SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arcadia is zo een goede moslim en zo goed in zijn donkere hart, dat hij constant aan mij denkt en dua'tjes doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die post over mensen die bezeten zijn
Vind het heel eng en duister.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arcadia is zo een goede moslim en zo goed in zijn donkere hart, dat hij constant aan mij denkt en dua'tjes doet.
Masallah.
Dat vind ik van Arcadia.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind het heel eng en duister.
Volgens mij maakte hij een grapjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
daar is het ook voor nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grapje
Ja maar toch, gives me the creeps. Om nog even in te gaan op wat je eerder zei; ik ben niet haatdragend naar je.quote:
is niet meer dan normaal, zo kom je wel over de laatste paar posts van je naar mij toe, iets wat me is opgevallen iigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar toch, gives me the creeps. Om nog even in te gaan op wat je eerder zei; ik ben niet haatdragend naar je.
ik durf niet te kijkenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welke stad woonde je ook alweer?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat vind ik van Arcadia.
Zeg Arcadia, ik vraag sws straks een ban aan bij Yvonne, dus je moet niet denken dat jij het gefixt hebt.
Ik wilde je nog even zeggen dat jij mij een eng en raar gevoel geeft. Zeg een dua voor jezelf op om je hart wat te laten smelten ofzo. Ik vertrouw jou voor geen meter.
Blijf uit mijn buurt.
je stelt veel vragen aan me, vraagt veel om uitleg. That's it.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
is niet meer dan normaal, zo kom je wel over de laatste paar posts van je naar mij toe, iets wat me is opgevallen iig
Dua et. komt het vanzelf naar je toe,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Welke stad woonde je ook alweer?
Terechtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben jullie gewoon aan het rapporteren. Easy peasy.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben jullie gewoon aan het rapporteren. Easy peasy.
oordeel zelfquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je stelt veel vragen aan me, vraagt veel om uitleg. That's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |