abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143132104

[ Bericht 34% gewijzigd door onbekende0118 op 06-08-2014 19:09:46 ]
pi_143132119
Regelafbraak. Gebruik het...!
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_143132130
Ok en nu?

Tevens deze lap aids tekst niet gelezen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143132148
Ts is speciaal.
Hier staat niets.
pi_143132156
Wie zijn billen brand :X
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_143132161
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef onbekende0118 het volgende:
hallo, ik blijf anoniem maar ik wil ff wat kwijt om erachter te komen of veel jongeren hiermee te maken hebben. ik ben een minderjarige jongen die thuis het een beetje bont maakte vaak ruzie diefstal enz niet echt super erg maar toch. ik kwam na 2 weken na ruzieen enzo in aanraking met bureau jeugdzorg mijn eerste gesprek was gepland na school ik was aanwezig ik moest me verhaal doen en de vrouw aka een casemanager van bjz geloofde me niet en wou me meteen uit huis terwijl ik niks had gelogen want daar schiet je toch niks mee op. na dat gesprek werd het erger en erger totdat ik naar breda ging wat ik 5 min van te voren wist kon me vrienden niet eens afscheid nemen en zou daar minimaal 3 maanden binnen moeten zitten ze zeiden het is vrijwillig je mag weg wanneer je wilt maar als je weg gaat bellen ze wel de politie en zeggen ze dat je bent weggelopen en gaan ze je zoeken. na 5 dagen was ik het beu daarzo ik zat alleen maar binnen enzo en besloot weg te lopen ik bne daarna 3 nachten thuis gaan slapen met toesteming van me paps me moeder was niet zo blij op een dag was ik met een vriend gaan praten en trof ik het huis leeg aan en was naar binnen gegaan en heb mijn ouders vertelt dat ik binnen was. na 5 min waren er 5 politieautos fietsers en een grote bus en werd zonder pardon de deur opgetrapt en werd ik meegenomen voor onwettige toegang tot de woning ook bekend als inbraak. na een hele dag in een cel gezeten te hebben werd ik naar een gesloten jeugd internaat gebracht waar ik tot 7 maanden therapie zou moeten krijgen na die 7 maanden was er niks gebeurd heb me normaal gedragen maar jeugdzorg heeft niks gedaan na die 7 maanden kreeg ik er nog 3 bij en zou er voor een vervolg plek gezorgd worden waar ik opmezelf konn trainen om op mezelf te gaan wonen na die 3 maanden heeft jeugdzorg nieteens me iets gevraagd en kwam alweer een rechtzitting ik kreeg nog een maand na die maand kreeg ik een brief 3 dagen voor mijn vrijlating dat ik geen rechtzaak kreeg omdat mijn jeugdzorg manager op vakantie was en toen zeiden ze haha je kan hier lekker vrijwillig blijven want naar huis gaan is geen optie heb ik een heel jaar gehoord toen besloot ik om het aanbod te weigeren omdat ik mezelf niet in een kooi wou hebben en besloot maar naar huis tegaan maar 5 min vantevoren belden me ouders we komen je niet halen je woont op straat groetjesss daarna na met mijn advocaat te hebben gesproken en de jeugdwerkers mocht ik toch naar huis. mijn probleem in dit verhaal is dat ik een 11 maanden en 3 weken daar heb gezeten zonder ENIGE THERAPIE TRAINING OFIETS het was daar net een jeugdgevangenis alle deuren opslot er was een g4s bewaker en iedereen droeg een alarm en er waren icoleercellen waar ik gelukkig niet in ben gekomen maar alsnog een jaar lang niks doen en opgesloten zitten door jeugdzorg heeft me geholpen om mij heel boos te maken elke dag sta ik boos op en ga ik boos slapen ik kan dit niet vergeven het punt is oom zodra jeugdzorg er geen zin in heeft gooien ze je op straat en doen ze niks voor je behalve hoi zeggen met hun voicemail ik ben erg boos hierom en weet niet echt wat ik nu moet doen weet iemand wat of heb je zelf ook problemen met hun geef je reactie alsjeblieft ps ik heb wel daarzo door mijn eigen inzet mijn mavo volledige diploma gehaald niet alleen voor mezelf maar ook om te laten zien dat ze verkeerd zitten vgr onbekend
OP veiliggesteld.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:43:31 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143132181
ja oke maar een jaar vastzitten voor ruzie thuis laat dat
pi_143132318
Maar ja, had je je maar moeten gedragen hè.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:49:59 #10
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_143132353
Lol, de shift en enterknoppen zitten niet voor niets op je toetsenbord, tering zeg.

Niet gelezen.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:51:12 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143132387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

OP veiliggesteld.
Je had er natuurlijk even wat alinea's en zo in kunnen duwen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143132452
gedaan allineas erbij hopatee
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:54:27 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_143132484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:53 schreef onbekende0118 het volgende:
^O^
Stop the violence
Down with the hate
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:55:12 #14
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143132505
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef onbekende0118 het volgende:
hallo, ik blijf anoniem maar ik wil ff wat kwijt om erachter te komen of veel jongeren hiermee te maken hebben. ik ben een minderjarige jongen die thuis het een beetje bont maakte vaak ruzie diefstal enz niet echt super erg maar toch.
...eeeeen toen hield ik op met lezen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143132689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:53 schreef onbekende0118 het volgende:
Nu nog interpunctie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143132723
Als mijn kind zou stelen zou ik hem ook op laten bergen. :Y
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:04:12 #17
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143132800
Waarschijnlijk is er wel een beetje meer aan de hand dan ts ons wil vertellen. :)
pi_143132807
ja oke maarja fuck dat als hun wel gwn nieuwe tv ofiets kopen maar ik 5km moet lopen naar school pak k gwn een fiets ai
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:05:26 #19
395200 deadprez
One more rail
pi_143132845
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef onbekende0118 het volgende:
ja oke maarja fuck dat als hun wel gwn nieuwe tv ofiets kopen maar ik 5km moet lopen naar school pak k gwn een fiets ai
:')
Stop the violence
Down with the hate
pi_143132964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef onbekende0118 het volgende:
oke, troll!

of terecht opgesloten
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_143133027
Ja de hele situatie is kut TS
Jeugdzorg heb je niets aan, die denken eerst aan zichzelf.
Verder aan de zeikers hier, TS heeft een probleem en wil geholpen worden!!
Eerste advies is, sta erop dat je een pleeggezin krijgt.
Succes.
pi_143133894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef hoas het volgende:
Ja de hele situatie is kut TS
Jeugdzorg heb je niets aan, die denken eerst aan zichzelf.
Verder aan de zeikers hier, TS heeft een probleem en wil geholpen worden!!
Eerste advies is, sta erop dat je een pleeggezin krijgt.
Succes.
en daar heb je dan toch jeugdzorg voor nodig....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:38:32 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143134256
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

OP veiliggesteld.
Als we jou niet hadden ... *;
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:39:36 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_143134316
quote:
17s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als we jou niet hadden ... *;
Ik had het alleen nog eens moeten doen nadat hij alinea's toegevoegd had, want zo is het niet te lezen. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_143149786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Ik had het alleen nog eens moeten doen nadat hij alinea's toegevoegd had, want zo is het niet te lezen. :')
En dan heb ik het nog zitten lezen :')

Het probleem is volgens mij dat je zelf vindt dat het allemaal zo erg niet is om met jou in een huis te leven. Naar de normen van je ouders en de hulpverlening is er iets heel anders aan de hand. Maar jij vindt nog steeds dat het allemaal wel meevalt.

Newsflash: het valt niet mee.

Iedereen heeft het fout gedaan. behalve jij. Rrrright. Ik geloof absoluut niet dat je wordt opgesloten als je een doodnormale puber bent die af en toe een beetje buiten de lijntjes kleurt.

Dus vertel eens eerlijk: wat heb je allemaal geflikt. Wie hebben er allemaal al geprobeerd je op het rechte pad te krijgen? En hoe lang al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')