SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:45 schreef Zhano het volgende:
Kom zelfs op de PS3 niet in FUT #fcsuarezangstmomentjegewoon je mail niet openen dan gaat t fout
![]()
als je dit ziet... foute boel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zie het, daalt dus nog steeds terwijl Zola al weer 900k is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie nu een vieri staan voor 820k bin![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]gewoon je mail niet openen dan gaat t fout
![]()
als je dit ziet... foute boel
[ afbeelding ]
Zoiets?Maar op console zegt 'ie' nu high traffic.
![]()
sorry maat, krijg ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?Maar op console zegt 'ie' nu high traffic.
en dan gooit ie je er direct weer uit.
zit zelf wel gewoon in de webapp flink F5 zou je er in moeten kunnen.
laat maar ben er ook uit gemieterdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vraag me dan af, wie hoor je dan? heeft je vriendin een eigen console ofzo ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef Maver24 het volgende:
liggen de ps servers er dan uit?. ik hoor er nu wel meer mensen over. xbox servers doen het gewoonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ea forumsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vraag me dan af, wie hoor je dan? heeft je vriendin een eigen console ofzo ?daar hoor je wel het eerste of een server het niet doet en op twitter even zoeken
![]()
Vieri is goed hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Eerste wedstrijd met het nieuwe team, 5-1 winst in divisie 1 en een hattrick voor Vierizit te denken om hem ook weer te halen. vorige week nog gehaald voor 900k en toen verkocht 3 dagen geleden voor 1,1m maar nu hij weer bijna 800k is misschien maar weer halen
![]()
Release 6 bedoel je ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die transfers van release 7 zitten nog steeds niet in packs.. EA![]()
stop er dan maar mee meneer toefjes. gewoon iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
Listen van spelers gaat niet. Zoeken van spelers met heel veel pijn en moeite.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hubba hubbaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Goedkoopste Sol Campbell is nu 850k, whoppa![]()
Ik ben net thuis jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stop er dan maar mee meneer toefjes. gewoon iets anders gaan doen.![]()
![]()
Ik ga dat Ibra-Ronaldo team toch maar niet doen. Toch maar een 4-4-2 team maken, en de 5 miljoen van Ronaldo in een goede spits naast Ibra investeren.![]()
Release 6 was dat toch met De Vrij erin. Dat was een klein lijstje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die release met maar 7 spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |