hoiquote:
ja rusland he?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoi
ik zag je laatst voorbij komen, en ik dacht
wow dat was toch een aardappelboer
Maar nu zie ik je weer, en ben je het niet meer
ow jee,quote:
die kutrussen willen mijn aardappels niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow jee,
mja putin en kameraden laten er geen gras overgroeien
maar ja fuck it all de wereld gaat toch wel naar de klote, nu of morgen maakt geen tiet uit.
ga je mee, gaan we naar Roraima
cewl,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef isax het volgende:
[..]
die kutrussen willen mijn aardappels niet meer![]()
ik mag ze van rutten nog geven hoor.
namen we je busje?
Ben je nu serieus ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Jian het volgende:
Toen ik vanmorgen om even 6 uur mijn bed uitstapte, ja ik moest er vanmorgen vroeg uit keek ik nog even in dit topic en toen zag ik een post van Huug met ongeveer 50 emoticons erin en verder niets. Ik had toen geen tijd om te reageren omdat ik weg moest, maar bij deze. Wellicht is het toch handig dat de leiding even een (stevig) gesprek heeft met Huug over normen en waarden op Fok en dat je met een tagje als spellchecker dit niet moet doen als je nog enigszins serieus genomen wilt worden. Bij voorbaat dank, ook uit naam van Huug (ook al zal hij het nu nog niet helemaal begrijpen)
ik zal wat broodjes smerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
cewl,
hier wil ik heen
[ afbeelding ]
Op die berg daar, staat het planten leven en een paar kleine dieren al duizenden jaren stil. Meest bizarre planten en rots formaties, kan je nagaan een soort van oerwiet te rokenquote:
Ik zag dat ik net de verwijzing naar de betreffende post vergeten was, maar deze is het dus ...quote:
Waar was jij ineens vannacht?quote:
Doe ik dat normaal gesproken dan wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar was jij ineens vannacht?
Beetje weggaan zonder gedag te zeggen.
Nee maar ik was je ineens kwijt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik dat normaal gesproken dan wel?
Iets raar vinden is je eigen perspectief ergens op verbreden of versmallenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind uto raar. Het wordt met de dag erger lijkt het wel.
dat is niet elitair genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |