek.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maf kind!Adem in, adem uit...
choco-fontein dan beter?
Heel toepasselijk dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]In en uit.
Ja dat is beter, alhoewel, fonteinen spuiten en ik ben.....
hahaha laat maar.
Maak je niet druk, ik heb ook hersenkronkels waar je moe van wordt en zeg dingen waarvan ik denk: ai ai. Dan denk ik/zeg ik tegen mezelf: je bent hartstikke slim, want hoog iq, wat komt er nu weer domme pulp uit je mond/typvingers..-->kortsluiting en korte aandachtsspanne want al weer andere info aan het opnemen..quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik heb ook hersenkronkels waar je moe van wordt en zeg dingen waarvan ik denk: ai ai. Dan denk ik/zeg ik tegen mezelf: je bent hartstikke slim, want hoog iq, wat komt er nu weer domme pulp uit je mond/typvingers..-->kortsluiting en korte aandachtsspanne want al weer andere info aan het opnemen..
ehm waar wilde ik naar toe?
Being is bewildering
haha, lees ook mijn edit en dan kunnen we er een punt achter zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Weer zo'n mooie omschrijving.
![]()
Meer weet ik ook niet te tikken, klopt gewoon![]()
Ik heb de edit nu ook gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik heb ook hersenkronkels waar je moe van wordt en zeg dingen waarvan ik denk: ai ai. Dan denk ik/zeg ik tegen mezelf: je bent hartstikke slim, want hoog iq, wat komt er nu weer domme pulp uit je mond/typvingers..-->kortsluiting en korte aandachtsspanne want al weer andere info aan het opnemen..
ehm waar wilde ik naar toe?
Being is bewildering
edit: oja..impulsief associatief reageren..lastig af te leren, dus herkenbaar. <-----dat was het punt dus.
*zucht*
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
Omg die colinda,![]()
Sorry moest het ff kwijt hier.
On topic hier, de meeste zitten in de COS
Kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met dit soort momenten is de COS leuk om te lezen ook al gaat het weer fokking hard.
Ik weet het, dat ging snel en als de pleuris uitbreekt in uto gaat het ook zo snelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
KloptMaar het kan sneller..sommige cossen in begin van Utopia..pfft dat was speedlezen en typen!
Ik vind het zo iets als de bavianenrots in het dierenpark kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik voel me weer verrijkt met informatie.
Inderdaad het zijn net aapjes waar we naar kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het zo iets als de bavianenrots in het dierenpark kijken
En volslagen flabbergasted ben ik af en toe. Van de mensen in Utopia, de post in de Cos, mijn eigen postsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad het zijn net aapjes waar we naar kijken.
We observeren ze en sommige maken er zelfs complete verslagen van.
Ik weet het, je bent niet de enige die dat heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
En volslagen flabbergasted ben ik af en toe. Van de mensen in Utopia, de post in de Cos, mijn eigen posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |