Welke sma?quote:deze sma
Met mij wil jij echt geen fitty bitchquote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:57 schreef chroestjov het volgende:
Jij hebt gewoon wat klappen nodig dan zal jij je plaats leren kennen.
Tja, ik weet niet of je werkt en of je nu patties flipt bij de plaatselijke Mac, dan is het natuurlijk prima om zo te praten en schrijven. Maar als je ooit nog eens iets verantwoordelijks zou willen doen qua werk, dan is het toch wel een beetje gedaan met de swa's en poenie's poppen enzo. CEO van Philips zul je er bijvoorbeeld niet mee worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Dat is normaal waar ik vandaan kom.
Dan ben je een dede oema.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:08 schreef Polenbatser het volgende:
Is dit het nieuwe feminisme? Uit pure doodsangst heb ik sinds het verschijnen van dit topic de keuken nog niet durven verlaten.
Ik dans voor m'n brood. Heb skitta aan wat ze daarvan vinden. Ben nooit skeer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of je werkt en of je nu patties flipt bij de plaatselijke Mac, dan is het natuurlijk prima om zo te praten en schrijven. Maar als je ooit nog eens iets verantwoordelijks zou willen doen qua werk, dan is het toch wel een beetje gedaan met de swa's en poenie's poppen enzo. CEO van Philips zul je er bijvoorbeeld niet mee worden.
Als je zo lekker bent dat alle mannen alles voor je betalen dan is er niks aan de hand uiteraard, en is er geen enkel probleem
Saaie muts.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar het is vast niet positief.
Die 3 Nakio's tegelijk is voor mij echt geen regelmaat hoor. Maar soms wil een sma wel eens tot het uiterste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:58 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
In vergelijking met jou zeker. Ik vind 1 neger per keer wel genoeg.
Dat wil ik heul niet viespeuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, je moeder mag ook met ons meedoen ja
Ik heb niets te bewijzen. Ik draag mezelf met trots en heb geen goedkeuring nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
Maar laat dan zien of je het waard bent TS, dit soort gebral zonder bewijs is niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |