SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:45 schreef Zhano het volgende:
Kom zelfs op de PS3 niet in FUT #fcsuarezangstmomentjegewoon je mail niet openen dan gaat t fout
![]()
als je dit ziet... foute boel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zie het, daalt dus nog steeds terwijl Zola al weer 900k is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie nu een vieri staan voor 820k bin![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]gewoon je mail niet openen dan gaat t fout
![]()
als je dit ziet... foute boel
[ afbeelding ]
Zoiets?Maar op console zegt 'ie' nu high traffic.
![]()
sorry maat, krijg ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?Maar op console zegt 'ie' nu high traffic.
en dan gooit ie je er direct weer uit.
zit zelf wel gewoon in de webapp flink F5 zou je er in moeten kunnen.
laat maar ben er ook uit gemieterdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vraag me dan af, wie hoor je dan? heeft je vriendin een eigen console ofzo ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef Maver24 het volgende:
liggen de ps servers er dan uit?. ik hoor er nu wel meer mensen over. xbox servers doen het gewoonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ea forumsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vraag me dan af, wie hoor je dan? heeft je vriendin een eigen console ofzo ?daar hoor je wel het eerste of een server het niet doet en op twitter even zoeken
![]()
Vieri is goed hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Eerste wedstrijd met het nieuwe team, 5-1 winst in divisie 1 en een hattrick voor Vierizit te denken om hem ook weer te halen. vorige week nog gehaald voor 900k en toen verkocht 3 dagen geleden voor 1,1m maar nu hij weer bijna 800k is misschien maar weer halen
![]()
Release 6 bedoel je ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die transfers van release 7 zitten nog steeds niet in packs.. EA![]()
stop er dan maar mee meneer toefjes. gewoon iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
Listen van spelers gaat niet. Zoeken van spelers met heel veel pijn en moeite.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hubba hubbaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Goedkoopste Sol Campbell is nu 850k, whoppa![]()
Ik ben net thuis jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stop er dan maar mee meneer toefjes. gewoon iets anders gaan doen.![]()
![]()
Ik ga dat Ibra-Ronaldo team toch maar niet doen. Toch maar een 4-4-2 team maken, en de 5 miljoen van Ronaldo in een goede spits naast Ibra investeren.![]()
Release 6 was dat toch met De Vrij erin. Dat was een klein lijstje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die release met maar 7 spelers.![]()
Haal gaymarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga dat Ibra-Ronaldo team toch maar niet doen. Toch maar een 4-4-2 team maken, en de 5 miljoen van Ronaldo in een goede spits naast Ibra investeren.![]()
![]()
Die twee vond ik maar kutquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of TOTS Lewa naast Ibra, en TOTS Reus op LM![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
:D
of andersom met Reus, alaba, Greg en Lucas.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Chem_silvaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]:D
of andersom met Reus, alaba, Greg en Lucas.![]()
toefjes vind 1 spelert op 8 chem niet ergquote:
#FreeTrapz![]()
Heb TOTS Lewa en TOTS Reus in een team gehad maar vond het echt niet fijn en zeker niet beter dan de NIFquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er nog eens rustig over nadenken. dat is dan het voordeel dat de servers het niet goed doen. Een type Neymar naast Ibrahimovic is misschien wel slimmer dan een type Lewa. Al zijn 2 balvaste, sterke spitsen ook niet verkeerd. Elke cross is een goal![]()
![]()
voor de variatie in je spel moet je een snel dribbelaartje er naast hebben natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga er nog eens rustig over nadenken. dat is dan het voordeel dat de servers het niet goed doen. Een type Neymar naast Ibrahimovic is misschien wel slimmer dan een type Lewa. Al zijn 2 balvaste, sterke spitsen ook niet verkeerd. Elke cross is een goal
#FreeTrapz![]()
Tis dat je geen skiller bent maar anders zijn neymar en ibra geweldigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga er nog eens rustig over nadenken. dat is dan het voordeel dat de servers het niet goed doen. Een type Neymar naast Ibrahimovic is misschien wel slimmer dan een type Lewa. Al zijn 2 balvaste, sterke spitsen ook niet verkeerd. Elke cross is een goalen neymar is ook heel balvast en tweebenig
![]()
Aguero heeft ook door mn hoofd gespeeld. Je combineert het wel erg behendig zoquote:Ik ga deze even opslaan
![]()
![]()
Navas met de heerlijke crosses.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aguero heeft ook door mn hoofd gespeeld. Je combineert het wel erg behendig zoIk ga deze even opslaan
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aguero heeft ook door mn hoofd gespeeld. Je combineert het wel erg behendig zoIk ga deze even opslaan
![]()
Als 442 je favo opstelling is moet dit gewoon lekker spelen![]()
![]()
Een keer wat anders dan Ibra dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb fut wel uitgespeeld denk ikweet geen spelers meer die ik samen in een team met ibra wil
![]()
![]()
Toure is wel heel erg goed hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef Toefjes het volgende:
Dit was mijn idee. Maar denk dat de variant van Rolls op meerdere punten voordelen biedt: Met Robben ben je te veel aan het linkerbeen gebonden en met Navas kun je beter crossen. Touré biedt meer strength en verdedigend vermogen, al biedt Kroos weer meer voetballend vermogen voor de ploeg.
[ afbeelding ]al had ik wel problemen met aguero toen ik hem had, hij lijk alleen maar rechtsdoor te kunnen rennen.
![]()
![]()
Ja.. Maar wie?!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan Ibra dan?![]()
![]()
Rechtsdoor?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toure is wel heel erg goed hooral had ik wel problemen met aguero toen ik hem had, hij lijk alleen maar rechtsdoor te kunnen rennen.
![]()
![]()
Ik ben nu Vieri aan het proberen, tot nu 3 wedstrijden in divisie 1 en 6 goals. Speelt echt fijn. Ga volgende week denk ik weer verkopen om dan Crespo te proberenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jaanders had ik crespo allang gehad
![]()
Als de web app het gewoon deed was het niet zo'n probleem geweest om al die spelers uit mijn watch list te halen maar nu wel.![]()
Geslaagd gelukkig. Met Aguero kon ik in een verder goedkoop BPL team extreem goed overweg. Alleen vrees ik dat een IF of SIF Aguero in een duur team belabberd speeltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Even kijken of het weer goed gaat met je en of je weer scherp bent, weet je wel![]()
![]()
Gewoon een bronze bank nemen en al je problemen zijn voorbijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geslaagd gelukkig. Met Aguero kon ik in een verder goedkoop BPL team extreem goed overweg. Alleen vrees ik dat een IF of SIF Aguero in een duur team belabberd speelt
Je kan ook andere driehoekjes nemen zoals neymar - mascherano - di maria of iets uit de serie a ofzo![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeey DSTweeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de web app het gewoon deed was het niet zo'n probleem geweest om al die spelers uit mijn watch list te halen maar nu wel.
Is alles echt zo hard gedaald op de xbox?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Vast wel.. ik richt me nog steeds op silvers en ik kan zeggen dat veel mensen niet opletten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeey DSTweeeeeeeeeeeeeeeee
Is alles echt zo hard gedaald op de xbox?![]()
van #sommigemensenlettenechtnietop naar #veelmensenlettenecht niet op?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel.. ik richt me nog steeds op silvers en ik kan zeggen dat veel mensen niet opletten.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat kun je wel zeggen ja. Maar heel veel items verkopen ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
van #sommigemensenlettenechtnietop naar #veelmensenlettenecht niet op?![]()
![]()
ah verdomme, heb ik net TOTY Neuer en TOTY Silva te koop gezetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn patiënt moest weer even geopereerd worden
hehe
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wilde toch geen potje tegen jouquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ah verdomme, heb ik net TOTY Neuer en TOTY Silva te koop gezet
Even kijken of mijn patient stabiel is haha.![]()
DMquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Patient? Wat is deze?
Niks ernstigs toch?![]()
huh wtf die prijs van Cesar nu al zo laag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij doet alsof hij een controller dokter is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Patient? Wat is deze?
Niks ernstigs toch?
Stiekem is hij gewoon Mathijs mond op mond aan het geven.![]()
Hebben jullie alle MLS spelers al verkocht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, was een beste klusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Tim86 het volgende:
Hebben jullie alle MLS spelers al verkocht?![]()
Ik vanmiddag ff zoveel mogelijk, maar iets te hoog ingezet en heb nog 100 spelers over ofzo. Niet normaal hoe hard het al gedropt is.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ff zoveel mogelijk, maar iets te hoog ingezet en heb nog 100 spelers over ofzo. Niet normaal hoe hard het al gedropt is.
GREEDY!![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef DuTank het volgende:
Schijfje met aids gekocht voor 50 euro![]()
![]()
![]()
![]()
Spelers van 800 coins worden nog steeds in de 59e minuut gebind? Dat vind ik juist opmerkelijk hoog, zeker gezien de rewards van het toernooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ff zoveel mogelijk, maar iets te hoog ingezet en heb nog 100 spelers over ofzo. Niet normaal hoe hard het al gedropt is.![]()
Julio Cesar is van 5k naar 2k ofzo alquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers van 800 coins worden nog steeds in de 59e minuut gebind? Dat vind ik juist opmerkelijk hoog, zeker gezien de rewards van het toernooi.
Heb wel veel verkocht, maar lang niet alles. Verschil is wel huge. Was ik maar minder gready vanmiddag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twijfel nog heel erg hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga je met een legend verdediging spelen?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
De "dure" spelers werden helemaal niet zo duur gek genoeg. De spelers die ik voor 150c heb gekocht gingen vaker over de kop.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Julio Cesar is van 5k naar 2k ofzo al
Heb wel veel verkocht, maar lang niet alles. Verschil is wel huge. Was ik maar minder gready vanmiddag
Maar aan je team te zien is het geen financiele ramp voor je club![]()
![]()
Echt heel goed. Had het team eerst in 433(3), maar Bergkamp en Gullit zijn echt veel fijner als ze 1 plekje dieper staan en nu met 433(4) is het weer perfect. Gullit wint echt ieder duel en loopt veel gaten dicht. Staat wel echt veel voorin, maar kan dat gewoon compenseren met pace en duelkracht waardoor die flank alsnog prima in balans blijft. Scoort ook echt heel veel..gemiddelde van 2 op 3 ofzo geloof ik. Moet daarbij wel zeggen dat ik mijn team omzet naar 41212 met hem en Kluif in de spits (als het echt niet loopt en ik achter sta in het laatste half uur ofzo). En dat heeft hem ook aardig wat goals opgeleverdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef The_Yakuza het volgende:
Holy fuck, hij heeft gewoon Gullit (on loan weliswaar dan)!
Hoe speelt hij?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel had je er nou voor betaald toen ze het goedkoopst waren , daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
main team is dit:
[ afbeelding ]
Gullit is on loan overigens![]()
Ik heb ze niet gekocht toen ze het goedkoopst waren. Maar wat ik heb betaald is 1.1m voor Bergkamp, 1.27 voor Kluif, 1.5 voor Hazard. Rest weet ik zo niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoeveel had je er nou voor betaald toen ze het goedkoopst waren , daar ben ik wel benieuwd naarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kluivert was een gegeven moment 600k en ik besloot het niet te kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht toen ze het goedkoopst waren. Maar wat ik heb betaald is 1.1m voor Bergkamp, 1.27 voor Kluif, 1.5 voor Hazard. Rest weet ik zo niet.![]()
![]()
. Meest slechte keuze dit jaar geweest
![]()
Dit gaat me te lang duren voor er een geschikte 92 Ibra op de markt komt. Ga wel een team maken met TOTS Aguero en TOTS Suarez voorin.![]()
Morgen komt mijn vriendin terug van vakantie, en ik ben zo hyped dat ik niet kan slapen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vanavond nog gezien voor 920k binquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Effenberg ook verkocht (gekocht voor 321k, nu instant verkocht voor 1049k)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ah, thnx. Goeie deal gemaakt dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanavond nog gezien voor 920k bin
Weet alleen nog niet wat ik terug moet kopen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
2 x zelfsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij vorig jaar niet ook al Agbon in een gold pack?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Moeten we nu een slaapliedje voor je zingen Gilles?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef Revontulet het volgende:
Morgen komt mijn vriendin terug van vakantie, en ik ben zo hyped dat ik niet kan slapen![]()
Ga toch eens dood manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten we nu een slaapliedje voor je zingen Gilles?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Grapje hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten we nu een slaapliedje voor je zingen Gilles?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik gold packs koop zijn de beste spelers vaak silver.
Heeft hij pas een transfer of ?Hala Madrid !
Eerste batch denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft hij pas een transfer of ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die zat in release 1 dus die is nu al niet veel meer waard.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft hij pas een transfer of ?
Jammer dat mijn internet straks uitvalt.. ik ben nog die spelers uit mijn watch list erop aan het zetten.![]()
Ik ben benieuwd wanneer die transfer van Forster uitkomt. Dat moet haast wel de beste silver BPL keeper worden (al vond ik Pantilimon ook best goed)![]()
Nee in 4 atb was hij beter iig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Jij vond Rijkaard niet zo goed op ccb toch?![]()
Cannavaro ook geprobeerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee in 4 atb was hij beter iig.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zet hem erop voor 1.5k en hij gaat meteen weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
ik heb die LB Celtic ook vanavond in een pack gehad, nog wat waard ?![]()
1,5k dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
ik heb die LB Celtic ook vanavond in een pack gehad, nog wat waard ?![]()
![]()
Voor hoeveel gaat Oduro nu ? FUTBin doet raar ...Hala Madrid !
Zit net Feyenoord samenvatting terug te kijken. Commentator begrijpt weer weinig van de buitenspelregels zo te horen..al dat geblaat over het wel of niet aanraken van de bal..totaal geen issue. Hij neemt gewoon deel aan het spel, of hij hem nu wel of niet raakt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Want wij weten dat wel allemaal uit ons hoofd? Zelfs DS2 nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:14 schreef BDIL het volgende:
Voor hoeveel gaat Oduro nu ? FUTBin doet raar ...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen hier weten de raarste dingen, zou me niks verbazen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want wij weten dat wel allemaal uit ons hoofd? Zelfs DS2 nietHala Madrid !
Welke versie van de 3 heb je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:14 schreef BDIL het volgende:
Voor hoeveel gaat Oduro nu ? FUTBin doet raar ...![]()
Transfer net gekregenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke versie van de 3 heb je?
Hala Madrid !
Was gewoon buitenspel volgens mij of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Zit net Feyenoord samenvatting terug te kijken. Commentator begrijpt weer weinig van de buitenspelregels zo te horen..al dat geblaat over het wel of niet aanraken van de bal..totaal geen issue. Hij neemt gewoon deel aan het spel, of hij hem nu wel of niet raakt.![]()
quote:
Hala Madrid !
Dat gaat helemaal nergens meer overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vorige week in een pack en toen verkocht hij voor 22.5k![]()
![]()
Echt geen enkele twijfel mogelijk. En zoals gezegd boeit het niet of die Turk de bal nog raakte daarna. Hij schermde de bal af en liep in de weg en nam dus altijd deel aan het spel. Bizarre blunder van de arbitrage..duidelijker worden ze niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was gewoon buitenspel volgens mij of zie ik dat verkeerd
Ook als Demba Ba de bal maar 1 keer had geraakt (en niet nogmaals op zijn reet) was het dik buitenspel. Perfect zicht ook voor de grens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zie jij goed hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was gewoon buitenspel volgens mij of zie ik dat verkeerdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sommige silver prijzen zijn zo hoog en dan zoek je de prijs van Nounkeu op.. niet eens 700 coins. Met anchor ook nog.![]()
Tim heb je gehoord van The Strain ? Blijkt een goede serie te zijn volgens imdb
Hala Madrid !
Hulde voor mensen als DS2, Toefjes, Maver, PotS, Trapz en Tim, die nog steeds helemaal los gaan op de markt. Terwijl die al 10 maanden kapot is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
2 seconden geleden ontslagen en nu doen ze zo'n nieuw 'introductie-balkje' als former general manager![]()
![]()
Is Gauld transfer wat waard?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige silver prijzen zijn zo hoog en dan zoek je de prijs van Nounkeu op.. niet eens 700 coins. Met anchor ook nog.Hala Madrid !
Ziet eruit als van die ellendige Amerikaanse tyfes zooiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
2 seconden geleden ontslagen en nu doen ze zo'n nieuw 'introductie-balkje' als former general managerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben nog niet echt overtuigd na een paar afleveringen, maar nazi's en zombie/vampier-achtige shit vind ik altijd wel vermakelijk. Heb alleen een teringhekel aan de hoofdrolspeler en dat is bij een serie best kutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:33 schreef BDIL het volgende:
Tim heb je gehoord van The Strain ? Blijkt een goede serie te zijn volgens imdb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ziet eruit als van die ellendige Amerikaanse tyfes zooi![]()
![]()
Henry verwerken in een team in niet makkelijk of je moet gaan werken met Cahill of die zilveren TOTS![]()
?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef Maver24 het volgende:
Henry verwerken in een team in niet makkelijk of je moet gaan werken met Cahill of die zilveren TOTSHala Madrid !
het valt wel mee moet ik zeggenquote:
Dit maar eens gaan maken komende dagen als de prijzen van de MLS TOTS wat lager zijn![]()
Genoeg goede Fransen toch om eromheen te knallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het valt wel mee moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Dit maar eens gaan maken komende dagen als de prijzen van de MLS TOTS wat lager zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf eerste potje MLS cup meteen tegen compleet MLS all star team
e: en gewonnen. Not impressed
Jean-Baptiste > TOTS Henry
[ Bericht 35% gewijzigd door Tim86 op 07-08-2014 02:27:34 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En gewonnen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:10 schreef Tim86 het volgende:
wtf eerste potje MLS cup meteen tegen compleet MLS all star teamHala Madrid !
Jep, zie editquote:
Enige niet TOTS spelers in zijn team waren Wynne en groene Cesar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is jouw team ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep, zie edit
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Ook gewoon Defoe daarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep, zie edit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zend een tv zender in Nederland MLS Allstar game uit ?Hala Madrid !
eindelijk ze zitten in packs ds2twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 01:39:02#FUT Summer Transfers - @RomeluLukaku9, Ochoa, and Jenkinson now at their new clubs. http://t.co/2ER1zeLLLE reageer retweet
![]()
Even kijken of ik mijn IF Giancarlo Gonzalez (gekocht voor 25k) kan verkopen voor 300k terwijl ik slaap![]()
Neuer verkocht voor 4,050,000! (gekocht voor 521k)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef ThadCastle het volgende:
Even kijken of ik mijn IF Giancarlo Gonzalez (gekocht voor 25k) kan verkopen voor 300k terwijl ik slaap
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Henry - Eddiequote:
Donovan - Vicente Sanchez
Zusi - Cahill
Benitez - Jean-Baptiste - Olave - Franklin
CesarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Neuer verkocht voor 4,050,000! (gekocht voor 521k)![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je heeeeeeeeeeeel toevallig Kluivert wel eens op cam geprobeerd?quote:
Twijfel tussen:
Weah - Crespo
Kluivert
en
Kluivert - Crespo
BergkampGRAAG VERWIJDEREN![]()
3:30, niet op NL tv volgens mij. Zie het niet bij FOX/Spor1.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:35 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is die wedstrijd eigenlijk ?Nee, Kluif op CAM lijkt me echt zonde. Kluif- Crespo en Bergkamp erachter lijkt me wel erg goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je heeeeeeeeeeeel toevallig Kluivert wel eens op cam geprobeerd?
Twijfel tussen:
Weah - Crespo
Kluivert
en
Kluivert - Crespo
BergkampAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke mongool koopt er nou een keeper voor 4 miljoen
ik vond 521k al absurd
Edit: denk dat ik idd voor Bergkamp ga
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Rui Costa is ook wel goed, maar vond Bergkamp een stuk beter. En persoonlijk sentiment speelt ook meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:55 schreef The_Yakuza het volgende:
ik vond 521k al absurd
Edit: denk dat ik idd voor Bergkamp ga
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rui Costa vond ik toentertijd niet zo geweldig, maar er is wel een enorm prijsverschil tussen beide. Zou ook niet weten wat ik anders moet kopen (Gullit) dus yolo
EDIT: of misschien Weah - Crespo en Bergkamp erachter. Heb Kluivert al vet lang hahaGRAAG VERWIJDEREN![]()
Bohhhh, misschien kan ik Bergkamp, VDS en Campbell halen
Mijn fut enthousiasme is weer terug
EDIT: Bergkamp gekocht voor 4,9 miljoen
[ Bericht 19% gewijzigd door The_Yakuza op 07-08-2014 03:18:20 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dus dat, keepers blijven aids in FIFA..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:55 schreef The_Yakuza het volgende:
ik vond 521k al absurd
Edit: denk dat ik idd voor Bergkamp ga![]()
![]()
Dit heb ik er voor teruggekocht
Wel weer een dure keeper, maar alleen omdat het Van der Sar is![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
bohh, voor 25k inhoud bij mijn tournament pack incl. Gotze. Not bad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi team alleen staat die driehoek rechts wel een beetje gay..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik er voor teruggekocht
Wel weer een dure keeper, maar alleen omdat het Van der Sar is
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mokotjo voor 1,5 miljoen naar TwenteMarc Netto
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
gelukkig zo hoort het, straks gaan mensen weer op hem stemmen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
2 weken eerder:
[ afbeelding ]
Rubberen Rutte is weer terug.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop dat Markie Marc naar wat betere spelers met meer ervaring opzoek is met het oog op de CL..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef dion_v_k het volgende:
Mokotjo voor 1,5 miljoen naar TwenteMarc Netto
Denk het niet
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Agh in de peilingen is rubberen Robbie wel omhoog gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig zo hoort het, straks gaan mensen weer op hem stemmen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gisteren Pires gekocht voor 1,6 mil. Gaat nu weer lekker omhoog.
je kan beter hebben dat je pik af en toe omhoog gaat hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Gisteren Pires gekocht voor 1,6 mil. Gaat nu weer lekker omhoog.
#FreeTrapz![]()
Heb liever dat 'ie een keer naar beneden gaatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan beter hebben dat je pik af en toe omhoog gaat hoor
bohhhhh fok praatjes zo hoort hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb liever dat 'ie een keer naar beneden gaathij is zeker ook minstens 25cm
#FreeTrapz![]()
Die van mij is 2.5 cmquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhhhh fok praatjes zo hoort hehij is zeker ook minstens 25cm
Thnx! Heb helaas nog maar 240,000 coins om te upgraden dus een full legends team wordt lastigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooi team alleen staat die driehoek rechts wel een beetje gay..
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee ik heb gewoon een micropenis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze schoten uit tijdens je besnijdenis?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
2 weken eerder:
[ afbeelding ]
Rubberen Rutte is weer terug.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik snap nu trouwens ook hoe mensen aan die zieke stats van hun spitsen komen![]()
single matcheswat is dat dan zeg.
spits loop 1:2 en vleugelspelers 1:1. is er nog 2 keer eentje bij 2-0 weg gegaan ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heeeeeeeeey Suarez, welke console speel je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
ik snap nu trouwens ook hoe mensen aan die zieke stats van hun spitsen komen![]()
spits loop 1:2 en vleugelspelers 1:1. is er nog 2 keer eentje bij 2-0 weg gegaan ook.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
PS natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heeeeeeeeey Suarez, welke console speel je eigenlijk?xbox is voor homoos en nietsnutten
#FreeTrapz![]()
PS3 is een turkenbak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PS natuurlijkxbox is voor homoos en nietsnutten
je vergeet eeuwige studenten gr grquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PS natuurlijkxbox is voor homoos en nietsnutten
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat rasisme van jou is echt niet leuk meer nuquote:altijd maar generaliseren.
#FreeTrapz![]()
vleugelspelers loop ook 1:1?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
spits loop 1:2 en vleugelspelers 1:1. is er nog 2 keer eentje bij 2-0 weg gegaan ook.![]()
ja hij loop jou dr uit ouwe, nieuwe spellingquote:
CAM loop trouwens ook 1:1 maar dat is Diego en das een held jonguhh
verder is David Luiz echt een grote mongool die niets kan en er altijd naast zit. zo ik ben alles weer kwijt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga dat echt niet betalen voor hem.quote:Falcao doet het ook goed.
Haha, had laatst iemand voor lafbek uitgemaakt omdat hij disconnecte bij het zien van mijn opstelling. Hij zei dat hem precies hetzelfde was overkomen. En ik geloofde hem nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef Alovenac het volgende:
Eabij het zien van de opstelling van je tegenstander een foutmelding en nv krijgen
![]()
![]()
Oh ik wel joh, heb 12 miljoen uit te geven doordat andere spelers ook te duur waren gewordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet betalen voor hem.Falcao doet het ook goed.
![]()
![]()
wacht nou even met dure NIFs kopen tot de 100K packs er zijn dit weekendquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh ik wel joh, heb 12 miljoen uit te geven doordat andere spelers ook te duur waren geworden
#FreeTrapz![]()
Wel geinig, had nog een de Vrij en Krul die samen opeens bijna 300k waard zijn.
Nu even een 433tje bedenken met de nieuwe Drogba.![]()
Te laatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht nou even met dure NIFs kopen tot de 100K packs er zijn dit weekend![]()
hoeveel van die all+ kaarten heb je nog die gaan ook gewoon voor 1400cquote:
#FreeTrapz![]()
Heb de meeste al verkocht:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel van die all+ kaarten heb je nog die gaan ook gewoon voor 1400c
Heb ik er ook nog 108 van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nog 150 stuks van die +4 herstel kaarten. Weet niet hoeveel ze per stuk verkopen.
die doelman dingen kan je echt niet slijtenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb de meeste al verkocht:
[ afbeelding ]wat een fuck dingen zijn dat.
net als basis system dingenwie heeft gedacht dat die er in zitten dan.
#FreeTrapz![]()
Lastig om er achter te komen ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nog 150 stuks van die +4 herstel kaarten. Weet niet hoeveel ze per stuk verkopen.![]()
Tja, ik ga niet elke keer mijn ps4 aanzetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastig om er achter te komen ook.![]()
Van welke niveaus moet je nog hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:34 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand even een grotere TP voor mij giften?![]()
Geen idee. Mijn powerlevel is nog best laag omdat ik opnieuw begonnen ben en heb nu de standaard 30 plekken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van welke niveaus moet je nog hebben?![]()
Want je hebt geen smartphone?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja, ik ga niet elke keer mijn ps4 aanzetten.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Een oude android waar geen app voor is en op de ipad kom ik er nooit in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Want je hebt geen smartphone?
dont judge arya![]()
TOTS Suarez of TOTS Aguero naast Ibra? Suarez is een half miljoen goedkoper. Bij Suarez zet ik dan TOTS Gerrard op CDM en TOTS Sterling op RM. Bij Aguero zet ik IF Navas op RM en Toure op CDM![]()
Maak je tijdens een concert dan ook foto's met je iPad?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met een ipad kan je net zoveel op het bellen en appen na dus ik vind dat geldverspilling.![]()
Daar heb ik mijn android dan toch voor. Waarom wil je me zo graag dissen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Maak je tijdens een concert dan ook foto's met je iPad?![]()
![]()
+ zoveel mogelijk blauw/groen/oranje/zwart in je teamquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Toefjes het volgende:
Het is Suarez geworden, die stats
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
IF Henry wat een drama.
Maarja, het moment dat je 2 ballen achter elkaar op de lat schiet weet je al dat je niet mag winnen![]()
![]()
Niveau in singlematches is echt dramatisch ja. Maar met je bazenteam in cups en seasons spelen is ook niks met die eaids.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
spits loop 1:2 en vleugelspelers 1:1. is er nog 2 keer eentje bij 2-0 weg gegaan ook.![]()
Dankje wel, ik vind je aardig!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:47 schreef Toefjes het volgende:
Rijst, als het goed is heb je 100 plekken op de TP nu![]()
ga gewoon lekker opnieuw beginnen in divisie 10quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:46 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Niveau in singlematches is echt dramatisch ja. Maar met je bazenteam in cups en seasons spelen is ook niks met die eaids.tegen de tijd dat ik het zat ben kan ik altijd nog single matches gaan spelen.
#FreeTrapz![]()
Wat voor team ga je nu maken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Suarez of TOTS Aguero naast Ibra? Suarez is een half miljoen goedkoper. Bij Suarez zet ik dan TOTS Gerrard op CDM en TOTS Sterling op RM. Bij Aguero zet ik IF Navas op RM en Toure op CDM
Goffer ik heb zin om ook weer een team in elkaar te knutselen maar alles is konkoduur en wil ook geen coins duren want uiteindelijk draait het er toch wel weer op uit dat ik verschrikkelijk slecht ben in FIFA![]()
![]()
Dit gaat m wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor team ga je nu maken?![]()
![]()
Jizzz.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gaat m worden
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nais Toefjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gaat m worden
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
hummelsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gaat m worden
[ afbeelding ]verder wel leuk
al kon TOTS gerrard mij niet echt overtuigen.
#FreeTrapz![]()
Ik vind Hummels echt wel een baasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hummelsverder wel leuk
al kon TOTS gerrard mij niet echt overtuigen.
En TOTS Gerrard is noodzakelijk voor Suarez. Als dit kut speelt ga ik gewoon voor de Aguero variant
![]()
![]()
Ik ga voor de Toure variantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Hummels echt wel een baasEn TOTS Gerrard is noodzakelijk voor Suarez. Als dit kut speelt ga ik gewoon voor de Aguero variant
met Nasri
Ga je het zelfde team maken met de Touré variant ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga voor de Toure variantmet Nasri
Wat ik over hou ga ik trouwens investeren in Silver Fitness kaarten. Zijn nu 600 coins. Over een week weer het dubbele waarschijnlijk.![]()
Hahaha damn ik zet mijn de Vrij er voor 150k op. Niet eens een seconde later hoor ik kaching
Geeft me wel een dubbelgevoelHad er misschien wel 40k meer voor kunnen vangen.
![]()
laatste 10 jaar 2 keer voorronde CL overleefd![]()
2x gehaald door ajax.
3x verkloot door twente
2x verkloot door ajax
2x verkloot door feyenoord
1x verkloot door psv
Nederland
#FreeTrapz![]()
Vast wel.quote:Ja, allebei.quote:
MorgenIk was er al vroeg uit maar ik ging daarna weer slapen. Ik had vannacht nog op een paar spelers geboden en ik had een Torres Nilo voor 250c met shadow ook nog binnen
En een Willems voor 300c.
![]()
Haha zie nu pas mijn fout leverdmaar had gister dus coins besteld bij vipcoinsifa maar zijn er nog steeds niet. is dit raar bij deze site of duurt het altijd zo lang?
![]()
Dat is wel raar ja. Moet je ff de chat contacteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Dylan98 het volgende:
Haha zie nu pas mijn fout leverdmaar had gister dus coins besteld bij vipcoinsifa maar zijn er nog steeds niet. is dit raar bij deze site of duurt het altijd zo lang?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je meer dan 20 euro besteld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Dylan98 het volgende:
prijzen zijn ook omhoog gegaan denk dat of de vraag heel groot is of er een aantal accounts de hemel ingegaan zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Dylan98 het volgende:
#FreeTrapz![]()
Haha nee, iets van 5 euro nog wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je meer dan 20 euro besteld?![]()
Oke ga k dat even doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja. Moet je ff de chat contacteren.![]()
![]()
Eerste potje gespeeld, was tegen een team met de voorhoede Ronaldo - Ibra - Robben, dus redelijk gelijkwaardig. 2-1 gewonnen, 2 x Suarez. Scoren met hem lijkt wel heel erg gemakkelijkGematigd positief dus.
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20Another huge #FIFA15 announcement today at 12pm UK. Stay tuned! reageer retweet
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
OMG OMG OMG OMG OMG OMG RONDJES RENNEN OM DE TAFEL MET DE HANDEN IN DE LUCHTquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:01 schreef Reemi het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20Another huge #FIFA15 announcement today at 12pm UK. Stay tuned! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Nog meer nieuwe stadions!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:01 schreef Reemi het volgende:
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
NOG MEER BAARDEN DIE ZIJN NAGEMAAKT !@$&!_)!%_*!&%!_%&!#%(_*%Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DRINKPAUZES VOOR IN ZEER WARME STADONS![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
Misschien hebben ze de ren optie er wel uitgehaald![]()
![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
spuitbusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
DRINKPAUZES VOOR IN ZEER WARME STADONS![]()
![]()
![]()
WAAR ZIEN JULLIE DIE SWA?!1! IK WIL OOK BLAUWE BALLEN!1!!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
dit is vragen om kut opmerkingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef gazhims3lv het volgende:
WAAR ZIEN JULLIE DIE SWA?!1! IK WIL OOK BLAUWE BALLEN!1!!
#FreeTrapz![]()
Ga maar met je benen wijd staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef gazhims3lv het volgende:
WAAR ZIEN JULLIE DIE SWA?!1! IK WIL OOK BLAUWE BALLEN!1!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
als ze die er in gemaakt hebben, en echt schokkend nieuws noemen. koop ik het zeker niet.quote:
dan dat wanstaltige product van die Aziaten maar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thats what she said..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga maar met je benen wijd staan.![]()
Als ze de web app nu alvast online brengen voor Fifa 15 doet hij het ten minste als de game echt uit is.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
webb is gestoptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ze scheidsrechters als Webb en Kuipers gaan verwerken in Fifa 15.![]()
Webb komt in Fut Legends Referees.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ze scheidsrechters als Webb en Kuipers gaan verwerken in Fifa 15.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20Coins will be removed in Fifa 15 so you stakkers won't be able to get rich anymore AHAHRAHAHAHA! reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Legend scheidsrechter Colina exclusief op xbox
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Rijst het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20Coins will be removed in Fifa 15 so you stakkers won't be able to get rich anymore AHAHRAHAHAHA! reageer retweet
![]()
wtf
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Rijst het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20FIFA 15 Won't be there because we screw up anyway! reageer retweet
#FreeTrapz![]()
Oh ik dacht de 85 versie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef Maver24 het volgende:
Hazard in een pack, de 88 versie dus wel te verstaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik het las maar het is dus echt een tweet van EA.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20We will say thanks to Mr.Rice for this brilliant idea
! reageer retweet
#FreeTrapz![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:00:20Thanx to Maver24's funding, 26 new legends are added #FUT15 reageer retweet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
De gokkast heeft weer een prijsje gegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef Maver24 het volgende:
Hazard in een pack, de 88 versie dus wel te verstaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |