quote:
kijk naar waar je download, ik heb de mijne op UK gezet en gaat super snelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een 90/9 verbinding, dus in principe zou ik met 11,25 MB/s moeten kunnen downloaden, dat lukt ook regelmatig met torrents. Helaas lukt het voor geen meter met Steam, hij download nooit sneller dan 8 MB/s, terwijl er niet eens een limiet op zit.
Klacht: Steam kan er niet mee omgaan.Het is de schuld van (onze god) Gaben!
Oh, dat is nog wel een goede tip. Zal er vanavond even naar kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Torstein het volgende:
[..]
kijk naar waar je download, ik heb de mijne op UK gezet en gaat super snel
Zit op het werk, dus weet zo een twee drie niet wat de juiste benaming is, Maar het heeft te maken op welke locatie je zit, bij opties etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een goede tip. Zal er vanavond even naar kijken.
M'n gevoel zegt dat het Mb/s is.quote:
You don't know my life!quote:
Schijnt zich ook nog eens flink als spyware te gedragen. Allerlei info verzamelen die werkelijk niets met de geinstalleerde games te maken heeftquote:
Skyrim, had een verse install nodig voor mods.quote:
Waar had je je onverse install dan voor gebruikt? :squote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim, had een verse install nodig voor mods.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |