Helemaal niet man, als ik dan een spel van 15 GB wil downloaden moet ik 32 minuten wachten. 32 hele minuten.quote:
kanlkerstoerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet man, als ik dan een spel van 15 GB wil downloaden moet ik 32 minuten wachten. 32 hele minuten.
Ga wat eten ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet man, als ik dan een spel van 15 GB wil downloaden moet ik 32 minuten wachten. 32 hele minuten.
Gezonde boy.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan 's nachts snacken.
Welcke gayme flkkr?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een 90/9 verbinding, dus in principe zou ik met 11,25 MB/s moet kunnen downloaden, dat lukt ook regelmatig met torrents. Helaas lukt het voor geen meter met Steam, hij download nooit sneller dan 8 MB/s, terwijl er niet eens een limiet op zit.
Klacht: Steam kan er niet mee omgaan.Het is de schuld van (onze god) Gaben!
Ja, natuurlijk. Wifi zuigt als het op downloaden aankomt. Speedtest en Bittorrent tikken de 11 MB/s ook regelmatig aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:52 schreef eend112 het volgende:
En gebruiken we wel een internet kabel?
Als ik 's nachts thuiskom en niet eet sterf ik in mijn slaap.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan 's nachts snacken.
Ja, dat is zoals een dikke Ferrari voor de deur hebben staan en maar 20 km/h mogen rijden.quote:
Ja oke.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is zoals een dikke Ferrari voor de deur hebben staan en maar 20 km/h mogen rijden.
En Origin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lastig idd. maar alles beter dan uplay.
klopt. maar je moet er toch aan geloven wil je battlefield of assassin's creed spelen. kutlevenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |