Gestopt met lezenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger op school kreeg ik vaak straf omdat iets niet in orde was (mappen waar er een paar bladen ontbreken)
. Nu op het werk paar waarschuwingen gekregen (veel te slordig werken)
en thuis totaal geen structuur hebben.
Het probleem is dat ik dat weet van mezelf en soms vraag ik me af of dat nu aan het opvoeden van het kind (ik vroeger) of aan de karakter want mijn zusjes hebben wel orde en netheid. ( geen pics beschikbaar
Mijn grammatica is een ramp daaarom ben ik opzoek naar een cursus Nederlandsquote:
Voor een pic van je zusje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn grammatica is een ramp daaarom ben ik opzoek naar een cursus Nederlands
Kuttopic.quote:[b]Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende :
mijn zusjes( geen pics beschikbaar)
En ook tiet zat om te gaan ordenen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bekijk het positief: je hebt vet zat.
Mannentietenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En ook tiet zat om te gaan ordenen.
kon het moeilijk verwoorden en mijn grammatica verbeterdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom heb je een deel van de OP weggehaald?
Wil je wat foto's van mijn borstjes zien?quote:
Je hebt een hele alinea weggehaald, dus lul niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kon het moeilijk verwoorden en mijn grammatica verbeterd
Ja, graag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je wat tietjes van mijn borstjes zien?
Haha, vind je jezelf garpigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kun je panoramafoto`s uploaden hier?
Nou ja eigenlijk wel. Ben lekker thuis dus gewoon m`n lolbroek en mijn grapjas aangetrokken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haha, vind je jezelf garpig
hahahah jij bent niet voor de poes :p:pquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel. Ben lekker thuis dus gewoon m`n lolbroek en mijn grapjas aangetrokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |