Genereerd lekker veel posts toch en dus reclame inkomstenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom is deze niet op slot?
Oh ja, trolls en kloontjes zijn toegestaan in KLBEven vergeten
![]()
![]()
Hoe? ik vroeg het jou.quote:
Klaarblijkelijk geen gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef Eisoep het volgende:
Lol TS is zo vol van haarzelf maar post geen foto. En nee ik ben niet jelly want ik mag er gerust wezen en ja dat kan je checken want ik heb wel eens foto's gepost.
Btw als je lekker bent en iedereen kan krijgen moet je dat lekker zelf weten maar ja je bent dan een slet en als een kerel dat doet is hij net zo slet. Ik vind het persoonlijk aantrekkelijker als je niet overal je benen spreid of je lul insteek maar dat kan aan mij liggen.
Wat wil je doen? Ga jij je pooier er dan bij halen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:05 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Met mij wil jij echt geen fitty bitch
Ik heb geen pooier. Ik doe m'n eigen cuts.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:48 schreef chroestjov het volgende:
Wat wil je doen? Ga jij je pooier er dan bij halen?
Je bedoelt:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
--------------------------
/| /| | |
||__|| | Trol! |
/ O O\__ niet voederen |
/ \ a.u.b.! |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | -------------------------- /| /| | | ||__|| | Trol! | / O O\__ niet voederen | / \ a.u.b.! | / \ \ | / _ \ \ ---------------------- / |\____\ \ || / | | | |\____/ || / \|_|_|/ | __|| / / \ |____| || / | | /| | --| | | |// |____ --| * _ | |_|_|_| | \-/ *-- _--\ _ \ // | / _ \\ _ // | / * / \_ /- | - | | * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________ |
Dat kan hij ook wel gewoon hoor, hij heeft gewoon een blaadje met slang gekregen van zijn baas.quote:
Je komt ook niet in aanmerking wallyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:52 schreef Victuss het volgende:
Geen goedkeuring nodig, maar de hele draad jezelf proberen te legitimeren aan de buitenwereld. Steek 'm er in geen miljard jaar in - ophoepelen, slet.
Goed zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:31 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Je komt ook niet in aanmerking wally
Alsof iemand met gezond verstand en zelfrespect bovenop je zou duiken. Denk niet dat men veel zin heeft in een soa cocktail.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:31 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Je komt ook niet in aanmerking wally
deze woorden ken ik niet, uitleg gewenst dusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Madame-Grue het volgende:
Ze noemen deze sma een chioeka, aldus slet.
Ben het schijtziek hoe swa's maar kunnen ballen en doorgaan voor een player, terwijl een sma haar oordeel hard krijgt.
Ik ben een morajka en kan het krijgen wanneer ik wil. En die bitches maar lullen ''a sma ede wous!''. Ze zijn gewoon jelly dat ik sterk genoeg in m'n boots sta om te doen wat ''ik'' wil.
Gister nog geserved door 3 negers in kut kont en mond. Soms is het gewoon tijd om vies te zijn.
Hoe zit het bij jullie meiden? Laat je je innerlijk beest temmen door de zweep van de maatschappij? Of kom je op voor je vrouwelijk recht?
Uit de context denk ik af te leiden dat sma slang is voor een vrouw, en swa voor een man. Dan mag je zelf invullen over wat voor een type mensen het gaatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze woorden ken ik niet, uitleg gewenst dus
Wel in eiersoep zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Alsof iemand met gezond verstand en zelfrespect bovenop je zou duiken. Denk niet dat men veel zin heeft in een soa cocktail.
gozers, meiden, lekkere meid, meisje is gek in haar hoofd, jaloers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze woorden ken ik niet, uitleg gewenst dus
oke. dan kan ik niet anders dan concluderen dat je een slet bent, jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:59 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
gozers, meiden, lekkere meid, meisje is gek in haar hoofd, jaloers.
Ben je Antilliaans of Surinaams?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:59 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
gozers, meiden, lekkere meid, meisje is gek in haar hoofd, jaloers.
Gezien je compensatiegedrag klinkt Eisoep met d'r ene zin als een persoon met meer eigenwaarde dan jij. Volgens mij ben je zo'n corpulente, getinte troela met een knot op d'r achterhoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |